Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

mene zanima ?e kdo ve zakaj mi ko predvajam musko preko usb-ja (xcarlink) ne delajo levi zvo?niki ?e dam not navaden cd al pa poslu?am navadn radio mi pa delajo!

 

to ne more biti drugega kot kak?en stik. "Predrmaj" ?e enkrt vse stike..... ?e ima? ?estko, bo ?al malo razdiranja, a ni druge......

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma sn ?e podru 5 krat pa ni nikjer slabga stika sej itak ne more? n? falit sam tist konektor not utakne? pa je me pa ras zanima ?e je kdo imel kak?no ta?avo s tem xcarlinkom al pa ?e se da na samem radiu ro?no nastavit MONO/STEREO al ma to samo avtomatsko

al je mogo?e kje fora v kopiranju muske iz ra?unalnika na usb

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

x

ma sn ?e podru 5 krat pa ni nikjer slabga stika sej itak ne more? n? falit sam tist konektor not utakne? pa je me pa ras zanima ?e je kdo imel kak?no ta?avo s tem xcarlinkom al pa ?e se da na samem radiu ro?no nastavit MONO/STEREO al ma to samo avtomatsko

al je mogo?e kje fora v kopiranju muske iz ra?unalnika na usb

 

Xcar link ti ne dela.:-(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

ma sn ?e podru 5 krat pa ni nikjer slabga stika sej itak ne more? n? falit sam tist konektor not utakne? pa je me pa ras zanima ?e je kdo imel kak?no ta?avo s tem xcarlinkom al pa ?e se da na samem radiu ro?no nastavit MONO/STEREO al ma to samo avtomatsko

al je mogo?e kje fora v kopiranju muske iz ra?unalnika na usb

 

Pri mojem xcarlinku je bilo potrebno narest en 'jumper' v radiu - po navodilih. Mogo?e pri tebi ne gre za isti primer.

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sam to se naredi v samem radiu( pove?e? dva "mikro ?ipa" mislim da sta 711 in 713 seveda dolo?eni modeli ) ?e tega nima? ti xcarlink sploh ne dela pri men pa dela ampak samo desna stran zvo?nikov bom enkrat ko se mi bo dalo spet armaturo podirat zadevo vzel ven pa jo dal popravit ?e se da pomoje je res nekaj narobe s samo napravo kot je rekel yavarye

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.