Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Te?av ni konec :( Je imel kdo problem ,da ni mogo odpret vrat ? Vjutro avto odklenem, ho?em odpret vrata in tema , kot ,da so zaklenjena...,kar je najhuje niti z notranje strani ne gre ... groza tako da se plazim iz sovoznikovega sede?a .... ?e tedn dni . Danes sem se zabavo dve uri in po ?ude?u sem jih odprl,odpirale so se normalno dokler nisem avta zaklenil , vseselja je bilo konec , ista pesem ,zopet ne gre odpret. Je kdo imel ?e tak primer ? Lepo prosim , ?e pomagate ... Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mehanizem mas ocitno fuc. Bo treba zamenjat....ostane v lock. A je na rocki ko odpiras kak upor ali je cist mehka oz trda?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol mozno da je samo sneta ali strgana zajla od kljuke do patenta ki zaklepa. Tapeto dol pa bos videl

 

Potem se ti verjetno motorcek slisi ce vklopis centralno zaklepanje a ne?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imel sem popolnoma enak problem. en teden sem se tako vozil okrog.. pa so se ?ez par dni ?ude?no odklenila :D ..vendar preden sem pri?el do mehanika.. so se spet zaklenila.. Kriva je bila po?ena vzmet v mehanizmu za zaklepanje. :whatever: . 215? na Makomi .. morali so potrgati ?epke za tapicerijo, da so pri?li do mehanizma..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imel sem popolnoma enak problem. en teden sem se tako vozil okrog.. pa so se ?ez par dni ?ude?no odklenila :D ..vendar preden sem pri?el do mehanika.. so se spet zaklenila.. Kriva je bila po?ena vzmet v mehanizmu za zaklepanje. :whatever: . 215? na Makomi .. morali so potrgati ?epke za tapicerijo, da so pri?li do mehanizma..

 

Mislim,da imam isti problem . Jaz sem si sicer naredo pripravo in natuhtal kako mehanizem deluje , zagnal sem ?ipo dol in zadel tisti mosti?ek in so se odprla .. Lahko jih zaklenem in gre normalno odpret ,dokler ne potegne? kluke,ko je avto zaklenjen pol ne gre . Tako da res zgleda da mora bit neka vzmet ... Pa nisi posku?o menjat samo vzmeti ???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim,da imam isti problem . Jaz sem si sicer naredo pripravo in natuhtal kako mehanizem deluje , zagnal sem ?ipo dol in zadel tisti mosti?ek in so se odprla .. Lahko jih zaklenem in gre normalno odpret ,dokler ne potegne? kluke,ko je avto zaklenjen pol ne gre . Tako da res zgleda da mora bit neka vzmet ... Pa nisi posku?o menjat samo vzmeti ???

 

jaz nisem mogel priti niti do mehanizma. Ker ko so vrata zaprta je 1/3 notranje tapicerije za armaturko. Razstavil sem sovoznikova vrata, da sem videl kako zgleda mehanizem.. vendar, kot pravim.. na voznikovi strani to ni bilo mogo?e (lomit tapicerijo dol pa nisem upal).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te?av ni konec :( Je imel kdo problem ,da ni mogo odpret vrat ? Vjutro avto odklenem, ho?em odpret vrata in tema , kot ,da so zaklenjena...,kar je najhuje niti z notranje strani ne gre ... groza tako da se plazim iz sovoznikovega sede?a .... ?e tedn dni . Danes sem se zabavo dve uri in po ?ude?u sem jih odprl,odpirale so se normalno dokler nisem avta zaklenil , vseselja je bilo konec , ista pesem ,zopet ne gre odpret. Je kdo imel ?e tak primer ? Lepo prosim , ?e pomagate ... Hvala

 

Meni se je to dogajalo obcasno na zadnjih desnih vratih, pa potem prek dalinca sem pritisnil gumb za odklenit in potem je spet normalno delovalo! Napaka je pa bila v kablu, ki je bil malce precvikan in se je pri treslajih obcasno prislonil na maso!pol urce dela!pa? oblogo je potrebno sneti in it za kablom do klju?avnice (na vratih).

Probaj nima? kaj za zgubit!

pa uspe?no!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.