Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam mazdo 6 letnik 03 in bi rad zamenjal avto radijo. sedaj imam notri navaden avdio predvajalnik se pravi brez mp3-ja in brez mo?nosti vstavljanja ?estih cedejev kot imajo to nekatere.

zanima me ?e se sploh zadevo da zamenjat oziroma ali bo stvar delala mislim pa zamenjat celotno konzolo se pravi z vsemi gumbi za klimo in ostalimi zadevami ki so pa? zraven.

hvala za informacije! :D

Napisano

Raje pusti radio jot je in samo dodaj MP3 predvajalnik ki predvaja MP3-je z USB klju?a ali pa SD kartice, verjemi mi zadovoljen bo?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ampak imam tudi to smolo da je "pokrov?ek"pod gumbi za ventilator klimo in temperaturo zlomljen oziroma so prej?ni lastniki tam montirali napravo za prostoro?no telefoniranje in vse spraskali zato bi radio tudi rad zamenjal gre se mi za izgled ker sedaj ko to vidi? te mine vse in ?e ?e obstaja varijanta zamenjave bi to pa? storil z "bolj?im" radijem

Napisano

Raje pusti radio jot je in samo dodaj MP3 predvajalnik ki predvaja MP3-je z USB klju?a ali pa SD kartice, verjemi mi zadovoljen bo?.

 

 

kak?en MP3 predvajalik se lahko doda? tisti, ki se vklopi v 12V vti?nico in deluje prek radijske frekvence?

Napisano

kak?en MP3 predvajalik se lahko doda? tisti, ki se vklopi v 12V vti?nico in deluje prek radijske frekvence?

 

Brezveze, za mogo?e par ? ve? ima? odli?no zadevo ki jo prestavlja? na tipkah na volanu ali pa radiju, brez drkanja frekvec in brezveznega nerviranja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kupis lahko preko neta ali pa pri Ajvarju.

Stane sitnica 60eurov je blo nazadnje z vgradnjo.

Konektor je za radiem znotaj armaturne plosce ... nekih 3min da prides do njega.

Skatla je na kablu katero pa lepo skrijes v sovoznikov predal.

 

Vse to je bilo odgovorjeno ?e miljonkrat :hudicek:

 

Super zadevca je, kontrolo mas na volanu, zvok je soliden, edina moja pripomba je da ima te?ave z prevelikimi datotekami (beri +50mb velik MP3), kateri pa ve?ini navadnih smrtnikov nebi smel bit problem.

Napisano

JXL

Je vse povedal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kupis lahko preko neta ali pa pri Ajvarju.

Stane sitnica 60eurov je blo nazadnje z vgradnjo.

Konektor je za radiem znotaj armaturne plosce ... nekih 3min da prides do njega.

Skatla je na kablu katero pa lepo skrijes v sovoznikov predal.

 

Vse to je bilo odgovorjeno ?e miljonkrat :hudicek:

 

Super zadevca je, kontrolo mas na volanu, zvok je soliden, edina moja pripomba je da ima te?ave z prevelikimi datotekami (beri +50mb velik MP3), kateri pa ve?ini navadnih smrtnikov nebi smel bit problem.

 

jxl tnx za odgovor.

?e eno vpra?anje:

Ali kdo ve, kam se na radio priklopi navigacija? V avtu imam namre? navigacijo in me malo skrbi, da je CDC port na radiu, kamor naj bi se priklju?ilo mp3player ?e zaseden. Ali je na teh portih mogo?e veri?it naprave?

Napisano

jxl tnx za odgovor.

?e eno vpra?anje:

Ali kdo ve, kam se na radio priklopi navigacija? V avtu imam namre? navigacijo in me malo skrbi, da je CDC port na radiu, kamor naj bi se priklju?ilo mp3player ?e zaseden. Ali je na teh portih mogo?e veri?it naprave?

 

NI prikolpljen tam, ker sem montiral ?e vasj na 5 mazd z navigacijo, tako da ni problema.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kupis lahko preko neta ali pa pri Ajvarju.

Stane sitnica 60eurov je blo nazadnje z vgradnjo.

Konektor je za radiem znotaj armaturne plosce ... nekih 3min da prides do njega.

Skatla je na kablu katero pa lepo skrijes v sovoznikov predal.

 

Vse to je bilo odgovorjeno ?e miljonkrat :hudicek:

 

Super zadevca je, kontrolo mas na volanu, zvok je soliden, edina moja pripomba je da ima te?ave z prevelikimi datotekami (beri +50mb velik MP3), kateri pa ve?ini navadnih smrtnikov nebi smel bit problem.

 

 

a ima ta mazdin radio AUX vhod, ali se ga priklju?i s kak?nim posebnim kablom?

Napisano

a ima ta mazdin radio AUX vhod, ali se ga priklju?i s kak?nim posebnim kablom?

 

na midi (/CD) port ni ni?esar standard pri japoncih, te napravce imajo ta konektor in v sebi konverter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.