Skoči na vsebino

Pravilen priklop

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

Menjal sem zadnje zvo?nike na moji mazdi 323 l95 BA serija sedan. Kabli so bili original potegnjeni, ampak nikjer ni bilo ozna?eno, kateri je + in kateri -.

 

Lepo bi prosil, ?e je kdo menjaval na svoji mazdi oz. priklapljal zadnje zvo?nike in se spomni po barvah ali pa ?e je kje na internetu napisano kateri je + in - pol.

 

Zvo?nike sem priklopil na pamet igrajo, ampak nisem prepri?an ?e so pravilno priklopljeni in kak?ne so posledice, ?e so narobe?

 

hvala

Napisano

Hej prjatu glasbe!

 

Radijo snemi ven in zadaj ima? verjetno ISO konektor! (razen ?e ste kj predelaval pa direkt vezal)

Na konektorju poglej(orginalnem) kake barve pridejo in s katerimi se sklada potem na ISO.

 

Ali pa snami konektor -vzame? eno obi?no baterijo+2 ?i?ki in lepo pritika? na kable nekdo pa naj opazuje zvo?nik!

Zvo?nik se mora pomikati navzven!!!

 

Ko si ?ravfal zvo?nike dol so bili kabl?ki gotovo v konektor?ek in ta v zvo?nik u?tekan!

?e si od??ipnil useskup potem najdi ta konektor in tikaj po barvah ugotovi keri je + in keri- (spet si pomagaj z baterijo)

 

Ja vem napisal sem komplicirano in sli? se tud ampak v praksi je ?ist simpl

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hej prjatu glasbe!

 

Radijo snemi ven in zadaj ima? verjetno ISO konektor! (razen ?e ste kj predelaval pa direkt vezal)

Na konektorju poglej(orginalnem) kake barve pridejo in s katerimi se sklada potem na ISO.

 

Ali pa snami konektor -vzame? eno obi?no baterijo+2 ?i?ki in lepo pritika? na kable nekdo pa naj opazuje zvo?nik!

Zvo?nik se mora pomikati navzven!!!

 

Ko si ?ravfal zvo?nike dol so bili kabl?ki gotovo v konektor?ek in ta v zvo?nik u?tekan!

?e si od??ipnil useskup potem najdi ta konektor in tikaj po barvah ugotovi keri je + in keri- (spet si pomagaj z baterijo)

 

Ja vem napisal sem komplicirano in sli? se tud ampak v praksi je ?ist simpl

 

Hvala za pojasnilo, saj najverjetneje bom radio vzel ven in pogledal na iso. To ?e mi samo povej prosim, ?e je zamenjan + in - potem samo zvo?nik se ne odbija nazven, ampak navznoter? samo v tem je fora?

Napisano

se lazje pa je ce mas instrument prizgi musko

daj na 12V in priklopi ce kaze + mas prav, ce v - je glih kontra

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se lazje pa je ce mas instrument prizgi musko

daj na 12V in priklopi ce kaze + mas prav, ce v - je glih kontra

 

merilni in?trument na 12V in potem + na + in - na -, ter mora kazat + 12V ? potem je prav?

Napisano

merilni in?trument na 12V in potem + na + in - na -, ter mora kazat + 12V ? potem je prav?

 

ja ce se pa zmotis (kaze negativno) pa pomeni da mas + instrumenta na - zvocnika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preve? komplikacij...?e si zvo?nika priklopil v protifazi bo? sli?al VELIKO slabotnej?i zvok kot ?e si jih v fazi. Enostavno avtoradio do daske priklopi zvo?nike, poslu?aj 10 sekund, potem pojdi kable na enem zvo?niku zamenjat in ?e enkrat poslu?aj.

Kakorkoli ?e, ?e na u?es ne sli?i? razlike potem je pa kot ka?e res vseeno in se niti ne rabi? sekirat tud ?e ni pravilno prikloplen :lol::lol:

Napisano

Lahko tako, vendar ne bo? imel 12V.

 

Recimo, da ima radio 4 x 45W, RMS potemtakem znese cca. 4 x 22W. ?e bo? na radiu dal volumen nekje na polovico, recimo, da bo to 10W po kanalu, bo v takem primeru na zvo?niku napetost 6V. ?e nabije? do konca, recimo 22W, bo na zvo?niku napetost 9,4V. Pa ?e to le v sunkih (bass-i itd.).

 

Druga?e pa za sam zvo?nik ni ?isto ni? narobe, ?e sta + in ? zamenjana, se pa pozna pri muziki, ?e poslu?a? naglas, druga?e pa ?e opazi? ne.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

a ne pride na zvo?nike izmeni?na napetost???? :huh:

jaz mislim, da ja ker ?e bi pri?lo samo enosmerni tok bi zvo?nik samo napelo pa ni? ve?.Sicer pa mislim ?e ima kabel konektorje ?e zmontirane je ta tanki konektor + in debeli masa ali pa kabel z ?rto + in brez ?rte masa

gremo na?i.....

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.