Skoči na vsebino

motor 2.0 V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ta motor je v eni mazdi xedos, ?rne barve, na avtonetu, letnik 1994. Avto mi je ful lep, ampak kako se kaj obnese tale motor? Kje in kako drago servisirati?Poraba? Skratka, nekaj osnovnih info iz prakse.

hvala

Napisano

Ta motor je v eni mazdi xedos, ?rne barve, na avtonetu, letnik 1994. Avto mi je ful lep, ampak kako se kaj obnese tale motor? Kje in kako drago servisirati?Poraba? Skratka, nekaj osnovnih info iz prakse.

hvala

Yavarye ima tako xedosko in je ne more prehvalit. Tudi sam sem se vozil v njej in avto trga...za limuzino je res hiter.

Sicer pa malo pocakaj, se bo tudi on oglasil na forumu....trenutno je na bolniski hehehe

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

No moral bi biti na bolniski. Je ap res da mama Xedos6 2.0V6. Moj je letnik 94, ma 170 kkm prevozenih, vse kar sem zamenjak je bil le?aj na jermenici klime. Poraba je nekje od 9 do 10,5, verjetno bi se dalo tudi ve? samo avto ne rabi met nobenih visokih vrtljajev in vle?e ko utrgan. Tako da ga ni treba priganajt v visoke vrtljaje. Vrti pa se tam do 7800 vrtljajev, kar je v tretji prestavi 180 km/h. :D Servis je pa 4 litre olja + oljni filter. Obvezno moras vanj dajati sinteti?no olje, ki pa je malo dra?je. Pa ta model avta, s tem motorjem ima v osnovni izvedbi vso opremo, usnje, klima, abs, vsa elekrika, son?no streho, alu plati??a,... Edina stvar ki je bila za dopla?ilo je bil tempomat.

?e te ?e kaj zanima kr pi?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.