Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Ko sem podrl o?ji (desni) del zadnje klopi v moji mazdojki, se mi zdej naslonski del nikakor no?e zasko?it, se pravi nazaj v zgornji polo?aj, tako da lahko vozi? potnike na zadnji klopi oz. v mojem primeru ima otrok tam svoj avtosede?.

 

Ali je treba zamenjat kak mehanizem ali kaj je treba postorit, da se bo zadeva spet zataknila nazaj v tak?no pozicijo, ker ko sem malo podrezal tisti gumb (na vrhu sede?a), s katerim spro?i? ta preklop klopi (se pravi jo podre?), se niti ta gumb no?e vrnit v prvotno pozicijo. Posku?al sem tudi malo bolj na silo (ruska tehnika, hehe), pa se isto zadeva ni sprostila in zasko?ila.

 

Se je kdo ?e ukvarjal s tak?no te?avico? Imam 5 vratni model (HB), ampak mislim da imajo vse te tastara 6-ke tak?ne mehanizme in identi?no klop! :ne vem:

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

4 vratne nisi mogu z notranjosti podret...sam iz prtljaznika

a si probal mal z wd40? ker un mehanizem ni neka hi tec zadeva

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo da bo kaj takšnega. No, saj pri porabi ni čudežev za pričakovati.
    • Ojej, ja tega se je blo za bat. To pač ni Mazda, ampak nek sintetičen kitajski EV, ki s pravimi Mazdami nima nič skupnega. Še manj pa z Mazdino filozofijo orientiranosti na voznika. Thomas je tole lepo razložil pa občutek imam, da je bil še zelo prizanesljiv in bi bolj raztrgal, če bi smel.    
    • V NC serijo pašeta in 2.3 in 2.5 iz ameriških Fusionov.
    • Jaz sem parkrat tankal 100tko pa nič ne opazim, tudi poraba je enaka..... 
    • No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.   Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.