Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.

 

No pa sem v petek le kon?no spravil svojo mazdo (l,99 motor DOHC 1.5i 16v tip je ZL), do mehanika, da pa? ugotovima kje je problem. Ker avto je med vo?njo dokaj miren za voziti, le v prostem teku mi trese motor, in izgublja mo?, da ne govorim kaj ?ele ko vklopim porabnike.

No in kot sem zgoraj napisal sma ugotovila da 2 cilinder nima zadostne kompresije, oz. je ima tam nekje 4bare, medtem ko imajo ostali 3je 8barov.

Med posvetovanjem sma ugibala kaj je problem in ugibala diagnozo, da je fu? kak?en ventil. Ne vem jaz se na te zadeve ne spoznam najbolje. Je pa upanje, ker olja pa ne pije.

Mi lahko kdo od vas svetuje kaj storiti. Odlo?ila sma se da boma odprla glavo motorja da vidima kaj se da narediti.

Se mi to sploh spla?a ali naj avto prodam. Avto imam dobra 2 meseca. Ima pa prevo?enih 290k km.

 

Za va?a mnenja in odgovore se vnaprej zahvaljujem.

Hvala.

 

L.p.

Napisano

Zdravo

 

Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.

 

Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.

33112_1.png

Napisano

Zdravo

 

Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.

 

Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.

 

 

Saj tega se tudi najbolj bojim. Bomo videli kaj se bo pokazalo ko bomo demontirali pokrov motorja (upam da je res samo ventil), ker mi je zelo ?udno da se nikjer ne pozna poraba olja. :unsure: Niti motor ni kje masten, razen da malo ampak res zelo malo slini na semeringu glevne gredi.

Ve kdo za kak?en motor za vsak slu?aj? :blush:

 

Hvala!

 

Mogo?e ?e en podatek, ki sem ga pozabil omeniti. V prostem teku mi rahlo poka zadaj na izpuhu. Je to mogo?e znak da nekaj ne ?tima z ventili? Ne vem samo ugibam?

Pokadi pa se iz izpuha samo ko je motor hladen pa ?e to minimalno in za kratek ?as, ne pa vedno.

Napisano

Glavo dol in potem bo vse jasno! Nekaj na slepo ugibat pa res ne gre

 

Se strinjam, nekje v sredini naslenjega tedna se je lotimo. Pa? upam na najbolj?e. :blush:

Poro?am ko vzamemo glavo dol.

Hvala za1x.

 

Sicer ne vem koliko ?asa je ?e ta okvara prisotna, ker sem lastnik slaba 2 meseca, pa me mal zanima ?e se lahko vozim v takem stanju, sicer delam kratke relacije ampak vseeno bi me zanimalo va?e mnenje.

 

L.p.

Napisano

Saj ve? kako to gre... lahko, da ne bo ni?, tudi ?e se takole ?e vedno vozi? nekaj ?asa lahko gre pa hudi? na kup srat pa se ti recimo okvarjen obro?ek do konca zlomi in ga potegne med cilinder in bat. Pa ma? lahko dodatne stro?ke, ki jih recimo druga?e ne bi bilo.

 

Na?eloma za drug primer bi moral resni?no imeti smolo ampak glede na to, da je ?e vedno opcija menjava motorja ... :blush:

33112_1.png

Napisano

Pa dokumentiraj v jpeg :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
    • Še članek. Mene recimo to moti, da poleg Mazde stojijo še Kitajci, mi ne deluje več premium znamka 😁... Pri Mercedesu verjetno to ne gre skozi... Verjetno so jim Kitajci lepo plačali (ker zaenkrat še skoraj nimajo svojih salonov). Samo upam pa, da trenutni zaslužek trgovcev ne bo potem poguben za znamko...   Dobro za trgovce? Kitajci potrkali in vstopili v salone. #foto SIOL.NET Vse več prodajnih salonov v Sloveniji ima poleg tradicionalne znamke pod isto streho tudi nova kitajska imena. Je to nova realnost in kako na tekmece gledajo tisti, ki ekskluzive v salonih več nimajo?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.