Skoči na vsebino

2 cilinder brez kompresije


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazda?i.

 

No pa sem v petek le kon?no spravil svojo mazdo (l,99 motor DOHC 1.5i 16v tip je ZL), do mehanika, da pa? ugotovima kje je problem. Ker avto je med vo?njo dokaj miren za voziti, le v prostem teku mi trese motor, in izgublja mo?, da ne govorim kaj ?ele ko vklopim porabnike.

No in kot sem zgoraj napisal sma ugotovila da 2 cilinder nima zadostne kompresije, oz. je ima tam nekje 4bare, medtem ko imajo ostali 3je 8barov.

Med posvetovanjem sma ugibala kaj je problem in ugibala diagnozo, da je fu? kak?en ventil. Ne vem jaz se na te zadeve ne spoznam najbolje. Je pa upanje, ker olja pa ne pije.

Mi lahko kdo od vas svetuje kaj storiti. Odlo?ila sma se da boma odprla glavo motorja da vidima kaj se da narediti.

Se mi to sploh spla?a ali naj avto prodam. Avto imam dobra 2 meseca. Ima pa prevo?enih 290k km.

 

Za va?a mnenja in odgovore se vnaprej zahvaljujem.

Hvala.

 

L.p.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.

 

Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.

 

Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.

 

 

Saj tega se tudi najbolj bojim. Bomo videli kaj se bo pokazalo ko bomo demontirali pokrov motorja (upam da je res samo ventil), ker mi je zelo ?udno da se nikjer ne pozna poraba olja. :unsure: Niti motor ni kje masten, razen da malo ampak res zelo malo slini na semeringu glevne gredi.

Ve kdo za kak?en motor za vsak slu?aj? :blush:

 

Hvala!

 

Mogo?e ?e en podatek, ki sem ga pozabil omeniti. V prostem teku mi rahlo poka zadaj na izpuhu. Je to mogo?e znak da nekaj ne ?tima z ventili? Ne vem samo ugibam?

Pokadi pa se iz izpuha samo ko je motor hladen pa ?e to minimalno in za kratek ?as, ne pa vedno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glavo dol in potem bo vse jasno! Nekaj na slepo ugibat pa res ne gre

 

Se strinjam, nekje v sredini naslenjega tedna se je lotimo. Pa? upam na najbolj?e. :blush:

Poro?am ko vzamemo glavo dol.

Hvala za1x.

 

Sicer ne vem koliko ?asa je ?e ta okvara prisotna, ker sem lastnik slaba 2 meseca, pa me mal zanima ?e se lahko vozim v takem stanju, sicer delam kratke relacije ampak vseeno bi me zanimalo va?e mnenje.

 

L.p.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ve? kako to gre... lahko, da ne bo ni?, tudi ?e se takole ?e vedno vozi? nekaj ?asa lahko gre pa hudi? na kup srat pa se ti recimo okvarjen obro?ek do konca zlomi in ga potegne med cilinder in bat. Pa ma? lahko dodatne stro?ke, ki jih recimo druga?e ne bi bilo.

 

Na?eloma za drug primer bi moral resni?no imeti smolo ampak glede na to, da je ?e vedno opcija menjava motorja ... :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.