Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

A je kdo od vas imel izkusnjo tuki da je kupil rabljen avto ki je bil rahlo predelan (eibach amortizerji, pnevmatike 195/50/15, zadnji spojler), pa je imel zeljo vse dodatke homolgorati s tem da se ne ve kdo je vse te predelave opravljal.

 

Sm sel na LPP pa sm se prijavil v vrsto, pa so mi rekl naj dobim papirje za vse te predelave oz. naj navedem izvajalca predelav...

 

no za eibache sm ga najdu sam kaj nej pa z feltnami naredim k ti jih loh montira vsak k ma 15min casa??? pa spojler isto??

 

Ze naprej hvala za nasvete

 

LP ROK

Napisano

za eibache si najdu, mogo?e bo? moral ?e dobit izpis optike, pa nekoga ki lahko vgrajuje fedre, da ti da potrdilo da so OK vgrajeni, za feltne mora? poiskat papirje TUV ali ABE, glede na dimenzijo in mogo?e kake oznake na felni. za spojler, ki je brez papirjev pa je bolj te?ko, in ?al ne vem neke pametne re?itve...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

dej ?e je spojler tak k original, lahko re?e? da je ?e original gor, tko sm jst naredu, sm dal sam , sicer originl spojler gor, za feltne mor? pa res dobit certifikat, sej za monta?o pa napi?e? enga vulkanizerja. za feltne je pa tko da se mora certifikat ujemat z feltnmam, ?tevilke, pa mere...

 

k sm ?ov jst feltnam uredit papreje, je na lpp-ju pogledu ene cifre zmotri feltne, pol je pa te cifre iskov po certifikatu, pol je pa ?e na certifikatu isku avto katerga voz?, in to je to, pol sm pa sam ?e ?aku homologacijski katron?ek

Napisano

apcih a pa ma? mogo?e papirje se doma al si jih mogu tam pustit?

 

drag? najve?ji problem je v tem da so bile feltne kupljene v avstriji in se jih v sloveniji ne prodaja

 

sicer sm se ?e navezou z enim v MMS, ki mi bo probou zrihtat ksn potrdiu za feltne, tko da upam da bo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.