Skoči na vsebino

Mazda 6 servis okolica Celja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni !

 

Pravkar postal ponosen lastnik mazde 6 letnik 2004 :D.

 

Zdaj me pa zanima, kje so kak?ni dobri mehaniki v okolici Celja, katere bi priporo?ali, da dobro naredijo, pa da niso predragi?

 

Hvala za odg. LP

Napisano

V celju ima uradni servis Selmar, sicer glede cene zagotovo niso najcenej?i, vejo pa kako se mazde pravilno vzdr?uje (?eprav pomoje v?asih vseeno znajo kaj mimo kiksniti)

 

Lp

Napisano

Moja izku?nja s Selmarjem..

Avto pri njih cel teden zaradi te?av pri hladnem motorju..oni napake niso odkrili in po njihovo je z avtom vse ok...v petek ko smo ?li po avto so ga pa postavili v gara?o da je avto normalo ?el...naslednje jutro doma pa spet ista pesem..

Napisano

Ma? ?e v Velenju Skor?ka, sam sem klical za 1 servis za dvojko in so mi pri Skorn?ku prvotno ceno rekli ?e ni?jo kot pri Selmarju, pa potem je na koncu bilo celo ?e manj kot so rekli na za?etku. Jaz sem ve? kot zadovoljen, vse kar bilo za uredit so uredili, tudi zadeve pod garancijo (sredinski naslon za roko, parkirni senzorji), ni bilo nobenih te?av in sedaj vse dela kot je treba. pa ?e ?aka see preve? dolgo na servis, kak dan in si na vrsti.

Napisano

danes redni servis pri 38.000km so opravili korektno in ?e avto oprali ter s?istili... :bravo: kapo dol :party0035:

If in doubt, flat out... 

Napisano

280? cca?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mene tudi zanima ta lokacija. Jeseni pote?e garancija in bo potreba iskat kaj cenej?ega. A so kak?ni, kii dobro ?raufajo japonce?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Mene tudi zanima ta lokacija. Jeseni pote?e garancija in bo potreba iskat kaj cenej?ega. A so kak?ni, kii dobro ?raufajo japonce?

 

So zastopnik za mazdo, tako da mislim, da znajo japonce ?raufat.

 

Sicer pa cena mojega zadnjega servisa (par dni nazaj) (M6 benz 1.8, 240000).. = 264?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.