Skoči na vsebino

poseg v Mazdo3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

..... a je kak kemik med nami ......

 

pa dajmo analizirat pa  se bo to?no vedlo keri je ?istej?i in "explozivnej?i"

Jaz nisem kemik pa vem da 100 oktanov bolj eksplodira kot 95.

Torej mo?nej?a eksplozija-->mo?nej?i potisk-->ve?ja mo?-->bolj?i pospe?ek in ve?ja kon?na hitrost.

Teoreti?no je to pove?anje mo?i za 5%, realno pa 2-3%. Mora? imet pa dober feeling, da ?uti? to razliko.

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij??? Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu! ?zmeden?

 

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij??? Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu! ?zmeden?

 

 

 

LP david

Jap, sedaj pa si zabluzu - malo si poglej delovanje OTTO motorjev - buuuum MORA bit - druga?e pa kot pri Kremen?kih - vsi noge dol, pa gremooo :mi pijemoo:
Papa, Tomi
Guest BrainLess
Napisano

da je 100-tka eksplozivnej?a je jasno ko beli dan

 

samo jaz bi testiral razliko na razli?nih pumpah.... pa da vidi? keri je dejansko bolj?i

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij???  Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu!  ?zmeden?

Ne, mo?nej?a kot je explozija bolje izgoreva bencin-->?istej?e je izgorevanje...

Glej ?e bolj explodira-->bolj potisne bat-->bolj se zavrti ro?i?na gred-->bolj se vrti menjalnik-->bolj se vrti-gre ALU feltna-->bolj gre avto :jupiii: .

Podobno pridobivamo mo? s turbino. Turbina stisne zrak na manj?i volumen tako da lahko da? v izgorevalni prostor ve? bencina ob enakem razmerju zrak-bencin (14:1)-->mo?nej?a explozija...bla, bla...In v tem je ves point-->v mo?nej?i exploziji!

Res je, da pri turbini za enako mo? ali hitrost ne potrebuje? toliko toliko explozij (obratov) to pa zato, ker so le-te mo?nej?e!

Aja pa ?e to. 100 oktanski bencin pove?a mo? explozije za 2-3%(glede na 95okt), turbina pa za 20-50%.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij???  Torej da je samo ?isto izgorevanje...??

 

Al pa sem spet malo zabluzu!   ?zmeden?

Ne, mo?nej?a kot je explozija bolje izgoreva bencin-->?istej?e je izgorevanje...

Glej ?e bolj explodira-->bolj potisne bat-->bolj se zavrti ro?i?na gred-->bolj se vrti menjalnik-->bolj se vrti-gre ALU feltna-->bolj gre avto :jupiii: .

Podobno pridobivamo mo? s turbino. Turbina stisne zrak na manj?i volumen tako da lahko da? v izgorevalni prostor ve? bencina ob enakem razmerju zrak-bencin (14:1)-->mo?nej?a explozija...bla, bla...In v tem je ves point-->v mo?nej?i exploziji!

Res je, da pri turbini za enako mo? ali hitrost ne potrebuje? toliko toliko explozij (obratov) to pa zato, ker so le-te mo?nej?e!

Aja pa ?e to. 100 oktanski bencin pove?a mo? explozije za 2-3%(glede na 95okt), turbina pa za 20-50%.

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

To itak. Sam obe varianti pove?ata mo? motorju zaradi mo?nej?e explozije v izgorevalnem prostoru.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja...... :danzoman:

 

To itak. Sam obe varianti pove?ata mo? motorju zaradi mo?nej?e explozije v izgorevalnem prostoru.
hihihih ja ok....to pa zdej vem.....!!! :vesel:

 

 

?in :cheers:

 

david

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

... no jaz sem tankal nazadnje 100 tko pa res nimam ob?utka da bi kaj bolj ?el!

 

bom ?e mogo turbino not naret da vidim ?e res kaj doda mo?i :hohoho::vesel:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.