Nasvet servisa pa je: naj ne vozim z obrati nji?imi od 2500, v vi?jo prestavo naj prestavim ko dose?e 3500.
Ta nasvet ni v?e?, ker pri tako visokoh obratih tudi vo?nja ni ve? tako udobna (hrup..), pa ?e ?emu motor z tako visokim monentom pri nizkih vrtljajih, ?e tam nesmem vozit.
Od takrat sem prevozil 2000km brez problemov. Poraba se giblje okoli 8 l/100km.
LP Marko
hmm zanimivo pa ne preve? spodbudno, ker s tak?no vo?njo ziher ne "ujame?" obljubljene porabe goriva. A v navodilih slu?ajno pi?e kaj v zvezi s pravilno "uporabo" filtra saj? Po moje je notri ?e vedno nasvet, da prestavljaj pri 2500 obratih :ne vem: za ugodnej?o porabo
Aja, MarkoP, lepo pozdravljen na forumu in dobrodo?el.
zdej poleti sem opazil, da se mi pri mazdi zelo pogosto vklaplja ventilator hladilnika...
...lansko leto poleti se to ni dogajalo, oz se je, vendar je moral kazalec temperature iti krepko v zgornjo polovico, sele nato se je vklopil ventilator. Letos pa se mi ventilator vklopi ze, ko je kazalec na polovici...
Tako se mi lani npr. ventilator ni vklopil na 40km dolgi relaciji po ravnem, letos pa bi se mi gotovo vklopil vsaj 5x. Pri tem moram povdariti, da kazalec letos se ni zasel v zgornjo polovico in tako sumim, da se vklaplja po nepotrebnem.
Sam sem mnenja, da je za zamenjati termostikalo...stikalo ki vklaplja ventilator in je namesceno na hladilniku...
imam prav? oz pricakujem tudi vase mnenje kaj bi lahko bilo narobe
Meni se zdi pa tole ?isto normalno saj v ?ivljenju nisem imel ali vozil avtomobila pri katerem bi kazalec za temperaturo pre?el polovico skale. Tudi pravilno je, da kazalec za temperaturo ?im manj niha saj z konstantnost temperature poskrbita tako termostatski ventil kot ventilator na hladilniku in ne glede kako vro?e je bi po moje morala temperatura obstati nekje na polovici merilnika. Izjema bi bila kve?emu vo?nja v strm klanec pri visoki zunanji temperaturi, pri ni?jih prestavah kjer verjetno hladilnik in ventilator ne bi zmogla opraviti svoje naloge 100%.
Ker primerja? lansko leto z leto?njim naj te samo spomnim, da je bil lani zgolj en teden ko so temperature komaj prilezle preko 30 stopinj (ve?ino je bilo okrog 25 stopinj), letos sta pa ?e dva tedna, kjer imamo temperature tudi preko 35 stopinj celzija in noben ?ude? ni, da se ti ventilator ve?krat vklaplja. Jaz bi prej rekel, da stanje, ki si ga imel lansko leto ni bilo tisto normalno. :ne vem:
Pa ?e nekaj: kako ve?, da se ti vklaplja ventilator? A ima? elektromagnetno sklopko ki zve?e ventilator z enim od motornih jermenov pa se ?uti kot padec mo?i motorja? Namre?, ?e je ventilator vezan na svoj elektromotor se ga med vo?njo v principu ne bi smelo sli?ati, ali pa?
Hmmm... kaj takega pa od Mazde ne bi pri?akoval. A si preveril kaj po drugih (tujih) forumih, ?e ima kdo podobno napako? Obvezno pa se obrni tudi na generalnega uvoznika MMS.
?e informacija za Labija-ljubitelja zavesic: na servisih Mazde imajo neko akcijo in ti zastonj namontirajo nove ve?je prednje zavesice, ki naj bi bolje ??itile pragove pred peskanjem.
OK - tole, kar si zdaj napisal je velika verjetnost, da ti res nagaja elektrika. Te?ava bi znala biti v v?igalnih tuljavah, ki so ?e oslabele in ne dajejo tako visoke napetosti, da bi na sve?kah presko?ila dovolj mo?na iskra.
Namre?, ko stopi? pri niskih obratih po gasu zalije? bate z bogato me?anico goriva in ?e iskra ni dovolj mo?na enostavno kratkosti?no presko?i preko goriva, ki je ?e na anodi sve?ke in ga ne v?ge, zato motor lahko izgubi enega od v?igalnih taktov in "kolcne".
Nekaj podobnega se dogaja tudi ?e imajo sve?ke nepravilen razmak na anodi - ?e par desetink milimetra prevelik ali premajhen razmak lahko isto povzro?a nepravilnosti pri v?igu goriva.
Seveda pa ne pozabi na kable. Da pa ne bo? takoj menjal kable, samo tiste dele kablov, ki so najblji?i kovinskim delom motorja za??iti s kak?nim temperaturno bolj obstojnim silikonom, ki bo prepre?il morebitno prebijanje ?e posebej, ?e se ti to dogaja v vla?nem vremenu.
Symon pa si preveril, da nima? kje kak?ne cevke po?ene ali snete, ker tole kar si napisal ne di?i na napako v elektriki. :ne vem:
?e pa je to kak?na druga?na napaka, kot si jo omenjal lanskega septembra pa napi?i kako ti cuka oziroma kdaj to po?ne - pri niskih obratih, pri pospe?evanju, zaviranju z motorjem ipd??
Ja desni koncnik stabilizatorja moram nujno zamenjat mam ze narocene ampak al napacno prnesejo pr anetu al pa zgubijo in sm ze 4x bil tam. No jst srcno upam da bo to to. Porocam
Pa sem jaz tud na 60.000 kilometrih. Poleg rednega servisa, ki je bil 68.000sit so podmazali ?e volanski drog, amortizerje petih vrat, nastavili ro?no zavoro in ubili tistega nadle?nega ?ri?ka, ki se je skrival v zadnjih prtlja?nih vratih. V glavnem Gama Center/A-cosmos so zadevo opravili OK tako, da nimam pripomb.
Naj omenim ?e to, da so tri, ?tiri mesece nazaj fantje pri AS Velenje (Skoren?ek) porihtali tiste nesre?ne Xenone tako, da zaenkrat je vse OK. Zaenkrat je torej vse v redu in moram jih pohvaliti, ker se res spoznajo na posel. Hvala tudi tebi Wildcat za nasvet, da pridem k vam
Pa ?e nekaj statistike glede stro?kov z avtomobilom od nakupa (15.11.2004) pa do danes
Skupno porabljen denar: 1.324.127,21 SIT (gorivo, servisi, registracija, ABC)
Skupno porabljen denar za gorivo: 836.727,21 SIT
Povpre?na cena za prevo?en kilometer (samo gorivo): 14,19 SIT
Povpre?na poraba denarja na mesec: 66.206,36 SIT
Povpre?na poraba denarja na mesec (samo gorivo): 41.836,36 SIT
Tole se je isto zgodilo mojemu fotru na novi ?estki vendar ne vem kaj je bil vzrok saj so popravili v garanciji, fotra pa tehnika (?e posebej pokvarjena) ne zanima prve?.
Na prej?njem avtu sem imel tak?no anteno in ?e sem jo mazal se je vsa svinjarija gor prijela in je s ?asoma antena obstala.
Potem sem zadevo zamenjal in sem recimo enkrat na pol leta anteno namazal jo spustil ene parkrat gor in dol nato pa sem raztegnjeno na ?isto zbrisal. Poskusil sem nato ?e enkrat noter in ven ter ?e enkrat zbrisal morebitne ostanke masti.
Zadeva je nato delovala brez te?av (tudi pozimi in v snegu ter ledu) kak?ne pol leta potem je bilo treba postopek ponoviti.
Sicer pa je vpra?anje "Katero olje v va?o ljubico ?", js v svojo samo binglovo olje tankam, ker je biolo?ko razgradljivo, vedno sve?e povrh vsega pa ga imam vedno sabo.
hehe... vidim, da si isto pokvarjen kot jaz, saj ko sem prvi? zagledal naslov teme sem najprej na to pomislil pa si nisem upal napisati, ker ?e tako al tako v?asih kak?no preve? sexsisti?no prbijem
Kaj se bom jaz opravi?eval sej so oni prekopal cesto ne jaz
true true - se pravi njih napizdi? pa nej se oni pol opravi?ujejo zakaj so cesto razkopali - (ahjaa, le zakaj nisem takrat unga tanka t-34 kupu, k mi ga je Ukrajinc na pol za đabe ponujal).
Kako pa se navigacija kej znajde ko je ?etrtina cest prekopanih oziroma zaprtih zaradi del? A da? gas pa bum, pok, tresk na gradbi??e pa se pol opravi?uje?, da si navigaciji sledil po njenih navodilih ??
ti dam primer ?... kupi? baterijo za uro pri urarju pa ti zara?una 1000 SIT pa ?e ti jo vgradi ali pa ne, ?e jo kupi? pa v blagovnici ali npr. big-bangu, pa bo? dal za isto baterijo 257 SIT.
najverjetneje slab diesel... ?e se ti bo pa dogajalo tudi pri naslednjem tankanju potem je lahko ... hmmm skoraj neverjetno, ampak... kak?na prepihana dihtunga na glavi pa ti hladilno teko?ino v motor me?e
Na ?alost nisi edini, ki ima? te?ave s svojo Mazdico... ampak ko bere?, da je to najbolj zanesljiv avto potem si tudi ne upam predstavljati kaj se dogaja z ostalimi ?e manj zanesljivimi :ne vem:
Cene, ki si jih napisal so res katastrofalne in verjamem da ?loveka resni?no prime, da bi avto prodal in kupil nekaj novega pa imel vsaj tri leta mir dokler traja garancija.
?e ni skrivnost, na katerem servisu so ti take cene prijavili (cev 70.000sit - ma sej ni zlata) oz. ali si spra?eval tudi na drugih servisih koliko pride popravilo.
Zaradi slabih kontaktov menjati cel sede? - to se sli? glih tako, kot ?e bi zaradi po?ene gume morali zamenjal celo podvozje.
Iztro?en kondenzator pri 63.000km - wtf, pri vsakem ?e tako poceni Korejcu bo zdr?al 4x tolik?no ?ivljensko dobo...
kaj res noben neve al no?e odgovorit na moje poste?
brez panike - se bo ?e na?el kak?en, ki mal ve? ve
po moje te je*e kak?na preparena cevkica, ker ko spusti? gas se motor premakne v kontra smeri kot pri pospe?evanju pa lahko takrat luknja zazija na cevki pa avtomatika napa?no me?anico ustvari, ki verjetno zadu?i motor...
Jaz bi ?el v tej smeri raziskvat, sledijo pa sve?ke (predvsem luft na anodi), v?igalne tuljave, kabli,... itd
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hmm zanimivo pa ne preve? spodbudno, ker s tak?no vo?njo ziher ne "ujame?" obljubljene porabe goriva. A v navodilih slu?ajno pi?e kaj v zvezi s pravilno "uporabo" filtra saj? Po moje je notri ?e vedno nasvet, da prestavljaj pri 2500 obratih :ne vem: za ugodnej?o porabo
Aja, MarkoP, lepo pozdravljen na forumu in dobrodo?el.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani