Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bil sm na kriziscu minding my own business pa stisnem sklopko pa ostane pedalo noter... sklopka drzi, pol pa ce hocm da spusti jo morm z nogo ven potegnat in pocakat da se "sprosti" (ca 15-30sec)

Kaj je to? kok stane? kje lahk cimprej nardim?

avto mi zaj stoji v siski v LJ.

Napisano

olje spodi steklo ven tak da je cevkica sla.. <_< menda ni draga sam nevem kam spravit avto v ljubljani da cimboljse skoz pridem. (beri ne predrago)

Napisano

Predlagam ti kako gara?no hi?o pa je mir. V Atlantisovi naprimer je ful enih "zapu??enih" avtov ker jih o?itno ljudje parkirajo in pustijo do nadaljnega. Cevka pa najbr? res ni draga, ?e pa je se jo pa sname dol in da narediti. Pa varnostniki ti pomoje ne bojo te?ili, ?e bo? potem tam avto dvignil, na?raufal cevko, nalil teko?ino in prezra?il sistem. Pa? pove? kaka je situacija pa je. Vsaj jaz imam z njimi dobre izku?nje.

 

Aja pa ?e zraven ostalih Mazd lahko parkira?.

Napisano

Preden se kamorkoli odpelje? !!!!!!

 

Preveri nivo zavorne teko?ine, ker zelo verjetno ima isti rezervoar. Ker med potjo lahko dobi? zrak v sistem ali ?e huje ti odpovejo bremze. Nekako zaplombiraj cevko proti sklopki, da ne bo kaj narove. Ne vem pa kako bo? vozil brez sklopke.

Napisano

?akaj a ti se misli? peljati??? Sem mislil, da te bo kdo od?lepal ali pa, da bo? raskiral tistih par ? za avtovleko.

Marko a ti ima? isti rezervoar za sklopko in zavore? ?zmeden? 200SX je imel lo?en rezervoar in seveda tudi cilinder. :blink:

Napisano

Ajajaj. Ja potem pride v po?tev samo avtovleka ali pa ?raufanje tam kjer je avto parkiran. Pa upam, da ti ne spu??a toliko, da bo? izgubil vso teko?ino ker potem bo? imel ?isto preve? dela ?e z zavorami.

Napisano

hehe, kje v ?i?ki pa je parkiran? Bomo koj kej dol po?raufal :bravo::bravo: Drga? pa moje so?alje, da te je pustila na cedilu :(

Napisano

ni ve?. ga je mojster odpeljal... pitaj boga kako sploh ne upam poklicat pa vpra?at :aaaaa:

 

v ?i?ki je bil pa pred moj bajto pa alarm ma tk da.. ko kej sli?im ?e dol s kolom prite?em :D

 

Marko-MX3: ufa. too late for that. pa saj.. on ?e ve kaj dela... olje je pa ?ez no? tak al tak vso ven steklo.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

tista cevka je bla.

pa Fka ma en kanister ampak dva prekata za hidravliko.. tak da ce crkne sklopka bremze ostanejo.

 

je pa vse porihtano.. se je ugotovilo da so bli se diski cist v pizdi pa nosilci pozrti zdaj pa spet gre tak kot se rece. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.