Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No na o?etovi M6 ne dela hupa in lu? za vzvratno vo?njo, hupe ne najdem nikjer na sprednjem delu, tko da me zanima kje to?no sploh je? Za lu? je pa majster na mazda servisu rekel naj se pogleda stikalo, ki naj bi se nahajlo pod akomulatorjem, samo to mi nikakor ne gre v glavo ali ni tako da se to stikalo ponavadi nahaja v neposredni bli?ini prestavne ro?ice?? ?e kdo ve kje se nahaja stikalo, prosim ?e pove in razlo?i kako zgleda da bom vedel kak?no zadevo to?no iskati!! Aja gre se za mazdo 6 2.0 diesel, l.2003

 

Hvala za odgovore!

panoramska.jpg
Napisano

Najprej preveri vse varovalke!

 

Hupe so ponavadi nekje pod sprednjimi lu?mi, ne vem pa to?no kje ima M6

 

Stikalo za vzvratno vo?njo je pa nekje na menjalniku, ponavadi gresta dve ali pa ena ?ica ven iz njega. Izgleda pa kot kak ?ep za izpust olja.

Napisano

Varovalke preverjene, ?arnica menjana, tako da ostane samo ?e stikalo ali pa zani? napeljava!

Aha sem videl nekaj podobnega na menjalniku, zgledalo mi je kot kak senzor za kak nivo olja, verjetno bo to to!

panoramska.jpg
Napisano

Hmm, no zdaj sem z multrimetrom preveril ?e je tokokrog skozi stikalo in je (sklepam da je stikalo uredu) probam potem ?e skozi ostalo napeljavo in spet sklenjen tokokrog, ne glede ali je avto v vzvratni, ali kateri koli prestavi. Ali to pomeni da je nekje kratek stik v napeljavi do zadnje lu?i, ali sem se jaz narobe spravil merit?? Ali se komu kaj sanja kako ?e lahko preverim ?e je stikalo v redu, ker novo pride okloi 100?.

panoramska.jpg
Napisano

Update: no z multimetrom sem preveril delovanje stikala, bi rekel da 95% deluje, ker ko je v prostem teku ne ka?e multimeter ni? (oz. neskon?no) ko pa pre?altam v R se pa poka?e upornost skozi tokokrog.

Sem pa potem poisku?al na konketor ki pride na stikalo priklopiti napetost 12V da bi videl ?e ?arnica sveti, pa ni bilo ni?, edino v ?katli z varovalkami (in kjer so tudi neki releji) je pri?lo do delovanja nekega releja... ?e gdo kaj ve? ve o teh relejih, bi prosil za razlago, zakaj so tam in ?emu slu?ijo in ali je morda v tem te?ava.

panoramska.jpg
Napisano

Dej kable dol s stikala, pa jih skleni. ?e se bo rikverc lu? pri?gala, pol je o?itno stikalo zani?. ?e se pa tudi tako ne bo pri?gala, pol pa je napaka nekje drugje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.