Skoči na vsebino

Luc Za Rezervo


Hrdzo

Priporočeno sporočilo

Evo ovako....od kad imam Mazdo me to mu?i!!

Znam da kad auto dojde na rezervo se upali ona mala blentava lu? koja obavjestava da sem na rezervi sa benzinom!! E pa sad...kod mene ta luc se upali i nakon nekog vremena opet ugasi...i tak stalno...nema neki odre?eni vremenski interval izmedju paljena i gasenja...jednom sam cak doso na 2litre u rezervoaru ali i onda je ta luc stalno blinkala!! Jel to tak normalno na mazdama ili meni nekaj ne dela kako treba??! <_<

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni najprej bliska po dalj?ih ovinkih, potem ?e zraven pri pospe?evanju, potem pa ?e skoz gori...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem mislim da isto tak...prvo na ovinkih ali kako sam se peljaj do kraja na rezervi (od kad se upalila luc kojih 150km) i dalje je tako delala...nijendom nije da je ostala zkroz gorit!!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

odvisno kako vozi? in se ti bencin nagiba v tanku.

Ma znam to ali....primjer....ful je tank prazan....ravna cesta...nema zavoja ni nis....i ona sad radi...sad ne radi...pa opet radi....stanem na benzinskoj i natankam 48.5 litara...znaci da sam nutra imo svega 1.5 litara benzina!!! i onda kad se potrosi opet ista prica!!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni se na rezervi upali lucka in imam v tanku 10-12 litrov. takrat lucka stalno svetli. ko pa pretiravam in je v tanku manj kot 5 litrov potem pa zacne utripati kot zmigavc, nonstop ne glede na ovinke in podobno. konstantno utripa. zivcno utripa.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko za?ne lu?ka za koli?ino bencina "blozit" gre? tankat pa je.Re?i? 2 problema naenkrat,lu?ka se ti ne pri?iga ve? in brez skrbi se vozi? okrog, ker ve? da ima? dovolj goriva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma meni n? ne ?miga.....meni sveti konstantno......:)) ?eprav se pa strinjam da je najbolj?e met benzin na "dobrem" nivoju..... to pomeni da ga nikoli ne spustim pod zadnjo ?rtico....thats the point...:)))

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.

Lambda in kazalec koli?ine goriva povezana - only in Your dreams :lol::lol::lol::lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri stari(modri) M je najbolj?e - sploh nima lu?ke :D , pri sivi pa se mi dostikrat prvi? pri?ge ?e pr 1/4 in gori nekaj km in nato ugasne in se ne pri?ge ko je ?e skoraj pri zadnji ?rti, nato pri zadnji ?rti, ?e preden se le te kazalec dotakne, pa se pri?iga in uga?a, ko je pa ?e pod ?rto pa konstantno gori. Zanimivo pa je, da ?e vmes med konstantnim ali ob?asnim gorjenjem lu?ke avto ugasne? in ?ez en ?as ponovno pri?ge?, se lu?ka pri?ge ?ele ?ez par km :ne vem:

 

?udna so Mazdina pota :blink::D

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.