Skoči na vsebino

Plati??a za Mazdo 6


Priporočeno sporočilo

Ponavadi v homologaciji pri dimenzijah gum pi?e ?e, kak?na plati??a sodijo zraven, vendar v moji homologaciji (vozilo kupljeno 2011) informacije o plati??ih ni.

 

Sem iskal po forumih, pa nekje omenjajo 6J, nekje 6.5J, ve?ina je za 114,3 in definitvno 5 vijakov, potem pa so spet razli?ni ETji (od 38 do 50).

 

Ali kdo ve, nantan?no kak?na plati??a (jeklena/alu) pa?ejo na nov model Mazde 6 s homologiranimi gumami 205/60R16 92V,H?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Pa da ?e jaz pristavim malo "lon?ek"...

 

Koliko je lahko maksimalni ET? Koliko je lahko, da na koncu guma ne gleda izpod blatnikov? Oziroma da ustreza vsem predpisom? Rad bi, da bi bilo vse skupaj malo bolj ven pomaknjeno, vendar toliko, da ?e ustreza predpisom!!!!

 

Za faceliftano mazdo 6 karavan (l. 2007) spra?ujem, ker so mi padle v o?i ene feltne, ki bi jih uporabljal za letne, te originalne, ki jih imam sedaj in so ?e odrsana, bi pa uporabljal za zimske gume.

 

Pa ?e ima? podatek: 5/114,3/48/70,1-67,1

vem, da je 5/114,3 za 5 vijakov v oddaljenosti 114,3mm. Kaj pa naprej?

 

Hvala za odgovor, pa miren Bo?i?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e ima? podatek: 5/114,3/48/70,1-67,1

 

5 lukenj, 114.3mm je razmak med vijaki po dijagonali, 48 mm ET, 70.1-67.1mm premer sredinjke luknje

 

nisi povedal kok so siroke tele feltne, ampak ce so siroke npr. 7-8" pol je ET ok, in to pomeni, da bos v primerjavi z jeklenimi 15" platisci imel sirsi kolotek za 0.4cm, ce pa imas 16"/17" original alu feltne pa, bo kolotek sirsi za 1.4cm

 

ko bos povedal se sirino feltne, ti povem se kok ven bo gledala nova feltna

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdejle imam taka plati??a kot tale razbita:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6767362&show=1

 

Sedaj imam pa standardne 205/55-16

 

?e te prav razumem, je tale podatek, ki te zanima za plati??e: 7.5Jx16

 

pa dve mo?nosti za isto plati??e:

5/114,3/38/70,1-67,1

5/114,3/48/70,1-67,1

 

bi pa obdr?al isto dimenzijo gum, ker imam samo to vpisano v homologacijskem karton?ku!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ok, zdaj imas 16x7, ET 55

moras vsekakor vzet 5/114,3/48/70,1-67,1, sirina 7.5

 

to pomeni, da bo kolotek sirsi za 14mm, feltna bo navzen gledala za 1.3cm

 

ce bi vzel une druge, ki imajo ET 38, pa bi ze imel probleme z drajsanjem zadaj...

ET do 45 je ok, vse manj pa je problematicno za mazdo 6

 

in guma 205 na feltno 7.5 bo perfektno sedela, manj se bo zvijala :prstgor:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.