Skoči na vsebino

Umrl Toma? Humar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iz Nepala prihajajo tragi?e novice. Re?evalci so do Toma?a Humarja pri?li prepozno. Njegovo truplo so na?li na vi?ini 5600 metrov, je povedal Viki Gro?elj. Posmrtne ostanke so ?e prepeljali v bazni tabor pod goro.

 

Slovenski alpinist Toma? Humar je umrl na Langtang Lirungu. ?est dni potem, ko je zaradi po?kodbe ostal ujet v ju?ni steni 7227 visoke gore, so re?evalci na?li njegovo truplo, je za 24ur.com povedal alpnist Viki Gro?elj. Humarjeve posmrtne ostanke so na?li na 5600 metrih, torej nekoliko ni?je od vi?ine, kjer naj bi se nahajal.

 

Truplo so ?e prepeljali v bazni tabor pod goro, zakaj je umrl, pa ?e ni znano. Po nepotrjenih informacijah je imel zlomljeno nogo, je dejal Gro?elj. Podatkov o drugih po?kodbah ?e nima.

 

Po?kodbe so bile prehude

 

Humar naj bi se po?kodoval pri sestopu s 7227 metrov visoke gore. Kaj to?no se je zgodilo na gori, ni znano: morda je padel, morda ga je zasul plaz. ?erpi v baznem taboru je v torek, ko so z njim zadnji? vzpostavili stik, dejal, da ima zlomljeno hrbtenico, rebra in nogo. Povedal mu je, da se ne more premikati in da je v zelo kriti?nem stanju, opozoril jih je tudi, da lahko kmalu umre. ?al se je ?rna napoved uresni?ila.

 

Bilo je prepozno

 

Potem ko je zadnje dni re?evalno akcijo oviralo slabo vreme ? od sne?enja in megle do mo?nega vetra ? je danes navsezgodaj zjutraj oziroma pono?i po na?em ?asu helikopter s ?vicarskimi re?evalci vendarle lahko poletel. ?al pa so v dolino sporo?ili tragi?ne novice.

 

V akciji izku?eni re?evalci

 

Humarju je na pomo? odletela trojica izvrstnih re?evalcev iz ?vicarskega Zermatta. Sestavljajo jo pilot Robert Andenmatten, eden najbolj izku?enih re?evalcev in ekstremnih plezalcev na svetu Simon Anthamatten ter vodja zermattske gorske re?evalne slu?be Bruno Jelk. Iz ?vice njihovo delo koordinira vodja re?evanja pri Air Zermatt Gerold Biner.

 

Z roko v roki s ?vicarji so delovali nepalski re?evalci, koordinator je bil predsednik Planinske zveze Nepala Ang Tsering.

If in doubt, flat out... 

Napisano

men pa ne ,ker nisem imel nobene koristi od njega ,pa tud nek ljubitel alpinizma nisem!!!

 

Mi je pa ?al da ponavadi ljudje podpirajo take dobre ljudi ?ele takrat ko je prepozno!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Mi je pa ?al da ponavadi ljudje podpirajo take dobre ljudi ?ele takrat ko je prepozno!!!

 

Najceneje je! :bravo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ah, ekstremisti, ?terk je podobno izival...Saj je samo vpra?anje ?asa, kdaj zaklju?ijo izivanja nemogo?ih avantur... BTW Superman je tud slabo kon?al... <_< ?al mi je edino familije...

Napisano

R.I.P. :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Vsakega je skoda, znanga ali neznanga, samo Toma? je ?e parkrat nakazal kje bo kon?al...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vsakega je skoda, znanga ali neznanga, samo Toma? je ?e parkrat nakazal kje bo kon?al...

 

to?n tko.. ku?an tut lepo povedal.. "Glejte sam sem vedel da je bil podoben scenarij za pri?akovati"

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.