Skoči na vsebino

MX-5 Vs. Z3


crox

Priporočeno sporočilo

?ivjo!

Zanimam se za nakup rabljenega cabria in v o?ji izbor sta pri?la MX-5 in Z3. Zanimajo me malo va?e izku?nje, primerjava med obema avtomobiloma in pa na kaj se pri ogledu avta spla?a bit pozoren (kak?ni znani problemi). Eno 5-ko sem tudi ?e preizkusila (letnik 2001) in mi je bila v?e? - lepo se vozi, dost je prostorna (no, prtlja?nika je sicer manj kot pri z3, ampak pri dvosedu mor? to vzet v zakup),...

 

Tle imam trenutni o?ji izbor:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3978326&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3949718&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3893196&show=1

 

jih ?e nisem ?la pogledat, tko da me zanima va?e mnenje na podlagi podatkov na netu (pustmo estetiko pri strani - 2002 z rjavimi sede?i mi je s tega stali??a najljub?i - bolj me zanima tehni?ni del, ker se na to ne spoznam ravno najbolje). Pa seveda, ?e je katerega od teh avtomobilov kdo ?e ?el gledat/pozna njegovo zgodovino,...?

 

Primerljiv z3 (v podobnih finan?nih okvirnih) bi bil potem kak letnik 98... (4valjni, ker ne rabim zverine za noret po cesti)

 

hvala za pomo? ?e vnaprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, za za?etek ti lahko povem, da je ?t.2 ?e prodana, jo je kupu kolega s foruma! :D

 

Sam sem 2 leti vozil MX5 (starej?e generacije, imenuje se NA, ti pa gleda? NB serijo, torej drugo), avto je res u?iva?ka ma?inca, ve? kot vredna svojga dnarja. Je tudi izredno nezahteven avto za vzdr?evat, tako da ni neke prevelike bojazni da se nategne? pri nakupu in dobi? total zjahanga - praviloma se teli avto?ki vozijo kot sezonska vozila, torej kot drugi ali tretji avto pri hi?i, pa jasno v lepem vremenu. :bravo: Potro?nja benza ra?unaj nekako od 7 do 8 litrov, normalne vo?nje.

 

Direktna primerjava z Z3, se mora? sama odlo?it, meni npr. Z3 deluje nekako zastarelo, neizvirno, ampak komur to ustreza, naj ga pa? ima oz. ga kupi. Dejstvo je da je Miata (Mx5) najbolje prodajan roadster (dvosed kabrio) vseh ?asov, do ?esar pa sode? po u?itkih, ki jih nudi v vo?nji, ni pri?lo naklju?no! :bravo:

 

ve? pa bodo povedal aktualni lastniki teh stroj?kov! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tako ti bom rekel, prvi cabrio roadster ki sem ga vozil v slu?i je bil z3.. ni? posebnega tipi?en cabrio, en teden za tem sem vozil mazdo mx5 nb, verjame? al ne sem se zaljubil v avto ?im sem zamenjal brzino, menjalnik je petarda, dr?i se ceste kot klop itd. takrat sem rekel moram imet tak avto!! in leto pa pol pozneje sem ga kupil :) sicer malo starej?o ampak je taprava. Najbolj?e da se zapelje? z obemi pa proba?. Jaz osebnoz3ja ne pogledam, ker mi ni dal nobenega navdu?enja za volanom. ?e misli? imet avto za eno sezono vzami z3ja ker ga bo? la?je prodal (pa? bmw :rolleyes: ), ?e pa misli? ?e leta u?ivat z avtom,pol pa ve? :) streha za z3ja je oko z glave, za mazdo jo dobi? novo za 200e kompletno, in kar ti srce po?eli najde? na internetu.

lp

enej

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, za za?etek ti lahko povem, da je ?t.2 ?e prodana, jo je kupu kolega s foruma! :D

neeee:D tale je bla res lepa... no, tvojmu kolegu ?elim veliko u?itkov z vo?njo (nedvomno jih bo imel:))

 

 

Direktna primerjava z Z3, se mora? sama odlo?it, meni npr. Z3 deluje nekako zastarelo, neizvirno, ampak komur to ustreza, naj ga pa? ima oz. ga kupi. Dejstvo je da je Miata (Mx5) najbolje prodajan roadster (dvosed kabrio) vseh ?asov, do ?esar pa sode? po u?itkih, ki jih nudi v vo?nji, ni pri?lo naklju?no! :bravo:

 

z3 mi je v?e? predvsem zarad sprednjega dela, ker se mi vizualno zdi ?ir?i in imam mal bolj? ob?utek varnosti (kot da imam ve? avta okol sebe:)) - je pa res, da ga ?e nisem vozila (razen par krogov po malce ve?jem parkiri??u, ampak to glih ne velja)

mi je pa mazda v?e? ravno zato, ker imam med vo?njo ob?utek, kot da se prilepi na cesto.

 

streha za z3ja je oko z glave, za mazdo jo dobi? novo za 200e kompletno, in kar ti srce po?eli najde? na internetu.

To me tud zanima - po kolk se kej najdejo hardtopi? Bmw jih ali nima ali pa so dragi... ker bo tale kabrio moj edini avto, bi ga najraje vozila celo leto (oz. ?imve?ji del leta). Ok, ko bo glih sneg pa totalen mraz ga lahko pustim za 2, 3 mesece v gara?i in vozim Volvota od fanta, vseeno pa ga ne bi rada vozila samo poleti:)

 

Pa ?e to... Kak?na je po va?em mnenju realna cena za enga solidnega 2001/2002 letnika (neke srednje mo?i)?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, realna cena bi bla nekje od 4000 - 6000 EUROV, pomoje, potem pa odvisno kok se kermu mudi do dnarja pridt, dejstvo je da prodaja "luksuznih" dvosede?nikov glih ne cveti trenutno! <_<

 

Srednja mo? motorja - ne vem kaj ti re? v zvezi s tem, ima? namre? samo 2 motorni razli?ici na voljo; 1.6 16v - 110 KM ter 1.8 16v - 140KM. Nekako bi rekel, da je 110KM ?isto solidna zadevca, za neko ne ravno dirka?ko, vsakodnevno vo?njo! :danzoman:

 

kar se primerjave z Z3 ti?e, bi se na tvojem mestu dejansko odpravu peljat, pa ti takoj en potegne, drug pa ne, pol pa se sama odlo? kater, ?e ne drugo se pa s kak?nim kolegom s tega foruma zmeni?, pa nej ti mal predstavi svojo Miato, npr. kolega Neyko ali Peri?nik sta poznavalca in lastnika te ma?ince! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz osebno bi kupil tisti prvo z malo ve? konji saj ti nudi ve? dirka?kega u?itka,?eprav se mi zdi da je tudi 140 konjev v?asih premalo :P

Imam jo tudi sam zato ti to povem iz lastnih izku?nj. In ?e da? gor ?e malo ?ir?e gume bo avto nemogo?e spraviti s ceste saj kot so ?e napisali se ceste dr?i kot klop :bravo:

Jaz glasujem za prvo :bravo::danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e to... Kak?na je po va?em mnenju realna cena za enga solidnega 2001/2002 letnika (neke srednje mo?i)?

 

Lep pozdrav, da ?e jest mal lon?ek pristavim.. :P

Najprej bom omenil, da o Z3 ne vem kaj dosti, nisem ga ?e peljal, tko da ne bom sodil o tem. Kar je blo pa zgoraj napisanega o primerjavah obeh, kar dr?i. ?e se najprej obregnem ob citat, mx-5 je od 2002 letnika faceliftana, kar pomeni, da ima lep?e prednje in zadnje lu?i, prednji odbija? in nekaj malega notranjosti. Na avto.net si lahko pogleda? razlike do 01 letnika in od 02 naprej. Praviloma je facelift kak?nega jur?ka dra?ji, ?e ti to igra kaj vloge..

Sicer je pa avto fantasti?en, vzdr?evanje poceni, vozne lastnosti odli?ne, veter v laseh in ob?utek brez?asnosti...na ra?un luksuza in prostornosti..se spla?a. :bravo:

Sam sicer vozim razli?ico z 1.6 81kw motorjem in mi na splo?no ?ist ustreza, ob bolj dirka?ki vo?nji pa manjka mo?i, sploh pri ovinkih in prehitevanjih. Takrat je treba ve?krat menjat prestave in priganjat v visoke obrate..btw..zvok motorja je zelo lep :P sicer pa zado??a, povpre?na poraba na 17colkah je okrog 8.5l, ?isto zmerna.

Pri nakupu mx-5 nima? kej dost pazit, tako kot pri navadnem avtu. Razen platnene strehe pazi, ta mora bit lepo ohranjena, ni? razpokana in da se gladko odpira in zapira. Hardtop dobi? pri nas za okoli 500eur, preko E-baya ?e ceneje. Pozimi zelo prav pride, sploh ?e ma? avto parkiran zunaj.

 

v tej temi pi?e tudi nekaj na to temo, si lahko pogleda?..

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6692&hl=

 

L.p.

 

Nejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Definitivno ti priporo?am Mazdo. Tudi sam sem bil v isti dilemi kot ti in sem probal tudi Z3. Kot si ugotovila ?e sam bo? dobila kar nekaj let starej?i avto in tudi ve?je stro?ke lahko pri?akuje?. Tudi jaz bi raje imel mo?nej?o a sem imel res ugodno prilo?nost, ki je nisem hotel zamuditi.

 

Pri nakupu pazi predvsem na to, da streha ne zamaka. ?e so ?ivi na strehi razpokani to ?e ni razlog za paniko. ?e avto ni vodotesen bo? ugotovila verjetno ?e po vonju ko se bo? vsedla v avto. Od prodajalca zahtevaj, da opravita preizkus vodotesnosti (par minut spodobne prhe). Najpogosteje zamaka na stiku trikotnega okenca in strehe ali pa gumijastih tesnilih na stikih z stranskim steklom, kar pa se ponavadi da urediti z natan?nej?imi nastavitvami vrat in strehe. Druga nevralgi?na to?ka pa so "zavihki" levo in desno od zadnje ?ipe, ki se radi strgajo na mestu kjer so pritrjeni na karoserijo. Po "prhi" samo preveri ?e so kapljice vode kje na notranji strani stranskih ?ip oz. ?e je z notranje strani strehe (za zadnjo polico) ?utiti vlago ali mokroto.

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.