Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.
odgovor je DA
samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:
jeeeeeeeeeeeeeeeee! kona?no netko tko potvrđuje moje nastojanje o dokazivanju!
Ja, samo to ?e zdale? ne pomeni, da so turbodiesli za en drek, kot jih ti posku?a? prikazati...
Danes na tr?i??u prakti?no ni slabih motorjev ampak so dobri in so bolj?i in so za take potrebe in so za druga?ne, so za tiste, ki jih radi prtisnejo v obrate in so za tiste, ki ho?ejo var?evati... in bla bla bla
Tako da, please, malce ve? strpnosti pa bomo vsi zadovoljni, ker dokler bo? pisal, da je moderni turbodiesel eno sranje pri tem pa ga ?e sprobal nisi potem bo? naletel tudi na take odzive kot so bili tukaj...
Mene pa res neki zanima in sicer zakaj v serijske avtomobile skoraj ne vgrajujejo turbo bencinskih motorjev?
Ne vem zdele mi spomin se?e samo do VAGa, Volva, Micke, Subaruj?ka, Mazde, pa ?e kdo... ampak tole je sorazmerno mali procent glede na proizvajalce turbodieslov, kjer komaj najde? nekoga, ki ga ne ponuja (Subaru, Daewoo, super ?portniki).
Raje se namesto turbobencinarjev odlo?ajo za ve?je prostornine motorjev oz. Mercedes celo za kompresor. Kje je vzrok, da recimo ni v prodaji turba?a z recimo 1.4 litra prostornine? Popravte me, ?e se motim ampak po moje je glavni vzrok v vi?jih temperaturah turbine pri bencinarjih kot pri dieslih , kar posledi?no pri napa?ni uporabi (uga?anje pregretega motorja/turbine) pomeni veliko mo?nost okvare.
Tole nisem napisal, da bi si spet ti?e merili ampak me resno zanima, ?e kdo ve vzroke za take odlo?itve, ker men bi bilo full zanimivo imet motor?ek 1.2 z recimo 130-140 konji?ki
Ampak tole je pa res tema, da se folk skrega ne glede na katerem forumu se pojavi
Moja zgodba od bencinarja do diesla je zgledala nekako takole:
Vedno smo imeli doma bencinarja in prvi ?tirje moji avtomobili so bili bencinarji in sveto sem bil prepri?an, da je bencinar dale? bolj?i in v tistih ?asih (sredi devedesetih) je bilo to na?eloma tudi res.
Moje prepri?anje je ?e dodatno potrdil kolega, ki me je ene parkrat peljal z Gofom II turbodieslom. Zadeva je ropotala, tresla,v ?tandgasu je tako vibriralo, da se tudi pogovarjati nisi mogel - v glavnem ?e takrat sem imel ob?utek, da so to svetovna jajca in moj 1.3 (4taktni) Wartburg je bil milina v uglajenosti proti temu Golfu.
No in tako mi?ljenje sem obdr?al nekje do leta 2000, ko me je moj dober prijatelj prvi? popeljal s sodobnim turbodieslom v BMW 320d. Tih motor, ogromen navor, pospe?ki in poraba, ki jo ne more? dose?i niti s pol tako mo?nim in te?kim bencinarjem sta bil verjetno pika na i, da sem se odlo?il da bo naslednji avto gnan na nafto.
In ni mi ?al na nobenem podro?ju, ne pri samih zmogljivostih, ne pri uglajenosti vo?nje, ne po hrupu in vse to zasen?i poraba, ki mi je vprimerjavi s prej?njim avtomobilom do tega trenutka (55.000km) prihranila okroglih 1000?.
Zdravek, tebi bi pa priporo?al, da se gre? enkrat peljat s kak?nim modernim turbodieslom, da ne bo? v prazno butal take izjave za stvar, kjer je evidentno, da je niti malo ne pozna?. In da, v Sloveniji imamo zakone, kjer morajo prodajalci diesla zagotoviti "nezgo??evanja" nafte tudi do temperatur -25 stopinj celzija in ?e enkrat da, v prej?nji zimi je moja Mazda, za katero na ?alost nimam gara?e, kresnila iz prve pri temperaturi -22.
Ne vem kak?no je stanje na Hrva?kem samo glede na to kar ti razlaga? vidim, da je precej slabo ali pa se vsi vozijo na kurilca - takim pa itak ni pomo?i.
..KIS sux, ne bi rad videl tiste claruske k se je v mojo ex mazdico zaletela....ji je ?el cel make up skoraj do volana dol, pa ?e umrla je, ni ve? zadihala. Mazdico je pa ritka zapekla, srce je pa ?e delu
avtomobili niso narejeni za zaletavanje in velika verjetnost je, da po crashu ne grejo nikamor
kar si pa ti napisal ti je pa nekdo s Clarusom uletel v rit in ker Mazda nima motorja v riti (da ne bo kdo tole narobe prebral ) ni noben velik ?ude?, da si se ti lahko odpeljal, KIA pa pa? ne.
Sem se pa precej nasmejal, kako ti ocenjuje? avtomobile ali so dobri ali ne - po tem a jih je po nesre?i sploh mo?no ?e peljati
sem ga najprej probal na zobeh... moja draga je rekla, da zdaj pono? precej manj ?krtam z zobmi pa tud hrano la?ji zgrizem - Labi ti k rad je?, to mor? sprobat ***
***tole je ?ala, da ne bo res kdo tole sprobal - druga? se pa ?e nisem na?el prave zadeve, kjer bom za?el s testiranjem...ampak brez skrbi je v bajti kr nekaj stvari ki ?kriplejo, tud ?e od?tejem zakonsko postlo
eni ste pa barabe, zdej bomo pa vsi poslu?al kje je kaj divjega ?ivljenja v avtu
druga? pa men najbolj ?re ?ivce tist insekt odzadi, ki se sicer samo ob?asno oglasi - se ga bom kar z macolo lotu ..ekhem... a zavarovalnice oz. kasko krijejo take posege? :ne vem:
men se tudi pojavijo ?ri?ki (eden je spredi, drugi je zadi) in prepevajo svojo pesmico. Zgleda kot, da bi hoteli zimo odgnati, ker ko se zunaj ogreje tudi ?ude?no utihnejo.
v glavnem, ?e ma? M6 je ?ivljenje takoj za dve stopnji bolj pestro - hehe... sem si pa dezinsekcijo zastavil kot projekt v zimi 2006/2007
u firni imam nove DIZELA?E i naprema benzincu su hm...; ni?t koristi...
ak su ti tvoji dizela?i tak dobri; tak mo?ni i startni - zakaj nema ni jednog na street race-u? ups?
benzin
Na Hrva?kem je velik problem z nekvalitetno nafto - in potem se dieslom dogaja to kar pi?e?: da kadijo in ne grejo nikamor. :D
Bomo enkrat naredili interni drag pa da vidimo recimo Hladnijevo GT-ejko proti Komarjevim 136HP (a ima? ?e powerbox?) al pa Rokovo (sej ma? ti chipano, a ne?)
jaz nimam pripomb cez menjalnik -razen ko je mrzel in gre tezje v prvo
Enkrat mi bo? tvojo ?estko posodu za en krog, da primerjam menjalnika... bom jez mojo tud teb dal za sprobat pa bo? ocenil, ker lahko da pretiravam oz. verjetno bi blo ?e bolj?, da se z golfom neham okol vozit, da ne bom z njim mazde primerjal in bo dober tud od ?estke menjalnik
a Mazda6 je full time job, torej?
a nisi tega vedel? hehe, kr ra?uni, da bo? moral poleg ljubce zdaj ?e Mazdo rihtat - a ti ni bilo ni? ?udno da Mazda zveni podobno kot v angle??ini "must do" ?
Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?
jaz se zdaj trenutno s xenonkami ukvarjam... pride pa tud menjalnik na vrsto, o ja, n? bat - pa ?e zvijajo?i se diski bodo tud predmet debate, pa ?e ID3 tagi na MP3 playerju, pa ?e kak?en krmilni mehanizem..
Do konca garancije bo ?e dost projektov tako, da mi ne bo dolg?as
na ?alost je to ena slab?ih stvari na ?estki... klele se mi kr kolca po menjalniku, ki sem ga imel v Clarusu, da o menjalniku v Golfu sploh ne govorim...
Druga? so pa tudi meni rekli, da se kaj dosti ne da narediti...
">>" bi lahko pomenilo kot stiliziran Citroenov znak
?e pa vklopim prverzni del mojih mo?ganov bi pa v znaku ">>0" lahko celo opazil na tleh le?e?ega (povo?enega?) ?love?ka - a si koga s Citroenom povozu pa se zdaj potiho hvali??
, ki te posku?a ustaviti, zatuli? naj te ujame. Ko se po?ene za tabo ima? samo dve mo?nosti
1.) uspe? mu pobegniti in s tem si mu dokazal, da so gume ustrezne in varne za vo?njo
2.) policaju ne uspe? pobegniti, kar pomeni, da so gume neustrezne in ti ne preostane ni? drugega kot da pla?a? kazen - konc koncev te je le ujel
Sorry za flodanje - sem mal NFS Most Wanted nabijal pa mi je zgornja re?itev delovala kar primerno :ne vem:
Zdaj pa ?e mal resnosti - v vsakem primeru mu ne kazat homokolelomu karton?ka - brez tega bo pa te?ko preveru a je velikost gum ustrezna ali ne... problem je ve?ji z litkami, ki bi morale biti ?e same po seb certificirane.
Dize skozio katere "?prica" bencin v sesalni kanal se ja nabral VODNI KAMEN ???? To bi pa rad vidu, samo res ?e se da zment pidem pogledat to ?udo.
Jaz sem tud takole pogledal - teoreti?no je sicer celo mo?no glede na kvaliteto benza in vsebnost vode v njem - samo prakti?no :ne vem: po moje bi prej avto crknil kot pa da bi ?lo skoz tolk vode, da bi se lahko kamen nabiral
Po 2x te?avah z desnim Xenonom se je za?elo sranje ?e z levim - za?el je utripati. Ker sem ugotovil, da tole utripanje ni sinhronizirano s samo muziko v avtu je zgleda problem spet v serijski oz. stvarni napaki, ki je kot ka?e zelo pogosta pri Mazdah
V?eraj sem bil slu?beno v Mozirju in sem se nato odpeljal ?e ?ez hrib in se oglasil ?e pri Skoren?ku v Velenju, kjer sem Wildcatki in njenem sodelavcu pojokcal o mojih problemih s to moderno osvetljavo.
V glavnem: ?akam, da me pokli?ejo, ko dobijo rezervne dele (lu? in modul) in po menjavi bom dr?al pesti, da se napaka ne bo ponovila (?eprav me optimizem zapu??a).
Ko bo lu? zamenjana bom dokon?al dopis in prito?bo na MMS ter bomo vsi o?kodovanci (aljosa, roko, hladni, boss) prijavili zadevo kot stvarno napako, ki se pojavlja pri vozilih Mazda 6. Da ne bo pomote, tukaj ne govorimo o slabem delu servisov ampak o tehni?ni oz. tehnolo?ki napaki, ki je nastala ali zaradi nekvalitetnih materjalov ali pa zaradi slabega dela na?rtovalcev/dobaviteljev in nezadostnega testiranja za kar je krivo podjetje Mazda Motors.
"Ma?kica" je povedla, da je napaka znana in da po garancijski zamenjavi xenonk in tega kar spada zraven, ni ponovnih te?av ve? pri na?ih strank. ?e enkrat: Te?ave z xenon so, ampak samo 1x, ker se odpravijo. Zato pa je garancija.
Zato sem ti tudi povedala, da pokli?e? ?e te kaj ve? zanima, vpra?aj tehnika kako in kaj, ker mi niti najmanj ni v?e? tak?no obto?evanje kao neki strange shit. Ampak izkoristi pa nih?e ponudbo da pokli?e, da bi se posvetoval?! Jaz pa? nisem strokovna oseba za odgovarjanje na tak?na vpra?anja. Sorry.
Kar se pa drugje dogaja ne vem, za druge servise ne morem govoriti in ne bom.
Lahko povem le za svoje stranke.
Wildcat - sploh te nisem obto?eval za ni? in nikjer nisem omenjal servisa v Velenju, ?e si mogo?e to tako razumela. Zahvaljujem se ti za vse informacije, ki nam (mi) jih daje? in sploh sem zelo hvale?en, da kot edina predstavnica oz predstavnik prodajalcev/servisev sploh sodeluje? na forumu namenjenem Mazda avtomobilom.
Ostalim, katerim ta znamka daje kruh in ?ivijo od denarja lastnikov Mazd, se ne zdi vredno niti toliko, da bi se nekdo od njih sploh prijavil na forum in ponudil kak?nega od nasvetov oziroma razjasnil dolo?ene stvari. ?alostno je vse skup tole, da spra?ujem in moledujem po razli?nih servisih, dobivam pa informacije, ki spadajo na repertoar stand-up komediantov ne pa predstavnikom ugledne? znamke. In kot ka?e nisem edini saj, ?e se omejimo samo na Xenonke imamo vsi lastniki z njimi probleme tudi po garancijskih popravilih (?e se bo spet pojavil isti problem pridem servisirat v Velenje ).
Pa to niso samo Xenonke, tu so ?e diski (12.000km po garancijski menjavi mi spet tresejo ) pa te?ave na volanskem drogu, pa nivelacija lu?i, pa MP3 predvajalniki, ?ri?ki, BC, tank za gorivo pa ?e kaj bi se na?lo. Ja z ?alostjo lahko povem, da sem imel v dobrem letu (50.000km) s ?estko 3x ve? te?av kot s 3x cenej?im Clarusom v petih letih (160.000km). In ravno zaradi mazdine vzdr?ljivosti nisem vzel Pugija 407 ampak kot ka?e je danes problem pri vseh proizvajalcih. Kolk pa je pri nas padla znamka Mazda v o?eh ljudi pa si lahko preberete v zadnjem Avto Magazinu, kjer so z anketo iskali najbolj?e avtomobile.
OK, dost jokanja
Wildcat ?e enkrat oprosti, ?e misli?, da sem te u?alil - nikjer in nikdar ni to bil moj namen Se bom pa potrudil in klical tudi va?ega ?efa servisa, ?eprav sem govoril ?e s ?efi tako pri Gami, Interclassu in Cosmosu, sestavljam pa tudi prito?bo za na MMS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
in kaj zdaj vozi?? (mogo?e si to ?e napisal pa sem spregledal :ne vem: )
Povezava za deljenje
Deli na druge strani