Jump to content

1.6 16V ali 1.8 V6 ?


Rotary Power

Recommended Posts

?ivijo!

Upam, da nisem spregledal ?e kje odprte enake teme, ?e pa sem se pa opravi?ujem. Pred kratkim je moj stari avto odpovedal (twingo '93), sedaj pa razmi?ljam o nakupu Mx3. Me pa zanima kake razlike (razen po mo?i) so med obema avtomobiloma in kak?na je realna poraba in dobavljivost rezervnih delov. Ravno tako pa me zanima(okvirno) koliko bi stala predelava V6 Mx3ke na kakih 150do 160BHP. Glede na to, da so to starej?i avtomobili, me ravno tako zanima njihova vzdr?ljivost), saj sem zasledil ?e kar nekaj V6 MXic z 190+ K kilometrov.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Link to comment
Share on other sites

glavna in naj bolj vazna razlika je v obcutku ko vozis in imas V6

men je V6 pila okol 8, 1.6 pa okol 7

 

dele se kr da dobit ce ne drugje pa na ebay-u

 

najboljsa predelava na 163 km je da montiras 2.5 KL motor ali 2.5 KL-ZE(pri nas jih ni) z 200km

 

vzdrzlivost je nevrjetna jest mam 626 z 2.5 in 375k km in ne pije olja kompresije je pa 11.5 bar pa nimam lahke noge

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Link to comment
Share on other sites

Jst imam 1.6 16V, letnik 98, prevo?enih 180.000km. Zaenkrat ni ?e ni? crknilo. Dela kot urica, poraba od 6,8 do 7,5 litra/100km.

 

Vsekakor se bolj spla?a uzet V6, ?e misli? predelavat ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Link to comment
Share on other sites

Poraba je kar tam okoli 10L mogo?e kak liter manj. Seveda pa ker je to star avto imajo vse ?ez 200k km in tudi te?ko se najde kak?en, ki ni bil po?kodovan in je brez rje. Priporo?am nabavo faceliftanega modela, to se pravi od leta 94 naprej.

 

Za predelavo pa seveda kot je Ice predlagal, menjava motorja je najbolj u?inkovita. Z menjavo motorja tudi ni nobenih problemov, ker vsa in?talacija je ista, tudi ECU dela od 1.8 in od 2.5 ?e se bo? odlo?il za menjavo motorja ima? v MB enega majstra, ki se spozna na te zadeve, ima pa tudi kak motor na zalogi. Je pa tudi na tem forumu pod imenom Mitja Mx6&T

Link to comment
Share on other sites

Vecina V6 jih ima ze prroti 300.000km ali vec. Se posebej ker so to 15 let ali vec stari avti.

Za povecanje moci 1.8 V6 motorja, zamanjes izpusni sistem s sportnim, das vecjo loputo plina, sportni filter zraka, ki bo vlekel direkt hladen zrak in 150KM je tu.

Za kaj vec, bo treba bolj temeljite predelave.

Link to comment
Share on other sites

@Don

Lepo, da ti ?e dela kot se spodobi (pa upam, da ni bilo kak?nega crasha po tistem doli pri ?agi v Trb).

 

?e vas prav razumem, potem nakup V6 ki ima okoli 200K ni tako rizi?no ali kaj? kar pa se ti?e predelav je zame 150 BHp ve? kot dovolj, engine swap pa zaenkrat ni na mojem planu.

 

@mazda MX

A je tu kaj razlike ?e je to obi?ajen (k&N and Co.)?portni filter in cold air intake? Vem sicer, da naj bi hladnej?i zrak pripomogel k "pove?anju" mo?i a mislim, da pri tako nizkih mo?eh nima ravno vpliva. Pa ?e koliko bi okvirno stala taka predelava (do 1000? ali ve?) sistema ker imam zaenkrat precej omejen prora?un :blink: .

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Link to comment
Share on other sites

Mhm, v?asih smo ga skupaj :vino: ... Si pa glavni krivec, da bo kamlu Mx-ica pri na?i hi?i, tko da... hvala za inspiracijo.

LP

Borut

 

O lejga Bokita! Lepo, da si kon?no se nam pridru?u! :bravo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Link to comment
Share on other sites

Jaz bi tut na tvojm mestu iskal V6, ker to pa je filinhg ko ga zalaufa?, jebe? tist litr al pa litr in pol ve? porabe - enkat se ?ivi! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to comment
Share on other sites

Ja o?itno je V6 res bolj "priljubljena". Sem pa malo po avtonetu gledal, pa je na?lo to?no dva zadetka, pa me zanima va?e mnenje. Sicer tako pred sredino januarja ne bom imel denarja a vendar se je bolje prej pozanimati, da potem ne bo slbe volje ali jeze.

LP

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Link to comment
Share on other sites

Ja o?itno je V6 res bolj "priljubljena". Sem pa malo po avtonetu gledal, pa je na?lo to?no dva zadetka, pa me zanima va?e mnenje. Sicer tako pred sredino januarja ne bom imel denarja a vendar se je bolje prej pozanimati, da potem ne bo slbe volje ali jeze.

LP

 

Jaz bi na tvojem mestu /kljub temu da ni V6) uzel tole spodaj. Mislim, da je avvto v piko. ?e bi bla letnik 98 bi bila ?e moja :D<_<

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3284109&show=1

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Link to comment
Share on other sites

@Don

Bi rad ?e eno imel eh? le kaj ti bo? sem pa razmi?ljal o tem avtu ja. Nekako se ne morem odlo?iti med tole'96 in ono zeleno V6('94) za 2000?. Ko pridem do denarja, se oglasim pri tebi, pa bova ?la skupaj pogledat kako in kaj OK? ?e pa kdo ve ?e za kak?no tja do 2000? pa kar naj pove, nikoli ni preve? izbire.

Kako je pa z engine swapi iz 1.6 na 1.8 oz. 2.5? V primeru da vzamem tako kot jo ima Don in zamenjam celo ma?ino z eno do 1.8?Verjetno cenovno ni ravno upravi?eno, pa tudi verjetno je bolje kupiti serijsko V6 ne?

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Link to comment
Share on other sites

Ceneje te pride ?e vzame? ?e V6 kot pa iz 1.6 na V6 predelovat. Potrebno je ?e menjati bremze (V6 ima zadaj diske 1.6 pa bobne, potem je ?e vpra?anje kak?ni so nosilci, menjalnik tud ne pa?e, polosovine. Razen ?e bi nabavil 2 MX-3 eno 1.6 eno pa V6 in se potem igral :)

 

Jst imam diske spredaj in zadaj :D<_<

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Link to comment
Share on other sites

V to sploh ne dvomim, ?eprav obstaja ?e lep?i zvok od V6; njena starej?a sestrica z osmimi valji :rispekt: in pa rotary engine na visokih obratih :bravo: . Sedaj pa tako preostane samo ?e da zberem preostanek denarja in najdem eno dobro V6 ("dobro" ja; tako, da se bo spla?al popraviti kako malenkost).

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Link to comment
Share on other sites

Mogo?e bi se ti jo spla?al uvozit iz tujine, bo bistveno ve?ja izbira, pa glede na ceste bi bla lohk tut u bol?em stanju! <_<

 

Zdej ?e izpolnjuje norme za uvoz, kaka L.98, to pa ne vem! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to comment
Share on other sites

Saj tako predelavo sesalnega sistema sem imel v mislih. S tem da vecina montira zracni filter tocno pod havbo in vlece res vroc zrak v motor. Tako ima se 10KM manj.

 

Za 500 EUR se da marsikaj postoriti. Celo prodajam ene sportne kolektorje za ta motor. Poglej v male oglase.

 

 

@mazda MX

A je tu kaj razlike ?e je to obi?ajen (k&N and Co.)?portni filter in cold air intake? Vem sicer, da naj bi hladnej?i zrak pripomogel k "pove?anju" mo?i a mislim, da pri tako nizkih mo?eh nima ravno vpliva. Pa ?e koliko bi okvirno stala taka predelava (do 1000? ali ve?) sistema ker imam zaenkrat precej omejen prora?un :blink: .

 

Link to comment
Share on other sites

Tu se ?ele spozna, koliko ma kdo prakse v "predelovanju" avtomobila <_< .Imel bi pa ?e eno vpra?anje; glede na to, da so pri nas kar precej?nje kazni za prehitro vo?njo in se posledi?no ne spla?a dajati "preve?" na pove?evanje mo?i avtomobila (razen v primeru KL-ZE do swapa ma?ine ali prej omenjenih re?itev).?e se spla?a tu investirati malce ve? v dobre bla?ilce in coil over sisteme? Don pravi, da mu avto neprimerno bolje "le?i" na cesti z aftermarket deli, kot pa z serijskimi (ki so po verjetnosti ?e originalni), tako da je tu kar nekaj resnice...

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Link to comment
Share on other sites

Ja, ?e se boji?, da bo? zaradi preveliko konjev fasal kazen za prehitro vo?njo v ravnini potem ni re?itev, da bo? dal coiloverje pa divjal ?ez ovinke. ;) ?e bi se vsi tako bali takih zadev bi bila tuning scena pri nas na nuli, drag racei (tisti redki legalni) pa dolgo?asni. ?e ima? zrihtan (natunan, ne postaylan) avto ?e ne pomeni, da mora? divjati, se kazati, izzivati policijo ali pa celo usodo. Poka?e se pa vsak lahko na avtoslalomu, trackdayih itd...

 

?e si pripravljen dati kar veliko ??? za coiloverje se bo poznalo, to je logi?no. Sicer pa glede na prora?un, kupi ?im novej?o in ohranjeno 1,6, ko bo denar, dodaj dober izpu?ni sistem s kolektorjem vred, kvalitetne fedre, nove ali obnovljene in str?ane amortizerje, oja?itve podvozja in ?koljke in malenkosti, dobre gume, bremze pa bo? najbolje naredil za "najmanj denarja". Ker ?im bo? hotel nekaj ve? se za?nejo tak?ni stro?ki, da glava pe?e. ?e bo? pa kupil prefacelift se pa zna zgoditi, da bo? imel preve? stro?kov z rihtanjem iztro?enih delov in rjo, da ti za rihtanje sploh ne bo ostalo. In govorim iz lastnih izku?enj, ?e ti to res kaj pomeni. ;) Predvsem zaradi rje ti vse dol pade. Kak?na malenkost kot so man?ete, le?aji, bremze, nosilci, gumice itd ni problem zamenjati. Ampak, ko ugotovi?, da je ?koljka rjava in bi bilo treba avto sle?ti, za eno leto zapeljati v gara?o pa ?merglati, dati speskati, (en prijatelj bo zdajle dal avto delati celo v cinkarno kjer bodo najprej raz?rli vso rjo nato pa ga pocinkali) ti pa vse dol pade. Enostavno starej?i avti prej ali slej kon?ajo na odpadu ali pa postanejo "projekt". Ni tako enostavno, da kupi? 20let star avto, ki je bil narejen za gonit, ki so ga gonili in upa?, da bo vse laufalo brez te?av in, da ni rjav. Se najdejo primeri, ampak so redki.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.