Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je to ?e kdo menjal?

 

ali je cena z monta?o 200 evrov vredu?

Kje se jo da kupiti poleg servisa?

Napisano

Je to ?e kdo menjal?

 

ali je cena z monta?o 200 evrov vredu?

Kje se jo da kupiti poleg servisa?

 

To se mi zdi sprejemljiva cena za manj kot pol kile ?eleza in gume.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

vedno lahko preveris ala Tapos.si in podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem nabavil tukaj http://www.afg.si/, cena je bila 71,88 Eur - 20% popusta je ratalo 57,50 Eur. Zamenju sm jo pa zsi dobrim kolegom, v eni uri in sicer:

 

Odstrani? kolo in za??itno plastiko, da lahko z klju?em 14 odmakne? natezalec, da kasneje pas dol sname?.

Odstraniti? posodo vode, tko da pridobi? malo placa, od?ravfa? alternator in ga malo nagne? tko, da lahko szi pnevmatsko alpej elektri?no (va?no da dela trrrrkkk) pi?tolo pride? blizu, od?rav?a? jermenico in to je to.

Kasneje novo jermenico samo na roke privije? - ni potrebno stiskat, ker se ob zagonu sama stisne. :danzoman:

mazda-kaan-e1-future-car.jpg

www.vetoband.net

www.myspace.com/vetoband

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Jaz sem nabavil tukaj http://www.afg.si/, cena je bila 71,88 Eur - 20% popusta je ratalo 57,50 Eur. Zamenju sm jo pa zsi dobrim kolegom, v eni uri in sicer:

 

Odstrani? kolo in za??itno plastiko, da lahko z klju?em 14 odmakne? natezalec, da kasneje pas dol sname?.

Odstraniti? posodo vode, tko da pridobi? malo placa, od?ravfa? alternator in ga malo nagne? tko, da lahko szi pnevmatsko alpej elektri?no (va?no da dela trrrrkkk) pi?tolo pride? blizu, od?rav?a? jermenico in to je to.

Kasneje novo jermenico samo na roke privije? - ni potrebno stiskat, ker se ob zagonu sama stisne. :danzoman:

 

ola,

 

zanima me kako ste vedeli da je jermenica zani? , jaz imam na pasu jermenu malo bakrenega prahu- (rde? prah) in na ?ponarju tudi in predvidevam, da je z alternatorjem nekaj narobe. ali je imel kdo podoben problem.

ko je avto mrzel pa tudi en le?aj?ek malo piska.

 

lp, T

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.