Skoči na vsebino

Izgubljeno prometno dovoljenje


stepski volk

Priporočeno sporočilo

Imam en ?uden problem :( Na avto netu sem na?el tovorno vozilo http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=5203994 ki bi bilo idealno za delo v gozdu saj imam gmajno pred nosom,drva pa kupujem po 70? za meter :angry:

Ampak avto nima prometnega dovoljenja ima pa samo ra?un da ga je kupil od gasilcev je pa oldtimer in ga lahko registrira na podlagi ra?una.

Ampak z njim ne smem preva?ati drv,peska,zemlje skratka ni?,razen nedeljskih vo?enj po hrib?kih,dolinah in globokih vodah...ker ?e bi vozil drva bi mi odvzeli certifikat oldtmerja in doletela bi me visoka kazen ter odvzem vozila :(

 

Ali mogo?e kdo ve kako tak?en avto registrirati na podlagi ra?una in da bi z njim lahko delal ?e kaj drugega razen nedeljskih vo?enj??? Serijska ?tevilka pa ne obstaja v registru... <_<

 

Hvala za odgovore,nasvete.... :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali mogo?e kdo ve kako tak?en avto registrirati na podlagi ra?una in da bi z njim lahko delal ?e kaj drugega razen nedeljskih vo?enj??? Serijska ?tevilka pa ne obstaja v registru... <_<

Ne me dr?at za besedo ampak klega je rekel, da vkolikor ga ni v registru ga lahko registrira? z ra?unom. To pride v po?tev naprimer, da nekje pod kozolcem najde? en avto, ki je tam 10 let, lastnik nima ve? prometne, iz registra ga zbri?ejo. Probaj se pozanimati v to smer.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam identi?en problem s prikolico za ?oln - sem nabavil ?oln a prikolice nikoli ni nih?e registriral, je ve? kot 750kg in raziskujem, se da...vendar nekaj volje in denarcev...sporo?im kaj sem naredil...ko bom kaj doma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fotr ma unomog-a letnik 52 in z njim fura vse ?ivo pa ni nobenih te?av, smo registrijaj ga kot traktor in bo po moje ok.

Druga? je pa 110ka zakon sem jo vozil v vojski, 150ka pa je sploh petarda ker ima 6x6 pogon in zapore na vseh treh diferencijalih. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fotr ma unomog-a letnik 52 in z njim fura vse ?ivo pa ni nobenih te?av, smo registrijaj ga kot traktor in bo po moje ok.

Druga? je pa 110ka zakon sem jo vozil v vojski, 150ka pa je sploh petarda ker ima 6x6 pogon in zapore na vseh treh diferencijalih. :danzoman:

 

Koliko pa kaj 110 popije nafte??? :( Eni jo hvalijo da manj kakor kak?en terenec... <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko pa kaj 110 popije nafte??? :( Eni jo hvalijo da manj kakor kak?en terenec... <_<

 

Odvisno, mi so mel od 15 fo 50 litrov. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.