Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem na?el tapravo temo,da ne odpiram nove! :aaaaa:

 

Danes zjutraj se mi je zgodilo naslednje, se peljem kakih 10km, pa kar naenkrat nek ?uden zvok nekje iz podvozja (kakor da vlak zaviral - stra?en kovinski zvok), no malo prestra?en, takoj odmotam na nek bli?nji parking, pogledam najprej motorni pokrov, vse ok okol motorja, potem gledam plati??a, ?e kje kaj drgne, podvozje ?e je vse ok, ni? vidnega v glavnem. Pol se pa spomnem na zadnje cilindr?ke, kateri so totalno problemati?ni pri tastarih mazdah6. :o

 

No zvok je bil pribli?no tak, da kovina drgne ob kovino (dejansko kot da se vlak zaustavlja), podoben zvok je bil ko mi je enkrat pri 323F tisti plehek, ki je pri prednjih diskih, malo podrgnil ob plati??e. :rolleyes:

 

Skratka zdej bom to po?timal, majstr Pelko pravi, da bo potrebno zamenjat zadnje cilinddr?ke in pa plo??ice! :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem na?el tapravo temo,da ne odpiram nove! :aaaaa:

 

Danes zjutraj se mi je zgodilo naslednje, se peljem kakih 10km, pa kar naenkrat nek ?uden zvok nekje iz podvozja (kakor da vlak zaviral - stra?en kovinski zvok), no malo prestra?en, takoj odmotam na nek bli?nji parking, pogledam najprej motorni pokrov, vse ok okol motorja, potem gledam plati??a, ?e kje kaj drgne, podvozje ?e je vse ok, ni? vidnega v glavnem. Pol se pa spomnem na zadnje cilindr?ke, kateri so totalno problemati?ni pri tastarih mazdah6. :o

 

No zvok je bil pribli?no tak, da kovina drgne ob kovino (dejansko kot da se vlak zaustavlja), podoben zvok je bil ko mi je enkrat pri 323F tisti plehek, ki je pri prednjih diskih, malo podrgnil ob plati??e. :rolleyes:

 

Skratka zdej bom to po?timal, majstr Pelko pravi, da bo potrebno zamenjat zadnje cilinddr?ke in pa plo??ice! :cheers:

 

Joj pa ti se bli?a? laguni stari :) vsak mesec nekaj....termostat 100?, nosilec 200?, prej ?e veliko, sedaj tole....a si dal ?e ene 1500e plusa?

Na za logo

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj pa ploscice? pri men je bil ta zvok, ko so ble ploscice cist na koncu (oz jih ni blo uopste)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e ti bo kej la?je, se lahko sekira? NAMESTO mene (pa hkrati se?teva? stro?ke, ?e ti sede), mene namre? BMK in se veselo vozim dalje. <_<

 

Avto ki ima na ?tevcu 287.000km, pa? zahteva svoje posege, tako da ni re?eno da sem zdele ?e vse saniral! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nikoli, jaz imam avto od maja 2011, prevozil sem cca. 33000km v tem obdobju! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e se ti je to naenkrat za?elo dogajat je skoraj sigurno kamen?ek sko?il med za??itni pleh in bremzo zdaj pa veselo razgraja. To se je meni pri tastari ?estki zgodilo vsaj ene 5x 6x. Imamo namre? pe??eno dvori??e in guma zelo rada zagrabi kak kamen?ek in ga vr?e tja, kjer nima kej iskat.

 

Pri meni se je na?eloma vedno vse samo po?timalo je pa trajalo tud kakih 50-60km, da se je kamen?ek ali tolk zbrusil ali pa ga je prej ven vrglo.

33112_1.png

Napisano

Ja, doslej tega ?e ni blo nkol, ampak bom vseeno u?timu stvar, no?em bit polovi?ar! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Boss, o?itno je bila res neka malenkost, ker sva potem s Simonom odpelala par hitrih kilometrov in "?lajf" na povhn, je pelu dec kot da ima MPS-ko pod komando! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.