Skoči na vsebino

Need lock

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja o tem je en kolega nekaj govoril ?e dooolgo nazaj in namontiral ampak res ne vem ni? iz prve osebe. Sicer funkiconira: Upam, da mi moderatorji ne bodo zamerili tega linka, ?e ne ga lahko kar zbri?ejo. :blush: ?al je tip projekt dal na stranski tir in je tudi zelo malo na forumu.

 

Sem ?el googlati samo iz firbca: Tukaj se je en spra?eval isto vpra?anje kot ti. Pa ?e tu ene razlage. Iskal sem pa z gesli kot so "increase steering angle", "steering tie rod increase", "steering lock increase" itd. Upam, da ti je kaj v pomo?.

 

Mi je pa jasno zakaj rabi?. :PPa ?e ena ideja, ki bi te mogo?e zanimala. ;)

Napisano

Govorim o taki zadevi, samo ?e montiram take spacerje, dobi avto toe out? na kolesih, naredim optiko, pa sm spet tm kot sem bil brez spacerjev? Razumem ?e bi samo v eno stran rad mel ve?ji lock, v drugo bi bil manj?i. ?e bi pa rad mel na obe strani, se pa men zatakne, razen ?e se toe pol spremeni, s tem tudi obraba gum itd...

 

Pa zaenkrat bo kr powered steering rack, ker avto je ?e vedno daily, pa ?e en ?as bo :D

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

V bistvu na nek na?in ?e v ?tartu bolj porine ven uno letev, ki je zunaj. Oziroma na ven nima omejitev ampak na drugi strani letve ima omejitev do kam noter gre sama letev. Toe in ali toe out se nastavi tukaj predvidevam. Ker pa se v resnici letev pomakne dlje pa posledi?no dobimo tudi ve?ji steering lock. Letev gre v bistvu ?e dlje noter v cev za ven pa tako nima omejitev in tako se dlje zavije. ?e pogleda? tole fotografijo bo? videl, da ima podlo?ka/distan?nik isti fi kot notranja letev. Torej gre brez te?av dlje noter do une druge letve, ki je debelej?a. Tako nekako. :blink: Nisem ?e nikoli ?aril okoli volanskega mehanizma ampak upam, da sem dojel v ?em je bistvo. sramezljiv

 

Pomoje bom ?el prav od S13 volanski mehanizem podirat, da si bom la?e predstavljal. :hohoho:

Napisano

A je z vama vse ok ?

Zakaj bi to rabil ?

Pa ?e nekaj , glede na to da podlo?ijo podlo?ko pod zglob kjer gre drog na kolo, potem dr?i manj navoja, je kdo razmi?ljal kaj bi bilo ?e bi se tisti del enostavo odtrgal(glede da dr?i ?e samo pol navojev) ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z nama je vse OK, pa? drifterska pamet/neumnost. :P

To rabijo drifterji ko gre na po?rek in rabijo ?imve?ji kot.

Ja se strinjam zato pa nekatere firme (Tein, Uras) ?e v ?tartu prodajajo kar dalj?i drog, oziroma prirejen.

Napisano

Z nama je vse OK, pa? drifterska pamet/neumnost. :P

To rabijo drifterji ko gre na po?rek in rabijo ?imve?ji kot.

Ja se strinjam zato pa nekatere firme (Tein, Uras) ?e v ?tartu prodajajo kar dalj?i drog, oziroma prirejen.

 

?e je to to, pol je ok, samo originalnega podlagat pa je totalna neumnost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj neumnost, malo morje folka fura tak setup, pa nisem videl ?e nobenega ki bi imel zaradi tega kak?en problem... Lepo se 'zalepi' z loctitom in je to to, pa itq se zadeva ne more od?ravbat, ker jo dr?i volanski kon?nik. Niti ni pod neko resno obremenitvijo....

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Samo da loktajt potola?i pa je pa fino.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e ?e koga zanima zakaj bi ?el v tak?ne predelave. Malo si poglejte pod kak?nim kotom drifta in kam so obrnjena kolesa.

Objavljena slika

 

Mene zanima kje po cesti bi se ti vedno takole vozil, za progo mi je jasno samo za po cesti furat pa ne najbolj. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mene zanima kje po cesti bi se ti vedno takole vozil, za progo mi je jasno samo za po cesti furat pa ne najbolj. :ne vem:

 

Malo ve? ajn?laga, nikol ne ?kodi, mxka ga ma pa ?e tako ali tako zelo malo. Sicer tale na sliki je ?e kr ekstrem, in ma verjetno tut aks?enkle predelane.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.