Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

mene zanima, ?e ima kdo slike kako se zamenja filter kabine pri xedos 6 oz. bi rabil podrobno razlago kako se zamenja. Imam ga namen zamenjati. Hvala

Napisano

?ivjo,

mene zanima, ?e ima kdo slike kako se zamenja filter kabine pri xedos 6 oz. bi rabil podrobno razlago kako se zamenja. Imam ga namen zamenjati. Hvala

 

Si ga ze zamenjal.....ker ga ni :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo ..

 

Da obudimo malce tole temo. Malce me je zmedel tvoj odgovor. Hmm, a res ga ni? Ker pri meni, ko preklopim loputo zraka, je zelo velika razlika od kje vlece zrak. ?? Pa mislim, da mam tudi na racunu od servisa, kabinski filter!? :(

Imam pa xedos 6 1.6 79kW

Prav zanimivo, imam obcutek, da bom pri naslednjem servisu nekomu gledal pod prste! :angry::angry:

Napisano

Zdravo ..

 

Da obudimo malce tole temo. Malce me je zmedel tvoj odgovor. Hmm, a res ga ni? Ker pri meni, ko preklopim loputo zraka, je zelo velika razlika od kje vlece zrak. ?? Pa mislim, da mam tudi na racunu od servisa, kabinski filter!? :(

Imam pa xedos 6 1.6 79kW

Prav zanimivo, imam obcutek, da bom pri naslednjem servisu nekomu gledal pod prste! :angry::angry:

 

Mislim da so ti prodali meglo.............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Xedos nima filtra kabine.

Prilagam nekaj dokumentacije za Xedos6, bi lahko nekdo dal v DIY? Jaz nimam pravice objavljati tam. Ravno tako, bi lahko dali dokumentacijo za M6 tja, uploadal sem jo pred nekaj dnevi.

xedos.zip

Napisano

Zanimivo.

Od kje pa potem taksna obcutna razlika, glede na to od kje vlece zrak? Je mozno da bi bilo kje kaj "zamaseno"?

 

zunanji zra?ni filter je lahko vlazen/umazan ali pa tud loputa ki vle?e zrak od zunaj (ki gre spet na filter), kdaj se je ta menjal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ojla ..

 

 

Eeeeeee, pa smo zopet pri filtru .. he he .. Ne hecam se. Servis je bil poleti pred dopustom, takrat bi se naj menjal tudi "kabinski filter" .. tukaj so napisali, da xedos 6 nima kabinskega filtra! Zdaj pa si dal informacijo, da je mozno zunanji filter zamasen. ??? (mogoce so na servisu mislili tega) Kje priti do njega? Verjetno je na sovoznikovi strani ne, glede na to, da je vse, ventilator in podobno zmontirano za predalom!?

Napisano

Ojla ..

Eeeeeee, pa smo zopet pri filtru .. he he .. Ne hecam se. Servis je bil poleti pred dopustom, takrat bi se naj menjal tudi "kabinski filter" .. tukaj so napisali, da xedos 6 nima kabinskega filtra! Zdaj pa si dal informacijo, da je mozno zunanji filter zamasen. ??? (mogoce so na servisu mislili tega) Kje priti do njega? Verjetno je na sovoznikovi strani ne, glede na to, da je vse, ventilator in podobno zmontirano za predalom!?

 

V motornem delu pod zra?no loputo - poglej si service manual ki sem ga pripopal tle v DIY ali tehni?ni forum

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Ojla ..

 

Da obudimo zopet malo tole temo. Ker se bliza cas odhoda v juzne kraje, sem sklenil enkrat za vselej naredit temu konec. Namrec, pri meni je ful razlika, glede na to, od kje vlece zrak. ali notranji, ali zunanji.

Vceraj lepo demontiral brisalce, odstranil plastiko pod sipo. Ce gledas odspredaj, je na levi se ena plastika, privita z enim vijakom, na pozarno steno pa zalepljena z tisto tesnilno maso, ko odstranis to, prides do kanala kjer se zajema zunanji zrak....

 

In kaj sem nasel...NIC... Preveril delovanje lopute, dela OK, razlika pa se vedno. Tako da mi ni prevec jasno od kje!?

 

Sestavil vse skupaj nazaj, in se pac sprijaznil z dejstvom, da tako mora bit.. :angry:

Napisano

Ojla ..

 

Da obudimo zopet malo tole temo. Ker se bliza cas odhoda v juzne kraje, sem sklenil enkrat za vselej naredit temu konec. Namrec, pri meni je ful razlika, glede na to, od kje vlece zrak. ali notranji, ali zunanji.

Vceraj lepo demontiral brisalce, odstranil plastiko pod sipo. Ce gledas odspredaj, je na levi se ena plastika, privita z enim vijakom, na pozarno steno pa zalepljena z tisto tesnilno maso, ko odstranis to, prides do kanala kjer se zajema zunanji zrak....

 

In kaj sem nasel...NIC... Preveril delovanje lopute, dela OK, razlika pa se vedno. Tako da mi ni prevec jasno od kje!?

 

Sestavil vse skupaj nazaj, in se pac sprijaznil z dejstvom, da tako mora bit.. :angry:

 

pri meni je isto pa ni vazno ali je nov filr ali star razlike je. tko da je to nekej drugega in ne filtr.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Med X6 pa M6 je ena velika razlika....X6 nima filtra... :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.