na ?alost je to ena slab?ih stvari na ?estki... klele se mi kr kolca po menjalniku, ki sem ga imel v Clarusu, da o menjalniku v Golfu sploh ne govorim...
Druga? so pa tudi meni rekli, da se kaj dosti ne da narediti...
">>" bi lahko pomenilo kot stiliziran Citroenov znak
?e pa vklopim prverzni del mojih mo?ganov bi pa v znaku ">>0" lahko celo opazil na tleh le?e?ega (povo?enega?) ?love?ka - a si koga s Citroenom povozu pa se zdaj potiho hvali??
, ki te posku?a ustaviti, zatuli? naj te ujame. Ko se po?ene za tabo ima? samo dve mo?nosti
1.) uspe? mu pobegniti in s tem si mu dokazal, da so gume ustrezne in varne za vo?njo
2.) policaju ne uspe? pobegniti, kar pomeni, da so gume neustrezne in ti ne preostane ni? drugega kot da pla?a? kazen - konc koncev te je le ujel
Sorry za flodanje - sem mal NFS Most Wanted nabijal pa mi je zgornja re?itev delovala kar primerno :ne vem:
Zdaj pa ?e mal resnosti - v vsakem primeru mu ne kazat homokolelomu karton?ka - brez tega bo pa te?ko preveru a je velikost gum ustrezna ali ne... problem je ve?ji z litkami, ki bi morale biti ?e same po seb certificirane.
Dize skozio katere "?prica" bencin v sesalni kanal se ja nabral VODNI KAMEN ???? To bi pa rad vidu, samo res ?e se da zment pidem pogledat to ?udo.
Jaz sem tud takole pogledal - teoreti?no je sicer celo mo?no glede na kvaliteto benza in vsebnost vode v njem - samo prakti?no :ne vem: po moje bi prej avto crknil kot pa da bi ?lo skoz tolk vode, da bi se lahko kamen nabiral
Po 2x te?avah z desnim Xenonom se je za?elo sranje ?e z levim - za?el je utripati. Ker sem ugotovil, da tole utripanje ni sinhronizirano s samo muziko v avtu je zgleda problem spet v serijski oz. stvarni napaki, ki je kot ka?e zelo pogosta pri Mazdah
V?eraj sem bil slu?beno v Mozirju in sem se nato odpeljal ?e ?ez hrib in se oglasil ?e pri Skoren?ku v Velenju, kjer sem Wildcatki in njenem sodelavcu pojokcal o mojih problemih s to moderno osvetljavo.
V glavnem: ?akam, da me pokli?ejo, ko dobijo rezervne dele (lu? in modul) in po menjavi bom dr?al pesti, da se napaka ne bo ponovila (?eprav me optimizem zapu??a).
Ko bo lu? zamenjana bom dokon?al dopis in prito?bo na MMS ter bomo vsi o?kodovanci (aljosa, roko, hladni, boss) prijavili zadevo kot stvarno napako, ki se pojavlja pri vozilih Mazda 6. Da ne bo pomote, tukaj ne govorimo o slabem delu servisov ampak o tehni?ni oz. tehnolo?ki napaki, ki je nastala ali zaradi nekvalitetnih materjalov ali pa zaradi slabega dela na?rtovalcev/dobaviteljev in nezadostnega testiranja za kar je krivo podjetje Mazda Motors.
"Ma?kica" je povedla, da je napaka znana in da po garancijski zamenjavi xenonk in tega kar spada zraven, ni ponovnih te?av ve? pri na?ih strank. ?e enkrat: Te?ave z xenon so, ampak samo 1x, ker se odpravijo. Zato pa je garancija.
Zato sem ti tudi povedala, da pokli?e? ?e te kaj ve? zanima, vpra?aj tehnika kako in kaj, ker mi niti najmanj ni v?e? tak?no obto?evanje kao neki strange shit. Ampak izkoristi pa nih?e ponudbo da pokli?e, da bi se posvetoval?! Jaz pa? nisem strokovna oseba za odgovarjanje na tak?na vpra?anja. Sorry.
Kar se pa drugje dogaja ne vem, za druge servise ne morem govoriti in ne bom.
Lahko povem le za svoje stranke.
Wildcat - sploh te nisem obto?eval za ni? in nikjer nisem omenjal servisa v Velenju, ?e si mogo?e to tako razumela. Zahvaljujem se ti za vse informacije, ki nam (mi) jih daje? in sploh sem zelo hvale?en, da kot edina predstavnica oz predstavnik prodajalcev/servisev sploh sodeluje? na forumu namenjenem Mazda avtomobilom.
Ostalim, katerim ta znamka daje kruh in ?ivijo od denarja lastnikov Mazd, se ne zdi vredno niti toliko, da bi se nekdo od njih sploh prijavil na forum in ponudil kak?nega od nasvetov oziroma razjasnil dolo?ene stvari. ?alostno je vse skup tole, da spra?ujem in moledujem po razli?nih servisih, dobivam pa informacije, ki spadajo na repertoar stand-up komediantov ne pa predstavnikom ugledne? znamke. In kot ka?e nisem edini saj, ?e se omejimo samo na Xenonke imamo vsi lastniki z njimi probleme tudi po garancijskih popravilih (?e se bo spet pojavil isti problem pridem servisirat v Velenje ).
Pa to niso samo Xenonke, tu so ?e diski (12.000km po garancijski menjavi mi spet tresejo ) pa te?ave na volanskem drogu, pa nivelacija lu?i, pa MP3 predvajalniki, ?ri?ki, BC, tank za gorivo pa ?e kaj bi se na?lo. Ja z ?alostjo lahko povem, da sem imel v dobrem letu (50.000km) s ?estko 3x ve? te?av kot s 3x cenej?im Clarusom v petih letih (160.000km). In ravno zaradi mazdine vzdr?ljivosti nisem vzel Pugija 407 ampak kot ka?e je danes problem pri vseh proizvajalcih. Kolk pa je pri nas padla znamka Mazda v o?eh ljudi pa si lahko preberete v zadnjem Avto Magazinu, kjer so z anketo iskali najbolj?e avtomobile.
OK, dost jokanja
Wildcat ?e enkrat oprosti, ?e misli?, da sem te u?alil - nikjer in nikdar ni to bil moj namen Se bom pa potrudil in klical tudi va?ega ?efa servisa, ?eprav sem govoril ?e s ?efi tako pri Gami, Interclassu in Cosmosu, sestavljam pa tudi prito?bo za na MMS.
joj Labi... humorist - najprej me dobi? vstanjenga (kak?na beseda) na levi nogi pol me pa ?e heca?.
Ma?kico teroriziram zato, ker je tudi ona dobila info od svojih fantov/serviserjev, da s xenonkami ni problemov, a klele na forumu jih imamo pa kar vsi - some strange shit, don't you think so?
Kar se ti?e Xsenon lu?i, hecajo tudi mene. Desna se mi je med vo?njo ugasala in so mi jo pol na Gami zamenjali. Opazujem pa, da mi ob?asno obe lu?i utripata. In to je bolj izrazito po pranju avtomobila ali pa ko je bolj de?evno vreme.
ja super no... a je sploh kdo, ki nima te?av s xenonkami?
Danes so mi zamenjali xenonko, pa na novo sprogramirali lu?i, kar pa se ti?e xsenonk pa naslednje:
Prvi modeli ?estic s temi lu?mi so res imeli neko pomanjkljivost, zato so pogosto crkavale
Moj letnik (05) pa naj bi te napake ne imel ve?, ampak da citiram Simona v stilu ni? ni ve?no, tako mehanik;v podkrepitev pa vpra?anje " Zakaj pa misli?, da je cena ?arnice s prvotnih 60k sit padla na 17k, ker so mogo?e ve?ne?"
Tko da mislim da do konca moje garancije bo cena nekje 3k sit!?
@Boss: v celem letu so zamenjali le dvema xsenonke v garanciji! :ne vem:
Tnx za info
ampak tole kar so ti povedal so bu?e - moj avto je Letnik 2004 (kupljen novembra) in drugi? mi je crknila xenonka, ki je bila ?e prvi? zamenjana enkrat lani (2005) poleti. Se pravi, da bi morala biti po njihovih pripovedovanjih ?e iz te "popravljene" serije.
Pa problem res ni v samih ?arnicah ampak v balastu oz. elektroniki zanje in ker je (po besedah serviserjev) vse skupaj zalito s kompletno lu?jo je potrebno menjati kompletno lu? (videl na lastne o?i). Kompletna lu? pa stane koliko? Bolje da sploh ne razmi?ljam in ?e mi bo crknila izven garancije verjetno ne preostane ni? drugega kot, da vr?em vanjo kamen in na zavarovalnici prijavim kasko, da mi je kamen prletel med vo?njo izpod koles spredaj voze?ega kamiona.
uu ?e to - na katerem servisu si to bil, ker na Gami so samo meni v enem letu 2x menjali xenon
@Boss: v celem letu so zamenjali le dvema xsenonke v garanciji!
Meni so jih 3 krat oz. tri krat v dveh letih, no ja mogo?e sem edini!!
Roko, Hladni
fantje tole bomo morali ukrepati, ker tukaj nekdo la?e in posku?a naredit nas kupce za idiote v stilu saj se itak ne poznajo med sabo in jim lahko serviramo pravljice za lahko no?
@Hladni: kje ti Mazdo servisira? oz. kje so teb naredili menjave xenonk?
Meni je prav danes za?ela utripati leva xenonka, pa kot vidim bo kmalu crknila pa me zanima kolk ?asa pa ?aka? na zamenjavo, ker je avto ?e globoko v garanciji!
Kot vidim, je to kar pogosta okvara pri ?esticah, malo ?udno je le to da naj bi ble xsenonke prakti?no ve?ne
LP
prakti?no takoj, ok kak?en dan po?aka?...
ker imava iste te?ave bi te lepo prosil, da malce zablefira? na servisu in jih vpra?aj kaj bi tole bilo in ?e se zadeva pogoso dogaja? Po?akaj na odgovor in ?e bo nekaj v tem smislu, da je to izjemna napaka jim kar povej, da ni res in da pozna? nekoga (mene), ki jo je tudi do?ivel ?e dvakrat. Me zanima kako bodo reagirali?
Zakaj ti to govorim? Ker ko bo enkrat izven garancije bo jeba... Se pravi, da se nama spla?a malce (z uradnim dopisom) pritisnit na uvoznika, da je tole serijska napaka in da jo ne misliva po garanciji financirat iz lastnega ?epa.
tale forum ne spremljam redno, zato sem ?ele sedaj opazil da je kar nekaj odgovorov v tej temi.
Ja prov sm napisal 500 000 SIT (petsto tiso?)! Tako so nam rekli na servisu!
Pa to ni webasto,saj ima mazda 6 webasto ?e vgrajen notri! To je samo dodatni izpuh za webasto, da naj nebi smrdelo v kabini! Nam so to vzeli pod garancijo, naredili so nam pa na AC cosmos na celov?ki v LJ!
LP,andraz
p.s.mogo?e so se oni to malo zmislili pa so rekli 500 000sit da bi se nm zdel kok so prjazni da nam to ?tejejo pod garancijo Ne vem!! Tako so rekli..... in to sem tut jaz tukaj napisal!
Ja saj jaz pri pogovorih z Mazda serviserji/prodajlaci velikokrat sli?im to ?tevilko 500.000. Isto cifro sem sli?al, da tolk stane Bose ozvo?enje potem je ta cifra padla ?e bi hotel menjati prvi in zadnji odbija? ter stranske pragove (styling) in spet sem jo sli?al, da naj bi 500.000 km zdr?al motor brez ve?jih posegov (beri: generalka).
Osebno mislim, da je pri teh ljudeh to neka fatalna cifra, ki z drugimi besedami v Mazda ?argonu pomeni "zelo veliko" - nekako jo kot zgleda posku?ajo splo?no uveljaviti tako kot slogan Zoom Zoom
druga? pa ko vam naslednji? prbijejo cifro 500k najbolj? da vpra?ate tako kot sem jaz prodajalca, ki mi je to cifro povedal pri ozvo?enju - v glavnem mu najprej re?e? "uuu a tolk?" pol pa "no zdaj mi pa povejte kolk to zares stane" - nakar vsi malce pomencajo in zafarbajo pa le izdavijo prave cifre, ki so v resnici precej manj?e.
Teb Andrazz so ti to cifro navrgel samo zato, da jim bo? kokr do groba hvale?en kolk so dobri in da so te ?astili s pol milijona
Kar se ti?e olja se mi ne zdi pretirana potro?nja... nekateri avtomobili imajo toleranco tudi liter na 1000km ampak ker tu ne govorimo o avtomobilih na?ih zahodnih sosedov tega ne bom komentiral
Trokiranje bo? pa moral malo bolj razlo?iti in sicer kdaj se to dogaja (mrzel/topel), a pri pospe?evanju? a je to vedno ali samo ob?asno...itd Ima? kaj pove?ano porabo?
Na?eloma so najpogostej?i problemi prebijanje kablov, slabe sve?ke ali pa nepravilna nastavljen "luft" na anodi sve?ke, v?igalne tuljave, preluknjane oz preparene cevke...
Ni? ?e,?akam na prihodnje mrzle dneve;o?itno je zadeva aktualna samo po je -10 st oz. ?e bolj hladno.
pa saj, ?e kje tako mraz, tud men tol?e, dokler se ne ogreje (recimo 2-3minute)... nekak je to normalno, ker ?e bi sli?al VAG-ovga TDI-ja bi ?ele spoznal kaj pomeni razbijanje
Ja Japonski avto, pol stvari notr je pa "mejd baj everibodi else"
Bosch pa itak... mah brez besed... v glavnem, ?e me kdo prepri?a, da je Bosch ?e vedno sinonim za kvaliteto si v tem trenutku spremenim nick iz Boss v Bosch
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
na ?alost je to ena slab?ih stvari na ?estki... klele se mi kr kolca po menjalniku, ki sem ga imel v Clarusu, da o menjalniku v Golfu sploh ne govorim...
Druga? so pa tudi meni rekli, da se kaj dosti ne da narediti...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani