Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem... Zgleda da tudi mazda ni ve?na... Za?elo je nakj pokati (in ni kriva vo?nja ?ez luknje in robnike) zadaj desno... Sumim amortizer ker se ne ?uje smo ko zapelje? v luknjo ampak pri kak?nih valovitih zadevah, dvignjeni semaforji zadeva spu??a ?udne tope zvoke... ?ez luknje pa kot da bi imel zjebene kon?nike ali pa le?aj z luftom... Zvoka se ne da opisat ker ko zapelje? iz dvori??a 3-4cm robnik se ?uje kot kak TUP al pa TOP tko kloboko ko pa ?ek zako lu?njo pa TK TK TK hitri in mo?ni zvoki...

 

Any idea? :vskalo:

If in doubt, flat out... 

Napisano

sam si ?e vse odgovoril!!!

 

Dvigni avto in preglej naprej na pamet nekaj ugibat pa je BV

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e prej pa preglej vse okoli rezervne gume.....da se kaj ne vozi...

 

Druga?e je M5 imela vpoklic zaradi gumic amortizerjev + amortizer po potrebi, ampak ta vpoklic je bil za tiste, ki so samo pozimi ob mrazu mrzle ?kripale (predvsem ?ez policaje) - moja je bla taka.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e prej pa preglej vse okoli rezervne gume.....da se kaj ne vozi...

 

Druga?e je M5 imela vpoklic zaradi gumic amortizerjev + amortizer po potrebi, ampak ta vpoklic je bil za tiste, ki so samo pozimi ob mrazu mrzle ?kripale (predvsem ?ez policaje) - moja je bla taka.

 

to so ?e menjali... cele amortizerje 08 al 09 leta...

 

EDIT: ni? se ne vozi... podvozje je 100%

If in doubt, flat out... 

Napisano

in kaj lohka nardim, oziroma ?e lahko jst kj nardim al morm pelat mehankarju? :ne vem:

 

Dvignit ali ?e bolje zapeljati na kak?no rampo in pogledati ?e je res to. ?e poka se kar hitro vidi, da je zani?. ?e ima? primerno orodje lahko tudi sam zamenja?. Ve?inoma je tako, da sta dva vijaka, katera odvije? in zamenja? z novo pal?ko.

 

 

Takole nekak zgleda (glej levo):

 

Objavljena slika

Napisano

tle sta sam 2 mo?nosti stabilizqator al pa amortizer ... mam est isti problem ... amortizer mi je spustu in poka ?ez lukne k *****, za dodatno veselje pa ?e ko je temperatura okol -5 ali ve? se peljem ko v tanku ... avto kar ska?e po cesti

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Dvignit ali ?e bolje zapeljati na kak?no rampo in pogledati ?e je res to. ?e poka se kar hitro vidi, da je zani?. ?e ima? primerno orodje lahko tudi sam zamenja?. Ve?inoma je tako, da sta dva vijaka, katera odvije? in zamenja? z novo pal?ko

 

najlep?a hvala :bravo:
Napisano

Serviser prav da je hin amortizer... Olje ven te?e... :angry:

 

Kaj sem ti reku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.