Skoči na vsebino

V?IGALNE SVE?KE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo 323c 1.5 16V. Ali ve kdo s kak?nim navorom lahko privije? v?igalne sve?ke?Sli?al sem ,da so eni privijali z 27Nm, samo ne vem ?e je to res.Ali je mo?no pri taki vrednosti uni?iti navoje v glavi motorja??e ve kdo kaj na to temo naj napi?e. :unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Zavij tako kakor so bile prej?ne zavite, torej po ob?utku! ?e pa bo? preve? zavil in ?e bo? imel premo?no roko pa bo? res navoj uni?il! Potem pa lahko gre? kar po nove! Lp.

Napisano

saj bom ,samo me vseeno zanima s kolik?nim navorom lahko privija? sve?ke.Namre? pri tuniranem avtu je potrebno da so enako mo?no vse privite zaradi enakega segrevanja,....

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ne zana?aj se preve? na poceni moment klju?e, raje delaj na ob?utek, ?e pa nima? ob?utka, pa raje delo prepusti drugemu. Druga?e pa bo 27Nm kar ?timalo ;)

IPB Image
Napisano

misli? da poceni moment klju?i ne bi pravilno delovali?jaz mam od Silverline za 10k.Ni sicer profesionalni samo mislim da dela dobro.Ma? kake slabe izku?nje glede moment klju?ev? :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Hmm ?e zelo kvalitetni ob?asno zatajijo (ne presko?i), kaj ?ele manj ali ne kvalitetni. In ravno zategovanje sve?k je zelo delikatno opravilo - malo preve? zategne? in gre navoj v glavi motorja, kaj pa pol????

IPB Image
Napisano

NE komplicirajte. Sve?ko pa? privije? na roke do tam ko se ustavi potem pa s klju?em obrne? ?a 1/4 obrata in fertik. Jebe? moment klju?e za sve?ke, niso ziher + brezveze je. Zamenjal sem za tamal milijon svek pa se nisem nobenega navoja un?u. Pametno pa je ?a sve?ko prej nama?e? z mastjo ali pa sprejem za navoje ki so pod visokimi temperaturami, je na osnovi bakra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je treba prej navoje v glavi s ?im o?istiti ?e uporablja? sprej na osnovi bakra?Kak?ni sprej pa je to, ali ve? kak se mu re?e, pa zakaj je to dobro ? B)B)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

?i??enje ni potrebno. Za ime spreja bom pa ?e sporo?il, obstaja tudi mast v tubi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok.zakaj pa je ta mast, za bolj?e prevajanje toplote ali da se sve?ke ne zape?ejo ,da jih potem la?je odvije??

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Da se ne bova narobe razumela, mazanje z mastjo ni obvezno je pa priporo?ljivo, ker ?e pri manta?i sve?ke navoj la?je zavije?, potem pa pri menjavo la?je odvije? ker se sve?ka po doma?e"ne zape?e" v navoj. Osebmo sem ?e mel primere ko z klju?em in na roke nisem mogel odviti sve?ke in sem si moral pomagat z cevjo s katero sem podalj?al vzvod da sem lahko odvil sve?ke. Ta mast ali sprej se tudi uporablja pri monta?i izpu?nih cevi. Zadnjo tubo te mast ki sem jo porabil je bila od firme Comma, ne vem pa kaj to?no je bla oznaka in zdr?i do 1300 stopinj celzija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V tuning katalogu sem zasledil sve?ke BRISK Premium LGS (Racing) .Pi?e da v kombinaciji z ?portnim filtrom se zaradi bolj?ega izgorevanja pove?a odzivnost motorja.Ne vem ?e je to spet ena TOP SHOP potegav??ina.Kaj menite?

 

Opis je tudi na njihovi strani :

 

http://www.team.brisk.de/index1.htm

 

Pa pod zundkertzen -> Premium LGS

 

:unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.