Skoči na vsebino

V 6?


STAJERC

Priporočeno sporočilo

Berem va?e poste pa zmer bolj opa?am, da vas je vedno ve? navdu?enih na 6 valjnimi motorji!

 

To je vse ok, sam pol mi pa ni jasno zakaj imate tak nizke porabe goriva? :whatever: ?e se vozite po?asi, potem V6 ne potrebujete in je ?e sam za "imi?" in vam hkrati predstavlja ve?ji sto?ek vzdr?evanja!

 

Tud jaz sem navdu?en nad V6 motorji, da ne bo pomote, sam me impresionira njihova zmogljivost, ne pa ?e samo to da je v6!

 

Moj namen ni nikogar u?alit, me pa zanima zakaj potem V6, ?e ga ne rabite?

 

LP!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cau

 

Glej tudi sam sem imel 2 avta s 6 valji in za en kratek ?as tudi 8 cilindra?a.....je pa tako da ni nujno da ga ma? samo zato da ga bo? pritiskal in gnal.....V6 motorji so dosti bolj vzdr?ljivi.....vo?nja z njimi je dosti bolj dinami?na in nasploh zanimiva....in zakaj tako nizka poraba?? Predvsem gre zato, da 6 cilindra?a ne rabi? priganjat nonstop da se nekam premakne , ampak ga samo "bo?a?" po gasu....za kar recimo nek bolj "?voh" avto tega ne more? po?et.....

 

 

Mislim da sem ti dovolj nazorno povedal zakaj tako navdu?enje na 6+ cilindra?i.....

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

David ti je vse povedal. Povrh tega pa si lahko bolj len pri prestavljanju in ti ni treba za vsako malenkost prestavljat ni?je, ampak se lahko z manj obrati pelje?(takoj manj?a poraba) in potem mirne du?e pritisne? gas in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj se ne gre za to, ?e rabi? V6 ali ne, nekaterim je v?e? vo?nja z 4valjniki, meni pa z 6takom. jaz se z mojo MX-o vozim pom estu v 5 prestavi in na avtocesti v 5 pri kon?ni hitrosti, tudi to je ?ar... gre se za na?in in u?itek vo?nje, kar seveda ne pomeni da ga ne ti??im vmes, ampak do 130 sploh ni potrebe pri priganjanju...

mah.. mora? probat enkrat, pa bo? razumel :)

 

 

?e pa se tebi zdi porabaj 9 do 12 litrov nizka :) pa tud ql

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tako kot ?e napisano, mora? probat. Vozi? ga lahko kot dizla. ?e bol, od 1000/min normalno vle?e in potem zmeraj bolj in bolj in - ne rabi? radia, ima? simfonijo V6!

Lahko se dinami?no vozi? s porabo med 8-9 litri, samo kaj, ko kli?e po priganjanju.

Po pravici povedano - mx3 brez V6 bi takoj prodal. Sicer pa o mx3 1.8 V6 vse pozitivno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.