Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pri speljevanju - Mazda 5 (samo pri speljevanju) ko po?asi spu??am pedal sklopke se sli?i ?uden zvok (pokanje,?kripanje). Ko prestavljem iz prve v drugo oz. med prestavami ?uden zvok izgine. Ali je kdo imel ?e podobno te?avo?

 

?e ne problem: Ko se zunaj ohladi predvsem sedaj mrzla jutra mi med vo?njo, ko spustim pedal za plin in ho?em spet dodati plin stopalka enostavno "za?teka". Moram kar stopit na pedal da popusti ali pa z nogo najprej udarim po stopalki, da spet lahko dodam plin. Mi kdo lahko tudi pri tej te?avi pomaga?

Sem sli?al tako neuradno, da je v?asih bil problem z loputami na frgazerju in je pri?lo ob zaprti loputi do te?av z ponovnim dodajanjem plina. Je to mo?no???

 

Hvala za odgovore!

 

Lp.

Napisano

Lej za to so izumili maziva, ki jih je treba nanesti na drsne povr?ine in bo ok.

Po?pricaj z ka?nim sprejem(pa ne WD, ker je en navadn BS), zgoraj kjer so pedala vpeta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po?pricaj z ka?nim sprejem(pa ne WD, ker je en navadn BS), zgoraj kjer so pedala vpeta.

Namazal oz. po?prical z Castrol spray?l - ni? bolj?e. Me pa res zanima ali se lahko to dogaja zaradi te?av z loputo na frgazerju?

 

Hvala!

 

Lp

Napisano

Sicer nisem neki strokovnjak, ampak fergazerja na Mazdi 5 pomoje ni. Teoreti?no bi lahko slaba fedra pri loputah povzro?ila take stvari (ker se nekje zasko?i), ampak dvomim, da ima Mazda 5 ?e gas zajlo. Lahko, da se motim :ne vem:

Napisano

Na fotrovi M6 (2004, benz, 2.0) je bil podoben problem. Ko si pritisnil na gas je pedalo delovalo malo trdo, potem pa naenkrat se sprostilo. Bilo je mal hecno peljat, ?e nisi bil navajen. Re?itev je bila ta, da sem namazal vse zglobe od pedala naprej, predvsem pa se je poznalo, ko sem namazal tam, kjer zajla pride do vzmeti in nekega kovinskega premi?nega polkroga po katerem je speljana zajla. Ko smo namazali, se to ni ve? pojavljalo.

 

Pa? probaj namazat vse kar vidi? da bi blo treba namazat. Fajn je ?e ti nekdo pritiska na gas, ko ma?e?, da vidi? vse dele ki se premikajo in jih nama?e?.

Napisano

Na fotrovi M6 (2004, benz, 2.0) je bil podoben problem. Ko si pritisnil na gas je pedalo delovalo malo trdo, potem pa naenkrat se sprostilo. Bilo je mal hecno peljat, ?e nisi bil navajen. Re?itev je bila ta, da sem namazal vse zglobe od pedala naprej, predvsem pa se je poznalo, ko sem namazal tam, kjer zajla pride do vzmeti in nekega kovinskega premi?nega polkroga po katerem je speljana zajla . Ko smo namazali, se to ni ve? pojavljalo.

 

Pa? probaj namazat vse kar vidi? da bi blo treba namazat. Fajn je ?e ti nekdo pritiska na gas, ko ma?e?, da vidi? vse dele ki se premikajo in jih nama?e?.

 

Ti govori? o mazdi 6?

Mazde imajo ?e od leta 90 naprej VSE HIDRAVLI?NO sklopko !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.