Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.Spet problem s sklopko.Stvar je slde?e,nova sklopka +vztrajnik trese.Tresenje se pojavi pri speljevanju in pri prestavljanju v ni?jo prestavo(bremzanju z motorjem). NAjprej sem mislu da se stvar mora udelat, ampak ni? bolj?e. A ima kdo kake podobne izku?ne.

 

 

Hvala! :(

Napisano

Pa so deli originalni? ;)

 

Ko je bilo potrebno menjati na moji 6ki, sem na nekem tujem forumu bral, da imajo neoriginalni vztrajniki kar nekaj te?av. :ne vem:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pa so deli originalni? ;)

 

Ko je bilo potrebno menjati na moji 6ki, sem na nekem tujem forumu bral, da imajo neoriginalni vztrajniki kar nekaj te?av. :ne vem:

 

 

 

vztrajnik je od luk-a tudi gor je bil identi?en.

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.Spet problem s sklopko.Stvar je slde?e,nova sklopka +vztrajnik trese.Tresenje se pojavi pri speljevanju in pri prestavljanju v ni?jo prestavo(bremzanju z motorjem). NAjprej sem mislu da se stvar mora udelat, ampak ni? bolj?e. A ima kdo kake podobne izku?ne.

Hvala! :(

 

Pozdravljeni!

 

Imam isti problem kot si opisal. imam pa mazdo 6 CD120 (l2003). Trese pri prestavljanju v ni?jo prestavo in malo manj pri speljevanju. Tako je ?e 15k km in gre zalo po?asi na slab?e.

Prej?nji lastnik zamenjal sklopko (kupil pri herkulesu) vztrajnika pa ni. Menil sem da je kriv vztrajnik.

 

abi1 si zamenjal tudi potisni le?aj in ko?aro?

Koliko te je stalo popravilo+deli. Da se fizi?no in psihi?no pripravim :)

 

Lep pozdrav!

Napisano

to je vztrajnik, 100%. imel isto te?avo. V sklopu sem menjal ?e sklopko ( preventivno, ker je pa? bilo ?e vse razdrto, imel sem pa 165 k km ). Vztrajnik ni poceni zadeva. Sam sem iskal najcenej?o varianto pri raznih posrednikih, vendar sem najcenej?ega (luk) dobil prek mehanika, ki je imel pri svojem dobavitelju 30% popust. poglej malo teme o vztrajnikih, kjer sem opisal svojo izku?njo. Sama menjava vztrajnika in sklopke je pri?la okoli 850?. ime mehanika pa tudi dobi? na forumu ;)

Napisano

ne dajat od luk-a sklopko in vztrajnika ker imajo v ve?ini probleme z njimi...je res da so cenej?i od ostlih konkurten?nih znamk, ampak dosti manj kvalitetni. Se ne spla?a ?parat nai tistih par eurih razlike, ker te samo delo mnehanika pride drago ko ti mora ?e enkrat vse skupaj razdreti...

No?em bit pameten, govorim iz lastnih izku?enj!

www.gistel.si

Napisano

ne dajat od luk-a sklopko in vztrajnika ker imajo v ve?ini probleme z njimi...je res da so cenej?i od ostlih konkurten?nih znamk, ampak dosti manj kvalitetni. Se ne spla?a ?parat nai tistih par eurih razlike, ker te samo delo mnehanika pride drago ko ti mora ?e enkrat vse skupaj razdreti...

No?em bit pameten, govorim iz lastnih izku?enj!

 

kak?ne izku?nje pa ima??

Napisano

Menjal sklopko in vztrajnik na mojem avtu in po narejenih 5.000 kilometrih je bilo stanje podobno kot prej, pri speljevanju je treslo, ko si vozil na tempomatu navzdol po klancu se je avto zaletaval....potem za name?ek mi je ?e sinhron na peti brzini ?ol h vragu, pa sem na?el menjalnik na 6 prestav, kateri je imel ?e dobro "original" sklopko in vztrajnik in je zdaj kon?no mir :D

Vztrajnik od LUK-a in sklopko pa sem reklamiral...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.