Skoči na vsebino

Luc Za Rezervo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo ovako....od kad imam Mazdo me to mu?i!!

Znam da kad auto dojde na rezervo se upali ona mala blentava lu? koja obavjestava da sem na rezervi sa benzinom!! E pa sad...kod mene ta luc se upali i nakon nekog vremena opet ugasi...i tak stalno...nema neki odre?eni vremenski interval izmedju paljena i gasenja...jednom sam cak doso na 2litre u rezervoaru ali i onda je ta luc stalno blinkala!! Jel to tak normalno na mazdama ili meni nekaj ne dela kako treba??! <_<

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

meni najprej bliska po dalj?ih ovinkih, potem ?e zraven pri pospe?evanju, potem pa ?e skoz gori...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz sem mislim da isto tak...prvo na ovinkih ali kako sam se peljaj do kraja na rezervi (od kad se upalila luc kojih 150km) i dalje je tako delala...nijendom nije da je ostala zkroz gorit!!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

odvisno kako vozi? in se ti bencin nagiba v tanku.

Ma znam to ali....primjer....ful je tank prazan....ravna cesta...nema zavoja ni nis....i ona sad radi...sad ne radi...pa opet radi....stanem na benzinskoj i natankam 48.5 litara...znaci da sam nutra imo svega 1.5 litara benzina!!! i onda kad se potrosi opet ista prica!!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

meni se na rezervi upali lucka in imam v tanku 10-12 litrov. takrat lucka stalno svetli. ko pa pretiravam in je v tanku manj kot 5 litrov potem pa zacne utripati kot zmigavc, nonstop ne glede na ovinke in podobno. konstantno utripa. zivcno utripa.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

mislim da imajo te mazde BA 55l tank in ne 50, zato je mo?no da ti je ?e utripala lu?ka.

Napisano

Ko za?ne lu?ka za koli?ino bencina "blozit" gre? tankat pa je.Re?i? 2 problema naenkrat,lu?ka se ti ne pri?iga ve? in brez skrbi se vozi? okrog, ker ve? da ima? dovolj goriva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

to?no tako, jaz se tudi ne vozim rad z lu?ko ker nikoli ne ve? koliko je ?e to?no notri bencina.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ma meni n? ne ?miga.....meni sveti konstantno......:)) ?eprav se pa strinjam da je najbolj?e met benzin na "dobrem" nivoju..... to pomeni da ga nikoli ne spustim pod zadnjo ?rtico....thats the point...:)))

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Da mogu nebi ja njoj dal da se uopce upali....ali sa mojim studentskim prihodima....hmmmm :ph34r:

A kolko onda tocno je tank...50 ili 55 litara??

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

55 litrov.....tako da kar veselo na ?rpalko....:))))

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Evo ta tema je meni zanimiva.....meni se prizge lucka prezgodaj..ponavadi mam noter se 16 litrov!! motece

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.

Lambda in kazalec koli?ine goriva povezana - only in Your dreams :lol::lol::lol::lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri stari(modri) M je najbolj?e - sploh nima lu?ke :D , pri sivi pa se mi dostikrat prvi? pri?ge ?e pr 1/4 in gori nekaj km in nato ugasne in se ne pri?ge ko je ?e skoraj pri zadnji ?rti, nato pri zadnji ?rti, ?e preden se le te kazalec dotakne, pa se pri?iga in uga?a, ko je pa ?e pod ?rto pa konstantno gori. Zanimivo pa je, da ?e vmes med konstantnim ali ob?asnim gorjenjem lu?ke avto ugasne? in ?ez en ?as ponovno pri?ge?, se lu?ka pri?ge ?ele ?ez par km :ne vem:

 

?udna so Mazdina pota :blink::D

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.