Na ?alost nisi edini, ki ima? te?ave s svojo Mazdico... ampak ko bere?, da je to najbolj zanesljiv avto potem si tudi ne upam predstavljati kaj se dogaja z ostalimi ?e manj zanesljivimi :ne vem:
Cene, ki si jih napisal so res katastrofalne in verjamem da ?loveka resni?no prime, da bi avto prodal in kupil nekaj novega pa imel vsaj tri leta mir dokler traja garancija.
?e ni skrivnost, na katerem servisu so ti take cene prijavili (cev 70.000sit - ma sej ni zlata) oz. ali si spra?eval tudi na drugih servisih koliko pride popravilo.
Zaradi slabih kontaktov menjati cel sede? - to se sli? glih tako, kot ?e bi zaradi po?ene gume morali zamenjal celo podvozje.
Iztro?en kondenzator pri 63.000km - wtf, pri vsakem ?e tako poceni Korejcu bo zdr?al 4x tolik?no ?ivljensko dobo...
kaj res noben neve al no?e odgovorit na moje poste?
brez panike - se bo ?e na?el kak?en, ki mal ve? ve
po moje te je*e kak?na preparena cevkica, ker ko spusti? gas se motor premakne v kontra smeri kot pri pospe?evanju pa lahko takrat luknja zazija na cevki pa avtomatika napa?no me?anico ustvari, ki verjetno zadu?i motor...
Jaz bi ?el v tej smeri raziskvat, sledijo pa sve?ke (predvsem luft na anodi), v?igalne tuljave, kabli,... itd
Jaz sem preizkusil na amortizerjih na vratih od prtlja?nika pa bom takole povedal - 14 dni je bilo Ok, zdaj pa spet grdo ?kripljejo tako, da zaenkrat nisem glih navdu?en - lahko pa da ga narobe uporabljam :ne vem:
?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev os masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.
Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.
....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve....
sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:
Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.
odgovor je DA
samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:
jeeeeeeeeeeeeeeeee! kona?no netko tko potvrđuje moje nastojanje o dokazivanju!
Ja, samo to ?e zdale? ne pomeni, da so turbodiesli za en drek, kot jih ti posku?a? prikazati...
Danes na tr?i??u prakti?no ni slabih motorjev ampak so dobri in so bolj?i in so za take potrebe in so za druga?ne, so za tiste, ki jih radi prtisnejo v obrate in so za tiste, ki ho?ejo var?evati... in bla bla bla
Tako da, please, malce ve? strpnosti pa bomo vsi zadovoljni, ker dokler bo? pisal, da je moderni turbodiesel eno sranje pri tem pa ga ?e sprobal nisi potem bo? naletel tudi na take odzive kot so bili tukaj...
Mene pa res neki zanima in sicer zakaj v serijske avtomobile skoraj ne vgrajujejo turbo bencinskih motorjev?
Ne vem zdele mi spomin se?e samo do VAGa, Volva, Micke, Subaruj?ka, Mazde, pa ?e kdo... ampak tole je sorazmerno mali procent glede na proizvajalce turbodieslov, kjer komaj najde? nekoga, ki ga ne ponuja (Subaru, Daewoo, super ?portniki).
Raje se namesto turbobencinarjev odlo?ajo za ve?je prostornine motorjev oz. Mercedes celo za kompresor. Kje je vzrok, da recimo ni v prodaji turba?a z recimo 1.4 litra prostornine? Popravte me, ?e se motim ampak po moje je glavni vzrok v vi?jih temperaturah turbine pri bencinarjih kot pri dieslih , kar posledi?no pri napa?ni uporabi (uga?anje pregretega motorja/turbine) pomeni veliko mo?nost okvare.
Tole nisem napisal, da bi si spet ti?e merili ampak me resno zanima, ?e kdo ve vzroke za take odlo?itve, ker men bi bilo full zanimivo imet motor?ek 1.2 z recimo 130-140 konji?ki
Ampak tole je pa res tema, da se folk skrega ne glede na katerem forumu se pojavi
Moja zgodba od bencinarja do diesla je zgledala nekako takole:
Vedno smo imeli doma bencinarja in prvi ?tirje moji avtomobili so bili bencinarji in sveto sem bil prepri?an, da je bencinar dale? bolj?i in v tistih ?asih (sredi devedesetih) je bilo to na?eloma tudi res.
Moje prepri?anje je ?e dodatno potrdil kolega, ki me je ene parkrat peljal z Gofom II turbodieslom. Zadeva je ropotala, tresla,v ?tandgasu je tako vibriralo, da se tudi pogovarjati nisi mogel - v glavnem ?e takrat sem imel ob?utek, da so to svetovna jajca in moj 1.3 (4taktni) Wartburg je bil milina v uglajenosti proti temu Golfu.
No in tako mi?ljenje sem obdr?al nekje do leta 2000, ko me je moj dober prijatelj prvi? popeljal s sodobnim turbodieslom v BMW 320d. Tih motor, ogromen navor, pospe?ki in poraba, ki jo ne more? dose?i niti s pol tako mo?nim in te?kim bencinarjem sta bil verjetno pika na i, da sem se odlo?il da bo naslednji avto gnan na nafto.
In ni mi ?al na nobenem podro?ju, ne pri samih zmogljivostih, ne pri uglajenosti vo?nje, ne po hrupu in vse to zasen?i poraba, ki mi je vprimerjavi s prej?njim avtomobilom do tega trenutka (55.000km) prihranila okroglih 1000?.
Zdravek, tebi bi pa priporo?al, da se gre? enkrat peljat s kak?nim modernim turbodieslom, da ne bo? v prazno butal take izjave za stvar, kjer je evidentno, da je niti malo ne pozna?. In da, v Sloveniji imamo zakone, kjer morajo prodajalci diesla zagotoviti "nezgo??evanja" nafte tudi do temperatur -25 stopinj celzija in ?e enkrat da, v prej?nji zimi je moja Mazda, za katero na ?alost nimam gara?e, kresnila iz prve pri temperaturi -22.
Ne vem kak?no je stanje na Hrva?kem samo glede na to kar ti razlaga? vidim, da je precej slabo ali pa se vsi vozijo na kurilca - takim pa itak ni pomo?i.
..KIS sux, ne bi rad videl tiste claruske k se je v mojo ex mazdico zaletela....ji je ?el cel make up skoraj do volana dol, pa ?e umrla je, ni ve? zadihala. Mazdico je pa ritka zapekla, srce je pa ?e delu
avtomobili niso narejeni za zaletavanje in velika verjetnost je, da po crashu ne grejo nikamor
kar si pa ti napisal ti je pa nekdo s Clarusom uletel v rit in ker Mazda nima motorja v riti (da ne bo kdo tole narobe prebral ) ni noben velik ?ude?, da si se ti lahko odpeljal, KIA pa pa? ne.
Sem se pa precej nasmejal, kako ti ocenjuje? avtomobile ali so dobri ali ne - po tem a jih je po nesre?i sploh mo?no ?e peljati
sem ga najprej probal na zobeh... moja draga je rekla, da zdaj pono? precej manj ?krtam z zobmi pa tud hrano la?ji zgrizem - Labi ti k rad je?, to mor? sprobat ***
***tole je ?ala, da ne bo res kdo tole sprobal - druga? se pa ?e nisem na?el prave zadeve, kjer bom za?el s testiranjem...ampak brez skrbi je v bajti kr nekaj stvari ki ?kriplejo, tud ?e od?tejem zakonsko postlo
eni ste pa barabe, zdej bomo pa vsi poslu?al kje je kaj divjega ?ivljenja v avtu
druga? pa men najbolj ?re ?ivce tist insekt odzadi, ki se sicer samo ob?asno oglasi - se ga bom kar z macolo lotu ..ekhem... a zavarovalnice oz. kasko krijejo take posege? :ne vem:
men se tudi pojavijo ?ri?ki (eden je spredi, drugi je zadi) in prepevajo svojo pesmico. Zgleda kot, da bi hoteli zimo odgnati, ker ko se zunaj ogreje tudi ?ude?no utihnejo.
v glavnem, ?e ma? M6 je ?ivljenje takoj za dve stopnji bolj pestro - hehe... sem si pa dezinsekcijo zastavil kot projekt v zimi 2006/2007
u firni imam nove DIZELA?E i naprema benzincu su hm...; ni?t koristi...
ak su ti tvoji dizela?i tak dobri; tak mo?ni i startni - zakaj nema ni jednog na street race-u? ups?
benzin
Na Hrva?kem je velik problem z nekvalitetno nafto - in potem se dieslom dogaja to kar pi?e?: da kadijo in ne grejo nikamor. :D
Bomo enkrat naredili interni drag pa da vidimo recimo Hladnijevo GT-ejko proti Komarjevim 136HP (a ima? ?e powerbox?) al pa Rokovo (sej ma? ti chipano, a ne?)
jaz nimam pripomb cez menjalnik -razen ko je mrzel in gre tezje v prvo
Enkrat mi bo? tvojo ?estko posodu za en krog, da primerjam menjalnika... bom jez mojo tud teb dal za sprobat pa bo? ocenil, ker lahko da pretiravam oz. verjetno bi blo ?e bolj?, da se z golfom neham okol vozit, da ne bom z njim mazde primerjal in bo dober tud od ?estke menjalnik
a Mazda6 je full time job, torej?
a nisi tega vedel? hehe, kr ra?uni, da bo? moral poleg ljubce zdaj ?e Mazdo rihtat - a ti ni bilo ni? ?udno da Mazda zveni podobno kot v angle??ini "must do" ?
Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?
jaz se zdaj trenutno s xenonkami ukvarjam... pride pa tud menjalnik na vrsto, o ja, n? bat - pa ?e zvijajo?i se diski bodo tud predmet debate, pa ?e ID3 tagi na MP3 playerju, pa ?e kak?en krmilni mehanizem..
Do konca garancije bo ?e dost projektov tako, da mi ne bo dolg?as
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bo?tjan1 najprej lepo pozdravljen na forumu...
Na ?alost nisi edini, ki ima? te?ave s svojo Mazdico... ampak ko bere?, da je to najbolj zanesljiv avto potem si tudi ne upam predstavljati kaj se dogaja z ostalimi ?e manj zanesljivimi :ne vem:
Cene, ki si jih napisal so res katastrofalne in verjamem da ?loveka resni?no prime, da bi avto prodal in kupil nekaj novega pa imel vsaj tri leta mir dokler traja garancija.
?e ni skrivnost, na katerem servisu so ti take cene prijavili (cev 70.000sit - ma sej ni zlata) oz. ali si spra?eval tudi na drugih servisih koliko pride popravilo.
Zaradi slabih kontaktov menjati cel sede? - to se sli? glih tako, kot ?e bi zaradi po?ene gume morali zamenjal celo podvozje.
Iztro?en kondenzator pri 63.000km - wtf, pri vsakem ?e tako poceni Korejcu bo zdr?al 4x tolik?no ?ivljensko dobo...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani