Skoči na vsebino

Nova dyno delavnica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

2 tone. Skupna teza 4 tone.

 

Avto skoraj vsak tehta 1,5 tone, pa med pospe?evanjem v tretji komot ?uti?, kje za?ne vle?t bolje in kje ima kako luknjo. Na ravnini to bele?i tudi vsaka naprava z giroskopi.

 

Bolj pomembno je, da so valji KONSTANTNI pri meritvah in ?imbli?je realni mo?i, kot pa da merijo na tretjo decimalko ;)

Napisano

Valji so kos zeleza. Kot jih zavrtis tako bodo merili. Motorji niso konstantni. Se segrevajo, ohlajajo. Voda v motorju, zrak iz intercoolerja.

 

Torej so meritve z te?kimi valji razli?ne samo zaradi spremenljivk, ki vplivajo na motor?

Saj temperatura vpliva tudi na valje oz. njihove le?aje. Verjetno bi bila meritev druga?na, ?e bi prvo izmeril po enem dnevu pavze in na koncu dneva, ko so bili valji cel dan v pogonu in imajo tople le?aje?

 

Ma saj nima veze. ?e jih boste uporabljali za tunanje, potem so 100% odli?en pripomo?ek, ker boste videli razliko prej in potem.

Pa tudi za firbce, kot sem jaz bodo o.k., ker tistih par km gor in dol verjetno nobenega ne moti :)

 

P.S.

Lahko vam sestavim puhalnik z izstopno hitrostjo zraka okrog 150 km/h na premeru 60 cm, ?e te zanima?

Je ?e dodobra stestirana varijanta, ki zdr?i 10.000 ur delovanja brez servisnih posegov......

Napisano

Ko bo kaksen dyno day se bodo lezaji fino segreli pa bo mogoce videti razliko, ce bo kaksna.

 

Sedaj je zraven ventilator, ki premakne 10 kubicnih metrov zraka na sekundo. Hitrost zraka je okoli 100km/h. Ko se bo dodalo usmerjevalce zraka, ki zmanjsajo presek izstopne luknje bo hitrost predvidevam se narasla. Ce to ne bo dovolj, se slisimo :-)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo.
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️ Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
    • Za tiste, ki ne znajo nemško  :   Sem na vrtu Prosim pozvonite tukaj Vas bom potem že slišal
    • Če je ob cesti koruza, se še tovornjaka ne vidi, ne pa avto.   Krivo bi bilo cestno podjetje zaradi nepopolne cestne signalizacije. Ampak vsi vemo, da cestno podjetje ni nikoli krivo. Torej bi bil kriv tisti, ki bi imel slabšega odvetnika...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.