Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda ima ?uden zvok kakor da bi cvilil jermen.

Isti zvok je tudi ko je avto delal z novim zobatim jermenom, brez pasastega-mikro jermena. Zamnejana je tudi vodna ?rpalka

 

je imel kdo ?e tak zvok?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mazda ima ?uden zvok kakor da bi cvilil jermen.

Isti zvok je tudi ko je avto delal z novim zobatim jermenom, brez pasastega-mikro jermena. Zamnejana je tudi vodna ?rpalka

 

je imel kdo ?e tak zvok?

 

?ivjo!

 

jaz imam podoben problem na Mazdi 6 CD!

vendar se ne sli?i v prostem teku, ampak takoj ko malo stopi? na plin! pa ni turbina!

mislim, da bi lahko bile podlo?ke injektorjev! tak?en sikajo?i zvok se sli?i pa motor je postal za kak?en procent bl len!

Napisano

Verjetno niso podlo?ke, ker je avto to delal z strimi podlo?kami kakor tudi ko sem jih zamenjal z novimi. :ne vem:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Verjetno niso podlo?ke, ker je avto to delal z strimi podlo?kami kakor tudi ko sem jih zamenjal z novimi. :ne vem:

 

Aja?

ej jst ne morem ugotovit tega sikanja pri dodajanju plina, vendar nekaj se dogaja ker motor ni ve? tko agresiven kot je bil prej. se pozna, da mu neki mnjka. kolk si mel dela , da si menjal podlo?ke? a gre lepo vse razstavt?

Napisano

Aja?

ej jst ne morem ugotovit tega sikanja pri dodajanju plina, vendar nekaj se dogaja ker motor ni ve? tko agresiven kot je bil prej. se pozna, da mu neki mnjka. kolk si mel dela , da si menjal podlo?ke? a gre lepo vse razstavt?

 

ni bilo ni? zape?eno pa je ?lo vse lepo hitro narazen. Koliko je bilo to ?asa pa ne vem 2 uri, mogo?e ker sem ?e druge stvari delal (zobati jermen, vodna ?rpalka,, olje, filtri,.. pa je bila na koncu ura ?e zelo pozno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ni bilo ni? zape?eno pa je ?lo vse lepo hitro narazen. Koliko je bilo to ?asa pa ne vem 2 uri, mogo?e ker sem ?e druge stvari delal (zobati jermen, vodna ?rpalka,, olje, filtri,.. pa je bila na koncu ura ?e zelo pozno.

 

jaz podlo?ke imam, vendar mal cvikam sam mejat, ker ?e je k?na ?oba zape?ena potli...??

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.