Skoči na vsebino

Mazda 626 tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker sem se na mobisuxu zapletel v pogovor z Vsevedom,in mo je omenil da bi lahko mo? moje mazde 626 pove?al z obstoje?ih 136konjev na ene 170-180 konjev z zamenjavo odmi?ne gredi in kolektorja od Jspec-a, pa ?e glavo zni?at. Me zanima kaj si vi mislite o taki predelavi,jaz priznam da me zlo mika, ?? se je tudi nabralo zadost,sam ?e regres :)

 

Zdeh najbl me zanima kaka je razlika med mojo 2,0 ma?ino in 2,0 ma?ino od Jspeca,ma kdo kako informacijo

Mazda 626GT ------> Flying M on the GO!!!

Napisano

to predelavat ni kar tako, seveda se da mo? pove?ati, vendar lahko s tem izgubi? normalno vozljivost svojega vozila (ni nujno, ?e je vse res profesionalno narejeno)

 

je pa res da so take predelave pove?ane s ?asom, stro?ki, meritvami, predelavo tega in onega, ter testiranji, da potem na koncu lahko pridobljeno mo? uporablja? tam kjer jo ho?e? ( za na cesto ma tvoja mazda ?isto dovolj konjev ;) )

 

ena od vmesnih to?k je, da bo? tak avto kasneje zelo te?ko prodal, naslednja vmesna to?ka je mehanik ki ti bo avto predelal, in potem tudi pravilno naprej vzdr?eval, kajti ?e nisi ve?? sam takega dela, in ima? nesposobnega mehanika, je lahko zadeva skrajno neprijetna, in se tuning sprevr?e v dinos-ing.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pred kratkim sem imel na razpolago M60 PHEV še prej pa D3.3. Za moje potrebe je bil D3.3 idealen, če ne upoštevamo stroškov vzdrževanja 3.3L Mašina, ki pri nas res niso optimalni. Me je pa PHEV pozitivno presenetil, saj je kljub izpraznjeni bateriji deloval dokaj suvereno, pa tudi poraba pri moji vsakdanji relacijo no odrešenja 8.5l/100 km.. primerjava M6 2.2 5.6L.. M30 2.0 AWD cca 7.2 L in M60 D3.3 6.8L.  
    • V Nemčiji daš 1 €, dobiš listek, ki ga vnovčiš ob nakupu pijače. Torej si na račun sc... /sr... zmanjšaš račun pijače (ki itak ni poceni). 😁
    • V Nemciji je vecina WCjev na AC plačljivih… res pa je, da dobiš bon, ki ga lahko vnovčil na počivališču na črpalki ali shopu… in boni so poenoteni, tako, da jih lahko zbiraš in koristiš, ko se jih nabere kaj več …dvomim, da se je v zadnjih letih, odkar nisem bil v teh koncih kaj spremenilo…
    • Tudi v Avstriji se plača v vseh Višegrajskih državah in še v Skandinavskih. 🥴 So pa ponavadi lepo čisti in urejeni.... 😊😉    
    • Res je. Nikjer v Italiji niso wc-ji za plačat. Prav tako ne v Nemčiji. Edino pri nas se gredo tak " elitni" turizem. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.