Skoči na vsebino

PARKIRNI SENZORJI


curko

Priporočeno sporočilo

NO, PA SMO ZOPET NA?ELI TEM O PARKIRNIH SENZORJIH NA MAZDI 6

 

TUDI SAM IMAM MAZDO IN NA NJEJ ?E MONTIRANE SENZORJE... DA MI JIH JE PRIJATELJ ZMONTIRAL JE RABIL DOBRE 2-3 URE...

 

SLIKCE

post-6506-1304096512_thumb.jpg

post-6506-1304096649_thumb.jpg

post-6506-1304096700_thumb.jpg

post-6506-1304096901_thumb.jpg

post-6506-1304097096_thumb.jpg

post-6506-1304097160_thumb.jpg

post-6506-1304097308_thumb.jpg

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, kon?no sem jih tudi jaz montiral, porabil 3 ure, ni? vrtanja, samo odbija? dol, pa nalimat, povezat elektriko in speljat zvo?nik v armaturko. :bravo: Res simpl, pa deluje za enkrat :rispekt:

Link<:

http://www.parkingdynamics.co.uk/Vehicle-S...ng-Dynamics-PD1

Aja, ?koda, ker nisem n? pofotkal, je pa zelo izi vse skupaj.. :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, kon?no sem jih tudi jaz montiral, porabil 3 ure, ni? vrtanja, samo odbija? dol, pa nalimat, povezat elektriko in speljat zvo?nik v armaturko. :bravo: Res simpl, pa deluje za enkrat :rispekt:

Link<:

http://www.parkingdynamics.co.uk/Vehicle-S...ng-Dynamics-PD1

Aja, ?koda, ker nisem n? pofotkal, je pa zelo izi vse skupaj.. :vesel:

 

Jst jih imam tud ?e eno leto skoraj in se dobro obnesejo.Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Jaz se pa odlo?am za nakup samo zadnjih ?tirih brez kak?nih LCDjev in podobno.

Ima kdo kak?en dober nasvet za izbiro?

 

Malo sem gledal tele KLIK. Ima kdo kak?ne izku?nje z njimi?

 

Nebi rad kupoval kak?ne poceni ?ungalunga nategancije, originali so pa tudi predragi.

 

Hvala...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Parkirni senzorji

trenutno uporabljam senzorje z ekranom ampak sem kupil tak?en ekran oz senzorje da ekrana ni potrebno priklopiti zadaj v modem ampak samo v 12w

 

http://www.conrad.si/

 

truga?e pa svetujem tudi to spletno stran saj imajo veliko tega in kar ugodno

lp

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

No, kon?no sem jih tudi jaz montiral, porabil 3 ure, ni? vrtanja, samo odbija? dol, pa nalimat, povezat elektriko in speljat zvo?nik v armaturko. :bravo: Res simpl, pa deluje za enkrat :rispekt:

Link<:

http://www.parkingdynamics.co.uk/Vehicle-S...ng-Dynamics-PD1

Aja, ?koda, ker nisem n? pofotkal, je pa zelo izi vse skupaj.. :vesel:

 

Pa se lepo raztegnejo po ?irini blatnika v ?estici? Ker kolega jih ima v avtu, pa pravi da sicer so super in vse, samo problem so o?ji avti, ker se potem senzorji preve? v ?irino avta polepijo in dejansko kaki stebri v parkirnih hi?ah prestavljajo problem, ko jih zaznava. Kako dolg trak pa pride zraven sploh?

 

Bom cenil odgovor ;)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se lepo raztegnejo po ?irini blatnika v ?estici? Ker kolega jih ima v avtu, pa pravi da sicer so super in vse, samo problem so o?ji avti, ker se potem senzorji preve? v ?irino avta polepijo in dejansko kaki stebri v parkirnih hi?ah prestavljajo problem, ko jih zaznava. Kako dolg trak pa pride zraven sploh?

 

Bom cenil odgovor ;)

 

Ja enostavno jih odre?e? glede na ?irino avta,meni je na vsaki strani ?e ostalo..Jaz nisem pretiraval z ?irino, ker pri monta?i pi?e, da ne bli?je kot 10cm do konca odbija?a in pa cca 20cm od koles...

Sicer pa si lahko pogleda? na tubi monta?o..

?e bo? montiral, daj jih ?im vi?je v odbija?u,(50cm idealno) da bo? imel ?imanj la?nih alarmov, ko pelje? rikverc po klancu navzdol... :P Malo jih moti tudi voda, ki se nabere na odbija?u ko avto stoji in pada de?, ko spelje? je ok.

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.