Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadeva je taka, glede na to da mam komplet avto razmontiran, bi se vmes znebil ?e egr sistema, se pravi ventila, cevi, vseh vakuumov na hitro komplet. Nekateri mehaniki to zelo propagirajo, nekateri spet ne. Potem ?e gledamo dobre stvari; samo sve? zrak v vsisu, ena stvar manj ki lahko crkne, malo bolj 'pospravljen' motorni zaliv in pa seveda nesmemo pozabit te?e :rulam::P Me pa zanima katere so slabe stvari odstranitve egra oziroma blindiranje le tega, razen mogo?e ekologije?

 

Gre se seveda za mx5 na bp, zdej ker letnik je avto nevem, po vinu je 94, in pa 1.6 moped, na vseh nalepkah pi?e 1.8 moped, po prometni 97 in 1.8, tako da mi ni lih jasno :P Mogo?e ?e kako bi to zvedu?

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

probaj s tem klik

 

 

Sem ze probal z enimi parimi temi decoderji, pa kakor sem rekel 1.6, 94 itd....

Bom ko bom en dan v lj ?el na mazdo in probal se tam pozanimat kako in kaj. :)

 

 

Za egr ni nobenga k bi usaj priblizno kej vedu, ampak ne rekla kazala :P

 

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Moj EGR sem blindiral in zaenkrat ?e ni nobenega slabega u?inka. KLZE imajo pa ?e v originalu blindiran EGR, tako, da verjetno ni ni? narobe ?e ga ni :ne vem:

 

A se pozna kak?na dobra lastnost?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.   Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč. Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel   Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.    Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.   
    • Kje imam pa čas še izpite delat😁
    • Misliš reči, z dvobatnih si prešel na 4batne.
    • Samo pri tebi je Fg x m še večji   V vseh letih je danes prvič se to zgodilo.   Tole je moj bajk...sem moral kar brskati da sem ga nasel s tehnicnimi podatki. Klasika...   Head horské kolo GRANGER černá matná / červená | Bezvakolo WWW.BEZVAKOLO.CZ Horské kolo HEAD GRANGER s 29 palcovými koly. Výbava Shimano Altus, 27 rychlostí a...   V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost... V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost...ce se ne motim so Tektro HD-M285 dvo batne
    • Ja pa ga pejt delat, sej je dokaj enostaven. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.