Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer se ne gre o Mazdah pa vseeno kdo mogo?e ve. Verjetno velja isto za avte.

 

V navodilih za moj motor Kawasaki sem prebral, da je potrebno preveriti oz. nastaviti ventile vsakih 10.000km.

Sedaj jih ima 65.000km, nazadnje so bili kontrolirani pred cca 8 leti pri 30.000km.

 

Ali je to nujno, dobro ali nepotrebno? :ne vem:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

?e ne ropotajo pol po moje ni treba, ker pri moji prvi cbr-ki so bli nastavljeni na 7 kkm, sedaj jih ima 100 kkm pa ni noben pipal ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se z motorjem pelje? do trgovine in nazaj ni krize. ?e pa dela? letno veliko km pa priporo?am. raje prej kot prepozno ;)

concept.gif

Napisano
  je zazo napisal:

?e se z motorjem pelje? do trgovine in nazaj ni krize. ?e pa dela? letno veliko km pa priporo?am. raje prej kot prepozno ;)

 

Ne glih velik - tam 3 do 4 ti?o? letno. Sam ko se spravm na motor jih pa kar 300 do 400km v enem dnevu.

Verjetn bom res prot konc sezone pelu na kak servis da to nardijo. Sm se ?e neki pozanimu - med 150 in 200 ? bo verjetn (delo, tesnila, "podlo?ke").

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Evo vam odprte knjige in realne informacije. Toliko o temi o minimalcih...........tega že leta in leta ni več. Promet še daleč ni tvoj zaslužek...da tole pokriješ rabiš promet x2 minimalno. Z doojem sem na istem, preverjeno. Država pa z 2026 še viša prispevke. Njih ne zanima nič drugega kot promet za referenco.....če tudi samo računaš stroške naprej.  
    • Da ne odpiram nove teme, pa glede na to, da je tu že nekaj prahu gor...   Torej, rabim dva nasveta.   Obnovili smo enega "mladodobnika" iz leta 1996. Ta reč ima celo štiri zvočnike: dva manjša spredaj v armaturi in dva večja zadaj na polici. Ker pa so zvočniki isti letnik kot avto, so tiste papirnate membrane šle falit. Torej bi mi zdaj zamenjali te zvočnike. Glede na avto - ni treba, da so ultra-super-perfektno profesionalni, ker tisti radio noter ne bo dal ne vem kaj od sebe. Pomembno pa je, da nam pašejo v izvrtine, ki so že narejene v avtu.   Torej:   1.) Kje se lahko dobi samo zvočnike (brez škatel oz. ohišja) po meri?   2.) Kako rešim piskanje v zvočnikih, ki je odvisno od obratov motorja (bi rekel, da gre za kakšne elektro-motnje, svečke, platine, vžigalna tuljava, mogoče celo dinamo...)?   Kakšna dobra ideja?  
    • Srečen ti z X motorjem, ga boš lahko prodal nad nakupno ceno.
    • Vidim, da imaš trenutno skupno porabo enako, kot kaže meni: 5,4 l/100 km. Vendar pri izračunu na podlagi natočenega goriva in prevoženih kilometrov je moja trenutna skupna poraba 5,9 l/100 km. Spremljam porabo od nakupa vozila pa je pri ročnem izračunu vedno višja. A je možno, da je takšna razlika med računalnikom in ročnim izračunom?    
    • Sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl...    Namreč, gledam rezervno gumo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.