Skoči na vsebino

Mazda 323f 1999 1,4 ali 1,5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem nov na forumu. Kupujem nov avto pa se nekako ne morem odlo?it. V o?i mi je padla Mazda 323. Zanima me ali je motor 1,4 dovolj mo?en( tudi ko laufa klima) ali pa bi moral vzeti 1,5 ? Nikjer tudi nisem zasledil podatka ali sta motorja 16V. Uporabnike omenjenega avta bi ?e prosil , ?e mi lahko poveste, koliko placa je v avtu, ?e se podrejo zadnji sede?i, ker bi rad noter spravil kolo, kadar bi na hitro ?el nekam pa se mi ga ne bi dal na prtlja?nik ?raufat.

Napisano

Sicer je malo odvisno od letnika, vendar motorji so ve?inoma 16v. Prav tako dvomim, da bo? dobil kaj veliko 1.4 motorjev, saj jih je najve? 1.5. Razlike sicer ne poznam, bi pa vsekakor izbral 1.5 motor, ki ga imam tudi sam. Ne poka od mo?i, je pa dovolj mo?an da se lahko normalno vozi?, tudi s klimo.

Napisano

Motor 1.5, 16V so itak vsi, placa dost,...Pa kle na forumu ima DANDO celo kolekcijo teh Mazd. Samo barvo si izbere? in se odpelje? ;) ....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zdravo

 

sem lasnik mazde 323F 1,5i l.98 imam klimo in vozm kolesa v avtu...

 

Tkole ti povem avto se vozi ?isto lepo kar se ti?e mo?i (tudi ?e ma? klimo in ?e tri zraven ti potegne v vsak klanec na slovenskih avtocestah 130km/h kar je dovolj

 

kar se pa ti?e vo?nje koles pa je avto sorazmerno ozek tako da ve? kot dveh ne bo? mogel notri peljat pa ?e to je avta kar malo ?koda ker ma dosti ob?utljive(beri udobne) notranje obloge in se ti lahko zgodi da bo na zadnjih vratih kak?na sled od kolesa oz sprednjih vilic ?e ga da? z prednjimi vilicami naprej No to je samo tko kot prijateljski nasvet (?e potrbuje? kiblo za kolesa vozit potem raj?i nabavi Pasat karavan k je itak ?e vsak zgonjen od znotraj (za to ceno) sam potem se ne bo? peljal z takim u?itkom in v tako kvalitetnem avtomobilu. Odlo?i se sam.... jest vozim kolesa v avtu vsake 4 mesece enkrat pa pa? takrat ZELO pazim pa gre... AVTO , MOTOR 1,5 in KLIMA so pa Z A K O N !

 

LP Rok

Napisano

1.4, 15 nobene ve?je razlike, ?e kupuje? avto , da bi ful potegnu, bo? moral kam druga? u? vre?.se ti ne da kolo na prtlja?niok, mal se je treba potrudit, ?e ho?e? imeti avto dalj ?asa lep.pri na?ih avtomobilih strogo velja, vse se vozi v prtlja?niku.avto je treba ?parat.jaz ko kupujem avto najprej pogledam kako je ohranjen notri, to pove najve?, potem gremo km in barva itd.vem da je prtlja?nik kar drag, ampak saj poleti ga rabi? za kolo,pozimi za smu?i,itd.legendi je ?koda denarja za prtlj. pa si ga bo kar od mene sposodil.

Napisano

Slu?ajno sem imel mo?nost 1.4 vozit in sem bil precej razo?aran saj je bil resni?no podhranjen - 75KM pa? ne more delat ?ude?ev. Tako, da po moje vsaj 1.5 ?eprav tudi to ni avion ampak vseeno.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.