A si šel osebno v zagreb ali si to z avtoodpadom uredil preko telefona/pošte? Jaz tudi rabim sprednjo stropno luč z mazdo 6 GH in jo nikjer ne dobim.
Osebno sem sel dol. Sem tudi vprasal, da zdaj, ko se poznamo, ce bi slo naslednjic preko poste pa so rekli, da raje ne. Sem pa prej vse preveril preko telefona in kar smo se dogovorili to so imeli, ko sem prisel.
Moram naredit seznam malenkosti in bom sel se enkrat dol oz. bom sel sluzbeno delat iz Zagreba pa bom skocil se do odpada. Kdaj tocno ne vem. Lahko pa ti javim, z veseljem.
Včeraj saniral še eno šalabajzerstvo. Odločil sem se zamenjati še nosilec motorja pri menjalniku. Ko sem odvijal vijak sem veden da nekaj ni ok... Imel sem prav. Več kot polovica navoja na vmesnem ALU nosilcu je bila pobrana, med utori vijaka pa zaprešani opilki. Pištola in gasa bi rekel.
V Zagrebu na avtoodpadu Jazbina (preko 100 Mazd ima, 5tka malo manj popularna) sem dobil ALU nosilec (v BTCju je cena 205 EUR z DDV) in še nekaj drugih delov, ki so jih mojstri izgubili ob servisiranju avtomobila (dejansko je bila servisirana na uradnih vse do 200k km, zaskrbljujoče bi rekel). Vijak pa sem spedenal, da je šel lepo v novi nosilec.
Torej je to dejansko praksa. Pa, da smo na jasnem jaz nisem avtomehanik, me pa veseli vse kar se tiče avtomobilov in v zadnjih letih tudi šraufanje Tako, da počasi širim znanje. V razširjeni žlahti imamo tudi odličnega Honda mehanika, ki upam, da si bo vzel kdaj časa in me še kaj naučil
Kar piše SLivka se strinjam. Človek težko dobi normalen avto ali pa klasičnega enoprostorca... Po Mazdi 5 bi si želel ostati na Mazdi a trenutno edini, ki pride v pošte je Mazda 6 karavan od celotne palete vozil. Jaz si zaposejm: Ko sam ja, ko sam jam da ti sudim
Kar se pa moje Mazda 5 tiče pa je cilj 500k km Največji sovražnik na tej poti pa bo verjetno rja.
Tole sem moral rešiti urgentno in sem Mazdo odpelajl v BTC, delam čez cesto, vsaj priročno je. Žal se s Pelkotom nisva dobila preko telefona.
Strošek menjave in materiala (komplet sklopka, vztrajnik in potisni) je bil 930,00 EUR.
Ta vikend sem sam delal menjavo olja in opazil kar 2 neprivita vijaka. Precej divje. Prav tako se je okoli nosilva akumulatorja pojavil kabel, ki ga dosedaj tam ni bilo, na spodnji zašliti motorja pa so prav tako manjkali kar 3 vijaki.
Sedaj mi je jasno zakaj avto ne naredi 500k km Mehaniki poskrbijo za to.
Danes, 2025-01-24, zamenjal akso z original rabljeno in obnovljeno, zadeva špila Dobil lepo ohranjeno na avtoodpadu, ista kataloška, avto je imel nekaj čez 100k km.
Ta vikend sem končno našel čas in odvil gumo in preveril desno polos. Mislim, da je dovolj zategnjena. Ima pa "lufta" kot na posnetku. Leva, ki je še original tega nima. Tako, da bi rekel, da tukaj tiči napaka in vzrok tega tresenja. Mogoče nesrečna izbira rezervnega dela... Je pa vprašanje, kaj lahko ta "luft" povzroči na dolgi rok...
Prebral sem "Poslovilna Mazda 5", pa mi je bilo čudno, ker si res skrben lastnik svoje 5ke... no hvala bogu, da sem odprl temo in še enkrat prebral naslov
Zna bit, da si res nekaj premalo zategnil
Hahaha Toliko veselja kot nam pa ta avto prinaša, pa že dolgo noben Bomo pogledali, če smo kaj premalo zategnili in se javim. Zdaj smo na 352k km in smo naredili tudi redni servis (intervale imam 10-12k km).
Na Mazdički sem že zamenjal desno prednjo polosovino, ki je pokala, predrta je bila tudi notranja manšeta, mas razmetalo
Po menjavi je vse pokanje izginilo in je vožnja res prijetna. Se pa pojavlja čuden zvok pri pospeševanju, najlažje opišem kot VUU-VUU-VUU :), ko se odvzame gas je znova normalno. Mogoče preslaba kvaliteta polosovine? Nabavil sem NTY za 211 EUR - popust. Kakšne ideje?
Pri prejšnji naši Hondi 2.2 ctdi se je približno tako pokadilo pri mrzlem vžigu že pri 220.000 km, pa smo ga vedno umirjeno vozili, brez kljuke, ... ... Čestitam Mazdi!
Sem navajen iz Renaulta, da gre do 450k km brez težav Vlečemo počitniško prikolico z njo že tri leta Vrti se do 4500 še vedno
To ni tolk malo, da ne bi bilo možno marsikaj. Tole si kr pridno kilometrino naredil sploh, ker gre za dizla precej downsizan motor in s tem manj vzdržljiv kot kakšen 2.0. Pelke bo sigurno vedel kaj ga matra, ampak če je to več ali manj zgolj pri hladnem motorju neki hudega ne more bit.
Drugače se to pojavlja že kakšen 2,5 leti. Z menjavo releja vžiga je zadevo mnogo boljša. Olja ne pije, hladilna čist in na istem nivoju že 4 leta.
Meni po posnetku sodec zgleda moder dim. Lahko da mesa hladilno tekocino, poceno tesnilo glave, turbina, ventili, batni obrocki itd. Skratka veliko je lahko razlogov za moder dim. Lahko pa da se motim in samo na posnetku zgleda, kot da je moder dim.
Dim je v zivo bolj belo/siv do crn. Hladilna tekocina ne izginja. Turbo sem menjal pred casom.
pred 9 urami je FuManchu napisal:
Mene bi bolj skrbel zvok na začetku, ko zapališ motor...
Se strinjam, ker, ko je prisoten klenkajoc zvok na zacetku takrat tudi pokadi. Ponavadi je klenkanje povezano z injektorji.
Zdaj je bil pri meni kolega in ima Mazdo 3 Takumi in ima po homologaciji 17x7J ET52,5 in gor gume kot jaz 205/50-17 na širini 6,5J... Tudi drugi s katerim sem se pogovarjal ima isto kombinacijo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V tej kombinaciji je vedno potrebena previdnost.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani