Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem kar ?e nekaj preiskal, nekaj tudi spra?eval pa sem ?e vedno malo v dvomih, tako da me zanima par vpra?anj:

 

- Kak?ne dimenzije felten in gum pridejo do zadnjega mm na mazdi6 (02-08) in da ne drgnejo pod nobenim pogojem, brez da bi zavihaval in ?iril blatnike. Torej na stock. V smislu ETja, ?irine plati??a in gume. Zanima me za 18 in 19 col

 

- Bi 8×19 feltna ET40, z gumami 225/35 R19 drgnila? Jaz si predstavljam da bi, glede na to, da je dane v svoji temi napisal, da ima 7×17 feltne z ET 40 in da je placa med blatnikom in gumo za kak list papirja. Torej ?e gre? na isti ET pri 1 in? ?ir?i gumi, si nekje 12 mm v obe smeri pridobil, torej bi moral bit ET 52, da bi bil rob na istem? Ima kdo drug kak?ne druga?ne izku?nje?

 

hvala in lp

Napisano

Na ebay.de ni niti enih 19k, ki bi ustrezale pogojem za mazdo6, brez da bi delal predelave.. Kako je to mo?no? Tudi vse kar se prodaja pri nas ime 8 inchev ?irine in et40.. in pa dejstvo da drgnejo. Kaj dajo vsi gor ?e v ?tartu take da drgnejo? Sem mislil, da bom mogo?e kak komplet rabljenih dobil, se bo treba zgleda za nov komplet stegnit?

 

lp

Napisano

hmm, jst mislm, da oni tle niso upo?teval ETjev? Ker pi?e da 8×19 feltna z ET35 pa?e na M6..

 

Ma kdo na forumu 18ke al pa 19ke na svoji 6ici? Da mi pove kak?ne dimenzije ima :)

 

lp

Napisano

Tole sm najdu na mazda6club.com:

When I had my 19's I ran a 19x7.5" rim with a +45 offset on 235/35/19 tires. You'll be able to get away without rolling your fenders on a 225 tire though, but I liked the meatier look with the 235's. You will need to roll your fenders but after that I can guarantee you that you won't rub. I carried 3 people in the back and a 150 lb system in the trunk with my tires tucking and no rubbing whatsoever.

Tle ?e neki:

Q: Can you put 18 inch rims on a 2004 mazda 6 without any modifications. If so what's the biggest you can go?

 

A:yes any front wheel drive 18" wheel with a 225/40r18 tire will work but you must roll the rear fender lip up so no rubbing will happen 19" is an option as well tires size 215/35r19

 

20'' wheels is the biggest you can go, with 225/30R20 tires.

 

Tle ?e par slik (sicer ene druge Mazda?e 6!)

http://forum.torontomazda6.com/viewtopic.php?t=653

 

 

Napisano

Ok, zgleda da jst ne znam ra?unat tega na pamet..

 

Glede na tale kalkulator: http://www.rimsntires.com/specs.jsp , ?e vpi?em dimenzije od daneta (guma 225/45 R17, 17X7 et40) in potem dam za primerjavo 225/35 R19 na 19×8 et 40 pi?e, da bo feltna na istem mestu, kot 17ka. Kar je na?eloma razumljivo, saj ostane ET isti, kar pomeni, da feltna ostane na istem mestu, le feltna sama je za en inch ?ir?a (ker pa je 225 guma tako ali tako 8,8 in?na, to pomeni, da se s samo ?irino na?eloma ne zgodi ni?, ker feltna ne pogleda izpod gume. Kar se ti?e povr?ine gume, pri teh dveh feltnah, po definiciji in v teoriji, ostane vse isto - ostane na istem mestu, isto oddaljena od blatnika in podvozja, le znotraj v gumi se feltna raz?iri za 10 mm v vsako smer).

 

Zdej pa ne vem ?emu nej zaupam.. (Je pa zra?unal, da za tisto mazdo na linku, ki ima 275/35 R19 gume na 19×9,5 ET43 feltnah, da je skoraj 2,5 cm bolj ven, kot od daneta, kar pomeni, da trditev v zadnjem linku, da guma ne drgne, ni pravilna)

 

Zgleda bo treba nekak se z nekom zment k ma tako feltno in probat..

 

lp

 

P.S.: Pa hvala za pomo? :)

Napisano

jao kompliciras :D

18 ima ze MPS pa nekatere special edition ze serijsko

pri sirini 7 je lahko ET do 40

pri 7.5 ET 45

pri 8 ET 50

 

to velja za gume do sirine 215/225

 

vse druge variante so vprasljive oz. moras zravnat zadnji blatnik

drugace pa kar lepo izpade rx8 feltna na mazdi 6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.