Skoči na vsebino

"Sr?ni" problemi pri efki


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Kot sm ?e pred kratkim pojamru, moj mlin?ek ni glih "top of the top" <_< S pretiranim kajenjem pri hladnem zagonu avta, mi je jasno, kaj je problem; nisem pa pri?el do re?itve, zakaj mi pri hladnem v?igu zaug nabije nekje do 2000-2500 obratov za kake par sekund, poj pa normalno pade na privzeto nekje okrog jurja obratov. Je mogo?e kak senzor fov? ratu al kaj? K to sem ?e na servisu pred kratkim spra?eval, pa so mi rekel, da na po?eni cevi fov? zrak ule?e in da je to to. Cev se je zamenjala, problem pa je ?e zmer prisoten.

 

Se kermu kaj sanja, kaj bi lahko bilo? Gre se pa za Z5 ma?ino :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je vse normalno.

 

Pri mojih prej?njih mazdilakih in tud trenutnem pri pod 5 stopinj vedno na?ge takoj na 2 jur?ka rpm-ov, za nekaj sekund pol pa pade, pri trenutnem pa se ?e zasli?i nek zamolkel glas, ki pove da je zadeva ready to go. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
    • @Gor43 čestitke za nakup. Velik varnih km   Verjetno boš od večine dobil odgovor, da je ta motor zanesljiv, verjetno malce zamorjen, prešvoh za večino. Tko da veselo vozi, servisiraj pa bo
    • V pričakovanju novih notranjih vrat in ploščic..mislim vse je že tu. Drug teden pride keramičar ploščice položit     Pa okol okn skitat do konca in pobelit vse
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.