Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, imam te?ave z avtomobilom u prostem teku se uga?a, na forumu sem zasledil da je IMV ventil, in baje da ga je simpl k pasulj zamenat, na?el sem sliko kako izgleda na forumu ampak lokacije pa kje se nahaja pa ne, imam seveda mazdo 6 / 120 dizel. letnik 2004

Napisano

Pozdravljeni, imam te?ave z avtomobilom u prostem teku se uga?a, na forumu sem zasledil da je IMV ventil, in baje da ga je simpl k pasulj zamenat, na?el sem sliko kako izgleda na forumu ampak lokacije pa kje se nahaja pa ne, imam seveda mazdo 6 / 120 dizel. letnik 2004

 

Nahaja se na visokotla?ni ?rpalki, edina stvar ki ima nataknjene gor ?ice.

Ventil ?e ima? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bi ga ?e imel, pol bi ga takoj najdu, je pa na levi strani motorja proti ?ipki za kontrolo olja (gledano od spredaj), nad alternatorjem ima rjav konektor in 2 ?ici.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jest bi imel usnjene sedeze ampak pod pogojem da ima avto tudi hlajenje sedezev
    • Raje "na roke" in sigurno, kot pa, da narediš kako škodo. Ne polirati na majhni površini ampak vzemi malo večjo površino. 
    • Pozdrav vsem,   Komu bi zaupali delno menjavo tekočine v avtomatskem menjalniku (Skyactive 6speed, CX-30)? Ne želim nobenih metod, ki uporabljalo pritisk, izpiranje ali kaj podobnega. Želim le odpiranje karterja, čiščenje in dve rundi zamenjave.    Skrbi me predvsem dvoje – silikoniranje karterja in nivo tekočine. Če namreč iztakamo toplo, nalivamo pa hladno, ne moremo preprosto doliti količino, ki smo jo izpustili. Ali ima zaradi tega smisel preprosto iztekati in nalivati hladno, ter jo preveriti s palčko šele kasneje, ko se segreje?    Kakorkoli, raje bi to zaupal nekomu, ki ime izkušnje z Mazdinimi menjalniki. Zanima me, ali imate kakšne predloge.    Hvala za pomoč in lp, R.
    • Mislim, da ni samo površinska... Ne vem. Grem itak na servis po en korekturni ker ga bom verjetno rabil... Pa bom tudi to pokazal. Ali pa bom probal s kakšno fino pasto... Na roke..🙃
    • Srečno, pa malo poročaj o vožnji, porabi....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.