Skoči na vsebino

MAZDA MX-5 1.6i Base

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rada bi kupila rabljeno MAZDO MX-5 1.6i Base. Zanima me, na kaj moram biti pozorna?! Kak?na je kvaliteta platnene strehe in ?e ?elim avto uporabljati tudi pozimi ali rabim hard top?!

Napisano

Najprej lepo pozdravljena na forumu...

sam sem lastnik take mx-5 eno leto in pol. Kar se ohranjenosti samega avta ti?e (karoserija, motor, podvozje, interier...) mora? biti pozorna kot pri vsakem drugem avtu. Kar se pa platnene strehe ti?e, je pa pomembno, da ni nikjer razpokana (ponavadi na zgibih) in da je pro?na(zapiranje in odpiranje mora biti gladko, brez ve?je sile). ?e je avto gara?iran ali pa vsaj pokrit, mora streha zdr?ati zelo dolgo. obstajajo tudi premazi za platno, kar jo naredi obstojnej?o in sijo?o. Pozimi pa zelo priporo?am nakup hard-topa, predvsem zato, da ne uni?uje? platnene strehe, ker ga led in sneg lahko precej po?kudujeta in pa zaradi hitrej?ega segrevanja kabine. Lansko leto sem bil ?e brez hard-topa in povem, da je razlika o?itna. Stane sicer nekaj 100eur, ampak se spla?a, ?e misli? avto pu??ati zunaj na mrazu in snegu.

Razpisal sem se samo o doti?nem vpra?anju, ?e te ?e kaj zanima, kaj vpra?aj, sicer bo pa ?e kdo drug kaj dodal k temu.

 

lp

 

Nejc

Napisano

Rada bi kupila rabljeno MAZDO MX-5 1.6i Base. Zanima me, na kaj moram biti pozorna?! Kak?na je kvaliteta platnene strehe in ?e ?elim avto uporabljati tudi pozimi ali rabim hard top?!

 

 

Mazda mx5 1.6 je bolj ?voh kar se konjev ti?e ti priporo?am 1.8 saj jo sam ?e furam 6 let in ni bilo nikoli nobenih niti najmanj?ih problemov. Bi bilo bolje da bi imela tam okoli 200 ?rebcev samo... Servis seveda obvezen :bravo:

Jaz se sicer v velikem snegu ne vozim kar se pa mraza ti?e se pa notranjost zelo hitro ogreje saj nima veliko prostora za ogreti,tako da hard top po ?elji...priporo?am pa gara?o ali vsaj nadstre?nico.

Streha ja,vzdr?evanje je fino ?e je. Kak?ni spreji in ne?no pranje poleti in pozimi.... :bravo:

 

Veliko u?itkov v vo?nji :bravo::bravo:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

hey

jest mam mzdo mx5 18 16v. priporocam da si kups 18 motor prvo:) pozorna nimas pa na kej bit ker avto dela. jest ga mam ze dve leti in nism mel okvare. streha je kvalitetna priporocam da se na vsake toliko premaze s kasno glazuro za hitrjse odvajanje vode. in ne nerabis hard top. jest ga nimam in je kul:)

upam da bos zadovolna z avtom. veliko uzitkov ti zelim. aja pa se to kupi jo pozimi ker jo dobis ceneje kot spomladi. sej vem da bo tesko pocakat na prvi topel dan da lahko streho spustis in si zgoraj brez ampak se splaca ker so obcutno cenejse pozimi:)

lep dan zelim

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem zadovoljen lastnik MX5 1,6 NA, to pomeni tudi leta.

Njen "EM?O" = 1995. :ljubezen:

To je avto za srce in du?o, ?eprav je tudi vsakodnevno uporaben,

?e ga ne "personalizira?" preve?. Tu misli n.pr.: zni?anje.

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. To je OK, se man nagiba +....te?ava

pa je s slabim cesti??em ali robniki. Prehitro kaj zaropota tam spodaj !

Glede platnene strehe pa NI problemov, lepo vzdr?uj, pa bo vse OK. :jupiii:

Priporo?am ?a vetrno za??ito, je prijetno zavarovan tilnik !

Napisano

Jaz sem zadovoljen lastnik MX5 1,6 NA, to pomeni tudi leta.

Njen "EM?O" = 1995. :ljubezen:

To je avto za srce in du?o, ?eprav je tudi vsakodnevno uporaben,

?e ga ne "personalizira?" preve?. Tu misli n.pr.: zni?anje.

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. To je OK, se man nagiba +....te?ava

pa je s slabim cesti??em ali robniki. Prehitro kaj zaropota tam spodaj !

Glede platnene strehe pa NI problemov, lepo vzdr?uj, pa bo vse OK. :jupiii:

Priporo?am ?a vetrno za??ito, je prijetno zavarovan tilnik !

 

predstaviiii

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

....

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. ....

 

 

Tko kot enej pravi in ?e teli stabilizatorji me zanimajo :) kje si jih dobil in kolk mo?nej?i so?

Napisano

post-5771-1266909241_thumb.jpg

Torej tu prilagam nekaj INFOrmacij:

 

Predmet / opis predelave vozila: Vozilo je zni?ano

 

Vgrajene so nove spiralne vzmeti firme EIBACH

spredaj: EW 5517001 VA

zadaj: EW 5517002 HA

 

Montirani so novi stabilizatorji / vzvojne palice EIBACH (rde?e),

Anti ROLL KIT, koda: 5517320.

spredaj: premer = 24 mm, ima 2 to?ke / izvrtine za nastavitve trdote

zadaj: premer = 15,5 mm, ima 3 to?ke za nastavitev

 

(original MX5 stabilizatorji: premer spredaj = 19 mm / zadaj = 11 mm)

 

Uvoz, dobava in monta?a (1997) = firma AMORTIZER.

 

AMORTIZER TEHNOLOGIJA PODVOZIJ D.O.O. Videm 21 B, Videm 1262 Dol pri Ljubljani

T = 01 563 80 31.

 

Homologirano 2005. :jupiii:

Napisano

Na pobudo Simona dodajam ?e:

Pri Amortizerju so mi pri?vrstili stabilizatorje z nastavljivim ?leni z kovinskimi pu?ami

kot to delajo za rally avte - "UNIBAL-gelenke". To je zelo trda povezava,

ki pa se v cestnem prometu - po moji izku?nji - NE obnese. :vskalo:

Zakaj ?

Iz pu?e se hitro iztisne mazivo kar povzro?i v praksi zeloooooooo neljubo ?kripanje,

ki je predvsem v kabriju zelo mote?e - za voznika.

 

Vgradil sem tudi druge amortizerje, ki so nastavljivi.

Osebna ocena je OK; preizkusil sem "zadevo" tudi na pisti MOBIkrog, Cerklje. :vesel:

Podatki:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

 

Naj ?e kdo doda kaj svojih izku?enj !?!

 

Na pobudo Symona dodajam ?e:

 

V firmi Amortizer so mi stabilizatorje pritrdili / povezali na roke s ?lenki z kovinskimi

pu?ami (UNIBAL-gelenke) tako, kot to delajo za rally avte. To je trdna z navoji nastavljiva

povezava, ki pa se po mojih izku?njah v cestnem prometu NE obnese. :vskalo:

Zakaj ?

Ker pod vplivom iz okolja....mazivo hitro izte?e in potem spoj zoprno ?kriplje.

Tudi naknadno mazanje z vodoodporno mastjo nima prav dolgega u?inka.

?e pa v kabriju celo ob zelo po?asni vo?nji nekaj ?kriplje je pa zelo mote?e.

 

Pa naj dodam ?e nekaj o nastavljivih amortizerjih:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

Preizkusil sem jih tudi na pisti "MOBIkrog", sem bil zadovoljen. :vesel:

 

Naj ?e kdo kaj doda, pripomni, pove........

Napisano

Na pobudo Symona dodajam ?e:

 

V firmi Amortizer so mi stabilizatorje pritrdili za navojnimi ?leni z vrtljivimi kovinskimi

pu?ami (UNIBAL-gelenke) tako kot to delajo za rally avtomobile. To je zelo trdna / toga in glasna vez.

Meni se v praksi v cestnem prometu NI obneslo. :angry:

Zakaj ?

Ker je pri?lo do prehitre iztisnitve maziva iz pu?e in je vse skupaj zelo ?kripalo,

tudi pri po?asni vo?nji, kar pa je pri kabriju zelo mote?e.

Potem sem zadevo premontiral nazaj na "klasi?ne" po?e z gumi vlo?kom.

 

Naj ?e dodam nekaj o nastavljivih amortizerjih:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

 

Sem jih preizkusil tudi na pisti "MOBIkrog", sem bil zadovoljen. :jupiii:

 

Naj ?e kdo kaj doda, svoje izku?nje +........

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.