Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moje informacije so tudi take da se v?asih, komu pa? za?ne ma?iti ali pa zama?i oljna cev, po kateri se dovaja olje pod pritiskom na le?aj turbine, in ker je olja premalo - ga ni pa? ribne le?aj in potem se za?ne veselica. :angry2:

Zgodi pa se to ?e je bilo cedilo malo pozno o?i??eno ali pa podlo?ke prepozno zamenjane ali pa celo da je bila narejena samo ena stvar od tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolkrat na tank je ta avto prisnjen? Se pravi, da se zavrti tam nekje do 4.000 obratov ali ve??

33112_1.png

Napisano

Kolkrat na tank je ta avto prisnjen? Se pravi, da se zavrti tam nekje do 4.000 obratov ali ve??

 

A misli? "pritisnjen"? Bi to mogla biti neka rutina k do sedaj sem vozil 3 turbince iz WV koncerna in nobenga nikol nisem pritiskal pa tudi nobenga najmanj?ega problema nisem imel z motorji pa ?eprav je tam dosti te?av z turbinami, ventili, merilci, ?obami.... lp.
Napisano

A misli? "pritisnjen"? Bi to mogla biti neka rutina k do sedaj sem vozil 3 turbince iz WV koncerna in nobenga nikol nisem pritiskal pa tudi nobenga najmanj?ega problema nisem imel z motorji pa ?eprav je tam dosti te?av z turbinami, ventili, merilci, ?obami.... lp.

 

Boss po moje misli na pucanje DPFja...TDI ima aktivno in pasivno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moje informacije so tudi take da se v?asih, komu pa? za?ne ma?iti ali pa zama?i oljna cev, po kateri se dovaja olje pod pritiskom na le?aj turbine, in ker je olja premalo - ga ni pa? ribne le?aj in potem se za?ne veselica. :angry2:

Zgodi pa se to ?e je bilo cedilo malo pozno o?i??eno ali pa podlo?ke prepozno zamenjane ali pa celo da je bila narejena samo ena stvar od tega.

 

To je res ena od smiselnih vzrokov, sam zato pa vozmo na original servis, da te na to opoorijo in to predhodno s?istijo. Turbina res ne crkne ?ez no?, razen ?e je brez olja, ?e pa je mal po mal brez olja potem potem pa bum.

LP

Napisano

To je res ena od smiselnih vzrokov, sam zato pa vozmo na original servis, da te na to opoorijo in to predhodno s?istijo. Turbina res ne crkne ?ez no?, razen ?e je brez olja, ?e pa je mal po mal brez olja potem potem pa bum.

LP

 

Tega na servisu ne naredijo sami od sebe, poznam pa nekoga ki to naredi, pa ne dela na servisu, brez da ga na to posebej opozori?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tega na servisu ne naredijo sami od sebe, poznam pa nekoga ki to naredi, pa ne dela na servisu, brez da ga na to posebej opozori?. :D

 

No,pa mi pi?i kdo je to na ZS k ve? ko pozna? takih bolje je. lp.
Napisano

Prtisnjen - mislil sem, da pa? avto od ?asa do ?asa spravi? v visoke obrate, da ga ne paca? skos pri nizkih... te ma?ine se morajo zavrtet... seveda ne hladnega in tudi ne mo?no segretega takoj uga?at pa bi moralo ?e pa ?e zdr?at. Recimo Labijeva ?estka gre proti 300.000km pa je res ti??ana in turbina ?e kr normalno deluje.

33112_1.png

Napisano

Klega je 4 leta nazaj imel 6ko dizel pri 300 kkm, sedaj jih ima 400 kkm pa ?e vedno prva turbina !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

?e nekaj ?asa se mi dogaja, da zjutraj ko jo pri?ge? ne laufa gladko. Se pravi samo ko jo pri?ge?, brez gasa. Pol ko spelje? prva, druga, vmes mal cukne pol pa pride k sebi in je tako kot mora bit.

Ni nevem kak?en problem, ampak vseeno, mogo?e pa bo problem :(

Napisano

Pri na?i Mazdi5 zadje ?ase opa?am ?udne zvoke iz podvozja spredaj. Poka kot da bi melo vse skupaj zelo veliko "lufta" ampak nikjer ni?. Od ?asa do ?asa tudi za?utim kak tresljaj. Ima ?e kdo drug tak problem? kaj bi lahko bilo? :angry2:

Napisano

Pri na?i Mazdi5 zadje ?ase opa?am ?udne zvoke iz podvozja spredaj. Poka kot da bi melo vse skupaj zelo veliko "lufta" ampak nikjer ni?. Od ?asa do ?asa tudi za?utim kak tresljaj. Ima ?e kdo drug tak problem? kaj bi lahko bilo? :angry2:

 

samo ko je mrzla zjutraj? pa naprimer cez lezeci policaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja al pa po luknjah...ja bolj se sli?i ko je mrzlo, manj ko je toplo oz. vro?e...

 

Serijska napaka petk - gumice amortizerjev, ponekod - tudi meni so poleg gumic ?e 2 fedra menjali...povpra?aj na servisis.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Serijska napaka petk - gumice amortizerjev, ponekod - tudi meni so poleg gumic ?e 2 fedra menjali...povpra?aj na servisis.

 

bom vpra?al, hvala
Napisano

bom vpra?al, hvala

 

Poglej ?e ?tangice stabilizatorja, na Premacyjih je to potrebno redno menjavat ?e vozi? redno preko le?e?ih policajev.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Poglej ?e ?tangice stabilizatorja, na Premacyjih je to potrebno redno menjavat ?e vozi? redno preko le?e?ih policajev.

 

nosilci amortizerja 96? za enega...kdo ve kje se da to dobit kaj ceneje?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

zanima me zakaj pride do izpusta belega dima z vonjem po nafti iz webasta na mazdi 5 2.0 dizel 143gta, in zjutraj ko jo v?gem zelo smrdi in kadi iz webasta.

Kak?en krat na kri?i??ih mi je prou nerodno ko me objame bel dim in vsi bulijo vame kot da sem se v?gal.

Mi lahko kdo pomaga, ali se da to odpraviti.

Drugo pa me zanima ali je v sloveniji kdo ki servisira kartice za mazdo, namre? obe so mi crknile in zdej morem odpirat in v?igat s klju?em, druga?e mi to ni potrebno .

Menjal sem baterije a ni to to.

v naprej se vam zahvaljujem za odgovore.

Napisano

Pozdravljeni,

zanima me zakaj pride do izpusta belega dima z vonjem po nafti iz webasta na mazdi 5 2.0 dizel 143gta, in zjutraj ko jo v?gem zelo smrdi in kadi iz webasta.

Kak?en krat na kri?i??ih mi je prou nerodno ko me objame bel dim in vsi bulijo vame kot da sem se v?gal.

Mi lahko kdo pomaga, ali se da to odpraviti.

Drugo pa me zanima ali je v sloveniji kdo ki servisira kartice za mazdo, namre? obe so mi crknile in zdej morem odpirat in v?igat s klju?em, druga?e mi to ni potrebno .

Menjal sem baterije a ni to to.

v naprej se vam zahvaljujem za odgovore.

 

Webasto je pe? ki kadi. ?e se ti da podalj?aj auspuh do dna vozila a kadil se bo ?e vedno.

Kartice dvomim da kdo, ker je kodno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kar se webasta ti?e, se je meni to dogajalo na 6ki pred leti, ko je bilo ravno dovolj hladno, da se je vklapljal, sem se pa vozil na kratke razdalje...

 

potem sem 2 ali 3 krat pustil avto pol ure laufat na mestu, ko je bilo konkretno hladno, in sem dal gretje na full, pa je od takrat mir...razen, ?e se 5-6x zaporedoma peljem sem ter tja po dvori??u... ko se webasto vklopi in takoj izklopi... zgleda, ostanejo neki ostanki, ali karkoli...

 

 

kar se pa kodne kartice ti?e, pa je mogo?e smiselno probat ponovno "prijavit" kartico na vozilo...

http://www.ehow.com/how_5864416_program-ma...t-card-key.html

 

1

Open the driver's-side door of your Mazda and leave it open.

 

2

Press the power door lock on the driver's-side door to lock and unlock it one time each.

 

3

Insert the smart card key (available at your Mazda dealership or online) into the ignition.

 

4

Turn the key to the "On" position and then return to the "Off" position. Perform this task three times within 10 seconds. After you have completed the task leave the key in the ignition.

 

5

Open and close the driver's door three times and leave it open after the third time. The car's computer will respond to this by locking and unlocking the car's doors one time.

 

6

Press any one of the buttons on your smart card key. The car will respond by locking and unlocking the doors again.

 

7

Remove the key from the ignition, and the computer will respond one last time with a series of locks and unlocks. Remove the key from the ignition, and your smart card will be programmed.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.