Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

 

 

Kupil sem mazdi mx3 1.6i 90 km letnik 94.. :jupiii: Ko avto pri?gem ko je hladen so obrati nizki zdi se kot da bo crknil. Zanima me kaj bi lahko bilo narobe in ?e se da to samo nastaviti? Ko je pa avto segret pa dela normalno ko ga pri?ge?. Nekaj sem bral v eni temi o nastavitvi prostega teka samo ne morem videti slik v tisti temi..

Napisano

?e mene pra?a?, je to normalno. Prej nisem imel Mazde, a je delala moja biv?a lepotica (beri Astra 1.6i) ravno tako.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jzt bi mav prosti tek na?telu, mal dvignu! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e mene pra?a?, je to normalno. Prej nisem imel Mazde, a je delala moja biv?a lepotica (beri Astra 1.6i) ravno tako.

 

to ni glih normalno, normalno bi bilo, da bi bli obrati pri mrzlem avtu vi?ji ;)

Napisano

normalno tud js mislim da ni ker sem imel do zdaj mazdi 626 1.8 16v tudi letnik 94 pa so bili obrati vi?ji ko je bil avto hladen.

 

Blizu sesalne lopute ima? en velik vijak v luknji, lahko je kri?ni ali pa navadni in ga za pol obrata odvija?i.

 

a bi lahko prosil za kak?no sliko ?e se da.

 

drga? pa hvala!

Napisano

Pozdravljeni

Sem nov na forumu, pa da nebi odpiral nove teme bom kar tuki napisal.

Zanimam se za nakup mazde mx-3.

Pa me zanima menje za to mazdo, ?e jo kdo pozna (?e je kej narobe....karambolirana....)

Pa?e je cena vredu?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4196169&show=1

 

Hvala

LP

 

Zgleda odli?no (je ?e prenovljen model), bi pa osebno vsekakor raj?i vzel z V6 motorjem!

 

?e jo gre? gledat, poglej kako je kej stanje pleha, (zadnji blatniki ter podvozje), motor pa tale 1.6 16v ni problemati?en! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

imam ?e eno vpra?anje!

 

Jaz imam mazdo mx-3 letnik 94 1.6 16v dohc v prometni mi pi?e 66kW.

 

Videl sem pa ?e nekaj podatkov da naj bi imela ta ma?ina druga?ne kW-e.

 

To sem videl na enem drugem forumu:

 

"Mazda mx3: imas 3 izvedbe, torej

 

1.6 16V 66kW / 88 KM SOHC ma?ina

 

1.6 16V 115 KM DOHC ma?ina, so letnik 93/94 in ve?

 

1.8 V6 24V 146 KM tudi DOHC ma?ina "

 

Zdaj me zanima zakaj mi pi?e 66 kW v prometni?

 

Aha pa ?e to. Gori mi rumena lu?ka mislim da je proti zdrsu.. Podobna tej LU?KA

 

Lastnik ki jo je imel prej je rekel da se je precvikal en kabel in da ga je sam popravil ter da bi bilo potrebno izbrisati napako. Je to res?

Napisano

imam ?e eno vpra?anje!

 

Jaz imam mazdo mx-3 letnik 94 1.6 16v dohc v prometni mi pi?e 66kW.

 

Si ziher da ima? DOHC?

 

Vesel bodi, da ima? manj kW :)

 

 

Videl sem pa ?e nekaj podatkov da naj bi imela ta ma?ina druga?ne kW-e.

 

To sem videl na enem drugem forumu:

 

"Mazda mx3: imas 3 izvedbe, torej

 

1.6 16V 66kW / 88 KM SOHC ma?ina

 

1.6 16V 115 KM DOHC ma?ina, so letnik 93/94 in ve?

 

1.8 V6 24V 146 KM tudi DOHC ma?ina "

 

Zdaj me zanima zakaj mi pi?e 66 kW v prometni?

Mo?no je da je avto uvo?en in so mal zajebal pri vpisovanju. Nebi bilo prvi? :)

 

Aha pa ?e to. Gori mi rumena lu?ka mislim da je proti zdrsu.. Podobna tej LU?KA

 

Lastnik ki jo je imel prej je rekel da se je precvikal en kabel in da ga je sam popravil ter da bi bilo potrebno izbrisati napako. Je to res?

 

Bu?e! Verjetno ti gori lu?ka za ABS. Ponavadi gre samo kak?en senzor za ABS. Premeri ohmske vrednosti vseh senzorjev.

 

Lu?ke se ne vidi.

Je tak?na?

 

Objavljena slika

 

Samo da je v sredini avto namesto ABS

Napisano

Lu?ke se ne vidi.

Je tak?na?

 

Objavljena slika

 

Samo da je v sredini avto namesto ABS

 

 

Ne vem zakaj se ne vidi mogo?e sem kaj narobe naredil. :(

 

To?no tak?na je. Zdaj sem bil pri vulkanizerju in sem pogledal ko je dal gumo dol je res en kabel z izoler trakom povit samo nisem mogel dobro pogledati ker je bilo vse mokro pa ?e gu?vjo je imel pa se nisem tam motal preve?.

 

Je res potrebno samo zbrisati napako?

Napisano

Ne vem zakaj se ne vidi mogo?e sem kaj narobe naredil. :(

 

To?no tak?na je. Zdaj sem bil pri vulkanizerju in sem pogledal ko je dal gumo dol je res en kabel z izoler trakom povit samo nisem mogel dobro pogledati ker je bilo vse mokro pa ?e gu?vjo je imel pa se nisem tam motal preve?.

 

Je res potrebno samo zbrisati napako?

 

 

?e enkrat BU?E, ti prodaja!

 

Avto je letnik '94 in takratni ECUji niso ravno blesteli kot spomninski moduli. Sta pa ECU in ABS kontroler lo?ena. ECU je pod radiem, ABS pa pod sopotnikovim sede?em.

 

Edino kjer lahko pobri?e? napake je v ECU, ki pa z ABS nima veze. Poka?e pa samo pribli?no, kaj je narobe.

 

 

 

Na netu je polno raznih service/workshop manualov o MX-3 in si potegni dol pa ima? tam Troubleshooting guide.

Napisano

?e enkrat BU?E, ti prodaja!

 

Avto je letnik '94 in takratni ECUji niso ravno blesteli kot spomninski moduli. Sta pa ECU in ABS kontroler lo?ena. ECU je pod radiem, ABS pa pod sopotnikovim sede?em.

 

Edino kjer lahko pobri?e? napake je v ECU, ki pa z ABS nima veze. Poka?e pa samo pribli?no, kaj je narobe.

Na netu je polno raznih service/workshop manualov o MX-3 in si potegni dol pa ima? tam Troubleshooting guide.

 

zdaj pa ne razumem. meni ne sveti lu?ka za ABS? A ima to veze z ABS-om? Ne razumem se glih v te stvari.

Napisano

imam ?e eno vpra?anje!

 

Jaz imam mazdo mx-3 letnik 94 1.6 16v dohc v prometni mi pi?e 66kW.

 

Videl sem pa ?e nekaj podatkov da naj bi imela ta ma?ina druga?ne kW-e.

 

To sem videl na enem drugem forumu:

 

"Mazda mx3: imas 3 izvedbe, torej

 

1.6 16V 66kW / 88 KM SOHC ma?ina

 

1.6 16V 115 KM DOHC ma?ina, so letnik 93/94 in ve?

 

1.8 V6 24V 146 KM tudi DOHC ma?ina "

 

Zdaj me zanima zakaj mi pi?e 66 kW v prometni?

 

Aha pa ?e to. Gori mi rumena lu?ka mislim da je proti zdrsu.. Podobna tej LU?KA

 

Lastnik ki jo je imel prej je rekel da se je precvikal en kabel in da ga je sam popravil ter da bi bilo potrebno izbrisati napako. Je to res?

 

Pomeni, da ti ne deluje sistem ABS.

 

Preglej senzorje pri na kolesih. (tam kjer se ?tejejo zobje)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Pomeni, da ti ne deluje sistem ABS.

 

Preglej senzorje pri na kolesih. (tam kjer se ?tejejo zobje)

 

kateri zobje? A morem kaj premerit ?

 

Kaj zdej sveti lu?ka ali ne?

 

Je pa tole direkt iz Service manuala!

 

post-9-1291304885_thumb.jpg

 

Taka lu?ka in oran?no ozadje ima

 

 

Ja ta lu?ka ampak ne pi?e ABS. Avto je narisan- to je isto?

Napisano

?e ti sveti lu?ka podobna tej le, da je v njej narisan avto, pomeni da ti sveti lu?ka za motor ki opozarja na napake kot je altenator(?e je v delni okvari, druga?e se pri?ge lu?ka za akomulator), lamda sonda, kak?no tipalo(senzor) pa ne abs.

 

Vsaj koliko se jaz spoznam na mazde! aja pa pri teh letniki mazd, ?e je okvara in jo odpravi? se lu?ka sama ugasne!!!

Napisano

?e ti sveti lu?ka podobna tej le, da je v njej narisan avto, pomeni da ti sveti lu?ka za motor ki opozarja na napake kot je altenator(?e je v delni okvari, druga?e se pri?ge lu?ka za akomulator), lamda sonda, kak?no tipalo(senzor) pa ne abs.

 

Vsaj koliko se jaz spoznam na mazde! aja pa pri teh letniki mazd, ?e je okvara in jo odpravi? se lu?ka sama ugasne!!!

 

 

lu?ka je tak?na kot ta na sliki avto in za njem dve vjugaste ?rte.

 

PODOBNO KOT TA RUMENA

 

tak?na lu?ka po moje ni za te napake kot si na?tel.

Napisano

?e ti sveti lu?ka podobna tej le, da je v njej narisan avto, pomeni da ti sveti lu?ka za motor ki opozarja na napake kot je altenator(?e je v delni okvari, druga?e se pri?ge lu?ka za akomulator), lamda sonda, kak?no tipalo(senzor) pa ne abs.

 

Vsaj koliko se jaz spoznam na mazde! aja pa pri teh letniki mazd, ?e je okvara in jo odpravi? se lu?ka sama ugasne!!!

 

O?itno se ne spozna? ... :harhar:

 

Senzor je nad/ob zobeh, da lahko ?teje obrate. Tako zazna da je kolo blokirano, in popusti zavoro ...

 

http://www.google.si/imgres?imgurl=http://...680&bih=917

 

Poglej ?e ta senzor dela ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

O?itno se ne spozna? ... :harhar:

 

Senzor je nad/ob zobeh, da lahko ?teje obrate. Tako zazna da je kolo blokirano, in popusti zavoro ...

 

http://www.google.si/imgres?imgurl=http://...680&bih=917

 

Poglej ?e ta senzor dela ...

 

kako pa vem ?e senzor dela? a moram odstranit gumo da vidim to? Abs mi ne dela ker sem probal bremzat in mi blokira in ne popu??a zavora.

 

Potem ni to ni? za napake altenatorja, sonde...kar je bilo prej na?teto?

Napisano

kako pa vem ?e senzor dela? a moram odstranit gumo da vidim to? Abs mi ne dela ker sem probal bremzat in mi blokira in ne popu??a zavora.

 

Potem ni to ni? za napake altenatorja, sonde...kar je bilo prej na?teto?

 

Prvo vse ?tiri o?isti. Mogo?e so le zapacani. Preglej ?e so vsi kabli speljani od glave do repa, ?e pa ne bo? ni? sumljivega ugotovil pa ... http://rcboatparts.com/images/voltmeter.jpg

 

Ravnokar sm ugotovil, da je bla tema prestavljena ... :huh:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Prav zanala?? sem ?el slikat lu?ko :P

 

post-9-1291312218_thumb.jpg

 

MX-3 v evropi ni imela "check engine" lu?ke, samo za ameri?ki trg.

 

 

 

Tema je bila pa prestavljena, ker je govora o te?avah in vzdr?evanju :P

Napisano

Slikca je pa taka, kot da je ?ist kak drug (stabilizacijski) sistem ASR al EBD al kako se mu re?e, v okvari! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

tut ?e se jaz ne spoznam na avte ti lahko povem, da se v mazdi mx6 pri?ge to?no tak?na lu?ka, ko mi je naprimer crknil altenator oziroma se je snel jarmen.

Aja narejena ja bila za evropski trg!!!

 

Opa, ?e nekaj, na mazdi x9 pa se je pri?gala tak?na lu?ka, ko mi je crknil mbs senzor!!!

 

ABS senzor pa preveri? tako, da vzame? multimeter ali om meter, in jih zmeri? na konektorjih kjer so priklju?eni, vsi morajo imeti enako opornost.

 

Ampak to je zaj samo moja teorija in moja mnenja ampak pazi kak jo bo? vzel saj jaz se namre? NE spoznam na avte. :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.