Skoči na vsebino

2 cilinder brez kompresije


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazda?i.

 

No pa sem v petek le kon?no spravil svojo mazdo (l,99 motor DOHC 1.5i 16v tip je ZL), do mehanika, da pa? ugotovima kje je problem. Ker avto je med vo?njo dokaj miren za voziti, le v prostem teku mi trese motor, in izgublja mo?, da ne govorim kaj ?ele ko vklopim porabnike.

No in kot sem zgoraj napisal sma ugotovila da 2 cilinder nima zadostne kompresije, oz. je ima tam nekje 4bare, medtem ko imajo ostali 3je 8barov.

Med posvetovanjem sma ugibala kaj je problem in ugibala diagnozo, da je fu? kak?en ventil. Ne vem jaz se na te zadeve ne spoznam najbolje. Je pa upanje, ker olja pa ne pije.

Mi lahko kdo od vas svetuje kaj storiti. Odlo?ila sma se da boma odprla glavo motorja da vidima kaj se da narediti.

Se mi to sploh spla?a ali naj avto prodam. Avto imam dobra 2 meseca. Ima pa prevo?enih 290k km.

 

Za va?a mnenja in odgovore se vnaprej zahvaljujem.

Hvala.

 

L.p.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.

 

Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.

 

Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.

 

 

Saj tega se tudi najbolj bojim. Bomo videli kaj se bo pokazalo ko bomo demontirali pokrov motorja (upam da je res samo ventil), ker mi je zelo ?udno da se nikjer ne pozna poraba olja. :unsure: Niti motor ni kje masten, razen da malo ampak res zelo malo slini na semeringu glevne gredi.

Ve kdo za kak?en motor za vsak slu?aj? :blush:

 

Hvala!

 

Mogo?e ?e en podatek, ki sem ga pozabil omeniti. V prostem teku mi rahlo poka zadaj na izpuhu. Je to mogo?e znak da nekaj ne ?tima z ventili? Ne vem samo ugibam?

Pokadi pa se iz izpuha samo ko je motor hladen pa ?e to minimalno in za kratek ?as, ne pa vedno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glavo dol in potem bo vse jasno! Nekaj na slepo ugibat pa res ne gre

 

Se strinjam, nekje v sredini naslenjega tedna se je lotimo. Pa? upam na najbolj?e. :blush:

Poro?am ko vzamemo glavo dol.

Hvala za1x.

 

Sicer ne vem koliko ?asa je ?e ta okvara prisotna, ker sem lastnik slaba 2 meseca, pa me mal zanima ?e se lahko vozim v takem stanju, sicer delam kratke relacije ampak vseeno bi me zanimalo va?e mnenje.

 

L.p.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ve? kako to gre... lahko, da ne bo ni?, tudi ?e se takole ?e vedno vozi? nekaj ?asa lahko gre pa hudi? na kup srat pa se ti recimo okvarjen obro?ek do konca zlomi in ga potegne med cilinder in bat. Pa ma? lahko dodatne stro?ke, ki jih recimo druga?e ne bi bilo.

 

Na?eloma za drug primer bi moral resni?no imeti smolo ampak glede na to, da je ?e vedno opcija menjava motorja ... :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.