Skoči na vsebino

1.6 16V ali 1.8 V6 ?


Rotary Power

Priporočeno sporočilo

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

 

Za V6 se ti kr ni? ne boj ?e so ga gonli. Rabi sam olje pa vodo pa je neuni?ljiv. ?e ga nama do zdaj ni uspelo uni?it ga ne more? kr tak, pa ma sigurno prek 400.000 km prevo?enih :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

Zato pol ne rabi? ni? predelovat vozi stock in je, pa ?e veliko ceneje je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno je tu pri?lo do manj?ega sporazuma;nikakor nimam ?elje predelati 1.6 na 160 BHp, ker bi bilo preve? stro?kov (kot ste ?e povedali). To pride v po?tev samo, ?e najdem nekje relativno dobro ohranjeno V6. kar pa se ti?e izzivanja na?ih organov prav(s)ice;glej isto lahko vozi? 130 po avtocesti z 160 bhp, kot z 50imi. Je pa lu?tno, ?e ga lahko tu pa tam malo bolj po?ene?...Kar pa se ti?e stylinga, bog ne daj, da bi kupil V6 pa jo spremenil v ciganski voz :angry2: . Do neke mere bi jo mogo?e peruredil, a ni? drasti?nega.Se pa vseeno bolj nagibam k strojni plati kot pa izgledovni.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha :( .

So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih

(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Lol, to sploh ni problem, tut ve? smo ?e dali na avto kot 100% vrednosti avta. Pa razen tega, da je bil ni?ji, je bil avto videti isti kot pred nakupom. :hohoho:

 

Sicer pa ti vseeno priporo?am, da gre? peljati 1,6 in 1,8 V6 in se potem odlo?i?. Konec koncev bo? pri V6 samo zamenjal izpu?ni sistem (predvsem kolektor) in bo avto dosti mo?nej?i pa je to to. Pri 1,6 se bo? vedno spra?eval koliko bi V6 ?el. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

CAI si naredis sam za 100 EUR. Treba se je znajti. Ce ta kaj zanima vprasaj. Imam MX-3 V6 ze skoraj 15 let.

 

Sklopka stane toliko kot vsaka druga sklopka. Za menjalnik pa se itak ne dobi aftermaket delov.

 

 

To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha :( .

So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih

(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • So pa ocitno tako stare, da še ni bilo problemov z zasloni na telefonih ali v avtih  … Mogoče so se pri novejših modelih kaj prilagodili  … Jaz imam ravno zaradi tega raje takšna sončna očala brez polariziranih stekel… Res je, da polarizirana zmanjšajo refleksije… ampak se da tudi brez tega…    Mogoče pa enkrat spet probam polarizirana stekla pri naslednji nabavi očal…  
    • Hm... Ne vem, če so pri optiku kupljena RB očala čungalunga varjanta... 
    • Seveda se smo vsi extra komplikatorji.   Kot da Vulkanizer ve, da se na Focusu zateguje s 140Nm, na Giulietti pa s 100Nm.   Je pa res, da ima narod vedno mamj Fingerspitzengefühl (občutka).
    • Ne vem če je Kinston kriv. Včasih pač ni kompatibilno, ker je preveč razlike med generacijami.   Meni se tak kota stara grafična, pa se še nisem uspel prepričat, da jo zaflosam v staro elektroniko.
    • Je zaden že gor...pa itak ima vse omogočeno,tako da bi moglo...mogoče noček mogoče ta Kingston ni Intel trusted cerificiran (Kingston uporablja različne pomnilniške čipe,pa je mogoče to). Bom probal inicializirati eksterno na USB...če ne,pa pač en star 2,5"SSD,k ima itak SATA-3...se mi zdi,da imam še en star Samsung 840 SSD z 250GB🤔...mah-nekje je treba potegniti črto,do kje se še izplača vlagati v tako staro mašino🙄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.