Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bil sm na kriziscu minding my own business pa stisnem sklopko pa ostane pedalo noter... sklopka drzi, pol pa ce hocm da spusti jo morm z nogo ven potegnat in pocakat da se "sprosti" (ca 15-30sec)

Kaj je to? kok stane? kje lahk cimprej nardim?

avto mi zaj stoji v siski v LJ.

Napisano

olje spodi steklo ven tak da je cevkica sla.. <_< menda ni draga sam nevem kam spravit avto v ljubljani da cimboljse skoz pridem. (beri ne predrago)

Napisano

Predlagam ti kako gara?no hi?o pa je mir. V Atlantisovi naprimer je ful enih "zapu??enih" avtov ker jih o?itno ljudje parkirajo in pustijo do nadaljnega. Cevka pa najbr? res ni draga, ?e pa je se jo pa sname dol in da narediti. Pa varnostniki ti pomoje ne bojo te?ili, ?e bo? potem tam avto dvignil, na?raufal cevko, nalil teko?ino in prezra?il sistem. Pa? pove? kaka je situacija pa je. Vsaj jaz imam z njimi dobre izku?nje.

 

Aja pa ?e zraven ostalih Mazd lahko parkira?.

Napisano

Preden se kamorkoli odpelje? !!!!!!

 

Preveri nivo zavorne teko?ine, ker zelo verjetno ima isti rezervoar. Ker med potjo lahko dobi? zrak v sistem ali ?e huje ti odpovejo bremze. Nekako zaplombiraj cevko proti sklopki, da ne bo kaj narove. Ne vem pa kako bo? vozil brez sklopke.

Napisano

?akaj a ti se misli? peljati??? Sem mislil, da te bo kdo od?lepal ali pa, da bo? raskiral tistih par ? za avtovleko.

Marko a ti ima? isti rezervoar za sklopko in zavore? ?zmeden? 200SX je imel lo?en rezervoar in seveda tudi cilinder. :blink:

Napisano

Ajajaj. Ja potem pride v po?tev samo avtovleka ali pa ?raufanje tam kjer je avto parkiran. Pa upam, da ti ne spu??a toliko, da bo? izgubil vso teko?ino ker potem bo? imel ?isto preve? dela ?e z zavorami.

Napisano

ni ve?. ga je mojster odpeljal... pitaj boga kako sploh ne upam poklicat pa vpra?at :aaaaa:

 

v ?i?ki je bil pa pred moj bajto pa alarm ma tk da.. ko kej sli?im ?e dol s kolom prite?em :D

 

Marko-MX3: ufa. too late for that. pa saj.. on ?e ve kaj dela... olje je pa ?ez no? tak al tak vso ven steklo.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

tista cevka je bla.

pa Fka ma en kanister ampak dva prekata za hidravliko.. tak da ce crkne sklopka bremze ostanejo.

 

je pa vse porihtano.. se je ugotovilo da so bli se diski cist v pizdi pa nosilci pozrti zdaj pa spet gre tak kot se rece. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
    • Še članek. Mene recimo to moti, da poleg Mazde stojijo še Kitajci, mi ne deluje več premium znamka 😁... Pri Mercedesu verjetno to ne gre skozi... Verjetno so jim Kitajci lepo plačali (ker zaenkrat še skoraj nimajo svojih salonov). Samo upam pa, da trenutni zaslužek trgovcev ne bo potem poguben za znamko...   Dobro za trgovce? Kitajci potrkali in vstopili v salone. #foto SIOL.NET Vse več prodajnih salonov v Sloveniji ima poleg tradicionalne znamke pod isto streho tudi nova kitajska imena. Je to nova realnost in kako na tekmece gledajo tisti, ki ekskluzive v salonih več nimajo?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.