Nekaj ?asa nisem prebiral debat o navigaciji v Mazdi 6, zdaj pa ugotavljam, da se nekaj premika v pravo smer.
Mojstri, moja Mazda 6, 2005 ima navigacijo Navteq, SDAL - jo je torej mo?no nadgraditi tudi z novimi kartami in predvsem s Slovenijo in Vzhodno Evropo? Kako?
Vnaprej hvala za odgovore!
Pozdrav!
imamo za DENSO.....to je od 2005 naprej pa tudi ni kaj preve? bogata - malo vi?je preberi (je tudi torrent za zloudat)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ta brrrrr je VENTILATOR?EK v grelcu za zaug in pa pumpica vode, preden zalavfa se v?ge pred gorilcem, enako na koncu 'prevetri in porablja preostali bencin - po doma?e izprazni in po?isti grelec.
pri mojem ki je naknadno se pri vklopu na daljinca najprej pol minute sli?i ventilator in ?rpalko, potem pa vcse utihne, in za?ne tok tok tok - to je pumpica za bencin in zatem vse glasnej?i huuuuuu grelnika
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Torej ce prav razumem naj bi se obcutljivost senzorja nastavljala z vrtenjem rocke? Zanimivo, bomo sprobal, sem imel nekako obcutek da nima nobene funkcije.
Je pa tudi pri meni problem, da senzorji sicer hitro startajo ze pri kaksni kapli dezja, je pa nato hitrost brisanja precej pocasna - ko cakas na drugi interval prakticno nic vec ne vidis ven cez sipo. Torej hitrost brisanja se ne prilagaja dobro kolicini vode na sipi.
ta knof +/- ni niti v CX7 niti v M5 opravljal funkcije.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
"The sensitivity of the rain sensor can be adjusted by turning the switch on the
wiper lever. From the center position (normal), turn the switch towards (+) for higher
sensitivity (faster response) or turn the switch towards (_) for less sensitivity
(slower response)."
Also:
<quote>
NOTE
- Switching the auto-wiper lever from the OFF to the AUTO position while driving at
a vehicle speed of 4 km/h (2 mph) or higher (or after driving the vehicle) activates the
windshield wipers once, after which they operate according to the rainfall amount.
- The auto-wiper control may not operate when the rain sensor temperature is about
_10 °C(14 °F) or lower, or about 85 °C (185 °F) or higher.
- If the windshield is coated with water repellent, the rain sensor may not be able to
sense the amount of rainfall correctly and auto-wiper control may not operate
properly.
- If dirt or foreign matter (e.g. ice or matter containing salt water) adheres to the
windshield above the rain sensor or if the windshield is iced, it could cause the wipers
to move automatically. However, if the wipers cannot remove this ice, dirt or
foreign matter, the auto-wiper control will stop operation. In this case, pull the wiper
lever to the 1 or 2 position for manual operation, or remove the ice, dirt or foreign
matter by hand to restore the auto-wiper operation.
Nekaj sem na?el, spomnim pa se da je nekje pisalo da ?e vklopi? na AUTO med vo?njo pri ?eljeni koli?ini de?ja za avtivacijo da se tako postavi v nulto to?ko..... :ne vem:
No pa tudi to o stopinjah je va?no!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
27?+PTT dostava. Zdravilo doda? sam, ali pa ti ga nafila mehanik. Rabi? ta veliko 50 ml injekcijo in 20 -30 cm dolgo plasti?no cev, ki se prilaga injekciji. Preveriti je potrebno, ali ni menjalni?ko olje do nalivnega ?epa, ?e je ga z omenjeno "napravo" potegne? ven toliko, kolikor da? aditiva (5%).
al pa majhen lijakec pa 1cm fi prozorno cev pa z vrha nalivas
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kratek ?as sem lastnik Mazde 6 D in po?asi sem jo spoznal .Zanima me kak?ne imate izku?nje ? je normalno ,- da so Jap.. oz Mazde trdi avti za peljat - je moj prvi Jap avto - prej Nem?ki Avti..
- trd menjalnik ( posebaj ko je mrzlo )
- sklopka
- volan ???
Prosim ?e ma kdo izku?nje , je ok ali tako ali...?
No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci... (9 x SEAT in 4 x Mazda)
Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.
Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.
?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.
Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.
Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.
Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.
Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)
LP
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se da nastaviti sem najdel enkrat na enem tujem forumu, samo je iber komplicirano, sem tud jaz popizdeval, ker je ne samo ta senzor neodziven.....tudi drugi so bili (kot na primer lu?ka za ESP 5 sekund kasneje)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mislim da res, samo na zajlo potisnes obstoje?e bate preko vzvoda (ki jih druga?e potiska hidravlika), tako da je v bistvu lo?en sistem, le enak cilj....
Poglej ce se je snelo tam, kjer lahko tudi ?tela? napetosti z dvema vijakoma (tik pred gumo)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A na drugem rednem servisu so ti menjali samo olje in filter in kabinski filter + delo? Kaj pa menjava zra?nega filtra, filter goriva, zavorne teko?ine, pregled klime ...
Ali je taka razlika med M5 in M6 ali je to odvisno tudi od hi?e katera ti dela redni servis?
A ni drugi redni servis 40.000?????????????????
Kaj hudi?a na?teva? ti? 40.000 je olje in filter ali ti pa nekdo bu?e prodaja - ostalo po potrebi ampak res po potrebi
druga?e ti tudi v knjigci pi?e kdaj pa kaj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ok In to je zdj razlog zakaj men avto ne tece mirno.
Malo ste temo sfalili
Poglej mal ?trom, kable....., pa na kolk ma? obrate pri ?tantgasu?
Pa ?ist tako nevmesno - kdaj se je plinski filter menjal (?eprav bi se moralo to poznati ne samo ob ?tantgasu), pa ?e so simptomi na benzu isti lahko mirno izklju?i? napako na lpgju......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?aki mal Jures sej to ni sporno, da se plin shranjuje v teko?em stanju in tudi kalori?na vrednost na volumen se meri v teko?em stanju in liter plina v uteko?injenem stanju ima manj?o kalori?no vrednost kot liter nafte.
In pri raztezanju v plinasto stanje se zmanj?a tlaka temu plinu in zato pade tudi notranja energija , ki pa nima veze s kalori?no vrednostjo na maso!!! ima pa vpliv na kalori?no vrednost na volumen saj v plinastem stanju ista masa plina zaseda ve?ji volumen kot v teko?em stanju.
In pri v?igu za nas ni va?no s katero temperaturo plin gori ampak kolk se mu nato ?e pove?a volumen in koliko dela ta pove?ava volumna opravi (beri pritisne bat navzdol). Ker pa vemo, da energija na?eloma ne zgine ampak se spremeni le iz notranje, v toplotno, kineti?no potencialno je pomembno samo to, da izvemo kak?en del jo lahko spravimo v gibanje (kineti?no energijo).
In ?e vemo, da je izkoristek pribli?no enak oziroma malenkostno ve?ji kot pri bencinu to pomeni, da po vsej verjetnosti se ostanka izgubljene energije plina v toplotno spremeni celo manj kot pri izgorevanju bencina. To pomeni tudi, da se motor pri vo?nji na plin manj greje kot na benz.
Ja saj to pravim, v bistvu sem odgovarjal Ajvarju, zakaj se ve? plina porabi kot nafte. Pozabljamo da se plin la?je me?a z zrakom, inzato je zelo pomembna temperaturna razlika, pozimi se ga namre? ob istih pogojih samo zaradi temp zraka porabi do 5% ve? kot poleti (plina).
In ravno zato ker mu pade tlak je koli?ina energije v teko?em stanje veliko ve?ja kot v plinastem stanju, pri katerme ga uporabljamo.
Druga?e pa ?e govorimo o masi - masa plina SE NE SPREMINJA glede na stanje (teko?e ali plinsko), medtem ko volume se.
Druga?e pa kalori?na vrednost LPGja NI ve?ja od bencina.....defakto, zato tudi zmrzne prej
Prav zaradi tega se me?a Butan in Prupan, saj Butan zaradi zelo nizke kalori?ne vrednosti zmrzne 1,2,3 in se to uravnava s Propanom, zlasti pozimi, to opazimo v porabi in v?asih v cukanju avta!
Saj Petrol zaradi zunanjih tankov namerno dodaja ve? propana
Kalori?na vrednost (KV) / Calorific Value (CV)
Merilo za koli?ino energije, ki se sprosti v obliki toplote pri zgorevanju goriva (zemeljskega plina); enota za plinasta goriva kJ/m3 ter tudi kWh/m3; meri se zgornja (Gross Calorific Value) ali spodnja (Net Calorific Value) kalori?na vrednost; zgornja vklju?uje toploto, nastalo ob kondenziranju vodne pare v dimnih plinih in prehodu v teko?ino, za razliko do spodnje, ki tega ne vklju?uje; povpre?na zgornja kalori?na vrednost zemeljskega plina v Sloveniji zna?a 37.968 kJ/Sm3.
Vir najdu, strojnistvo.com:
Butan hitro, ampak ima ve?jo
kalori?no vrednost. Propan pa mnogo kasneje na ra?un manj?e kalori?ne vrednosti. Za porabo v
avtomobilizmu se ta dva plina me?ata ravno zaradi zmrzovanja in zato tudi precej varira ?tevilo prevo?enih
kilometrov z enim rezervoarjem plina, saj so me?anice razli?ne
Kalori?na vrednost plina (oktanska vrednost tudi) je manj?a od bencina in je zato
potro?nja avtoplina ve?ja! Nekje 18 odstotkov in varira glede na sistem in tip motorja.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta je za DENSO....druga?e pa ?e na navteqovi strani ni DVDja za tvojo ma?ino ne more? ni?, mogo?e da je za kak drug avto enaka ampak se ne ve
Druga?e pa tista varianta za 400? - zamenjas napravo za DVD/GPS/BT/TV etc....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani