Hvala ti Alex. Torej priporo?a? sedaj, ko so mi jih ravno postru?ili, da dam te mehke plo??ice gor in bom verjetno diske imel dlje? Trenutno so originalne plo??ice gor....
Struzenje je zasilna resitev, ker ce ti je ze skrivilo diske je lahko prepozno, torej obenem nove plo??ice lahko re?ijo situacijo, po drugi strani je pa za premisliti, ?e ni dodaten nakup ?e vr?en denar stran.
Stvar je taka da ko so diski fu?, je edina re?itev menjava obeh takoj diskov in plo??ic - sedaj vpra?anje ali lahko mehkej?e plo??ice nadaljuejo po postru?enem disku, stru?nica namre? samo poravna drsno povr?ino a ?e je zvilo disk po osi si spet v falusu..
Govorim iz lastnih izku?enj s CX-7 ki je imel tudi totalen drek od diskov. Boj? ima sedaj 3je diske gor pod gfarancijo pri 60.000
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Me zanima ?e ustrezajo stre?ni nosilci za novo mazdo 6 sport (od 2008) od prej?njega modela mazda6 ? Ali pa celo od katerega drugega modela ali znamke?
LP
?e ima? Thule ali podobno pojdi na thule.com na konfigurator in izberi obe mazdi, s tem vidis ali je pritrditvena noga enaka
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz lahko dodam da je Xeodska 18 let stara brez pikce rje, medtem ko sta M5 in CX-7 ze kazali v prvih letih rjave znake na spodnjih delih.
Za CX-7 sem sel vprasat ali je normalno da je vsaj auspuh tako rjav in so rekli, da ja to je sedaj na vseh mazdah.
O?itno je nekaj na tem, da so materiali drugi, ne samo ker proizvajalec ?para ampak tudi zato ker so vsako leto huj?e zahteve za ekologijo, razgradnjo, za??ite za rjo so morali stanj?ati itd, itd, ko pa dodamo ?e 1 tono peska in soli v SLoveniji je to to.
Vsak ?trihar vam bo povedal da je barva na vodni osnovi za en falus, dobre stare nitro barve so drzale ?e in ?e...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!
hvala za odgovore
Potegnil smeti v filter?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Za vse tiste z Igo8, imam vse zadnje zemljevide vklju?no s Slovenijo (odcep celov?ke v tunel ?entvid, mariborska obvoznica, rondo toma?evo itd. Konec meseca se pri?akuje ?e dolenjka.
Ja res je Mazda je ?odr od ?odra kar se ti?e pleha.
Tud jaz ne morem prebolt, da je tak avto kot ga imam tako slab in res premi?ljujem da ga popravim in prodam, ker se bojim, da mi bo ?ez 2 leti razpadu na dvori??u.
Me pa boli, da za tako veliko denarja ne dobim niti pozitivno re?ene garancije in sem si prisegla, da jih mal zjebem ker res ni fer do kupca.
Me pa zanima ali je kdo kdaj ?e kaj dosegel pri kaki garanciji ker mene so gladko malo odpikali, ?e? da to ni stvar garancije ker je avto prestar - ve? kot 3 leta.
Danes kli?em ?e na varstvo potro?nikov- me pa zanima kater ?asopis bi to objavil brez mojih podatkov ker ?kodo jim bom naredila pa ?e je to zadnje kar bom dosegla - ne morejo biti tako neodgovorni za svoje slabe izdelke.
Ali bi bilo smiselno ne vem mogo?e zbirat podpise proti njihovi ignoranci??
Lepo poglej v navodila kjer mora pisati garancija na rjavenje, nima to veze z garancijo na okvare, pleh je drugo!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A pa sli?i? ?obo pri nizkih obratih??je tak votel zvok klok,klok,klok???
Problem pri ?obah nastane zaradi slabe kvalitete goriva, s ?asoma se stvari zapacajo, tud men so na ?erbineku u mb rekli da je ena ?oba kriti?na, ko sm dav na tester..in tud sli?u sm tol?enje ?obe pri nizkih obratih, ne vedno, nekajkrat pa..
Re?u sm problem z METABOND Megasel (o?itno ?oba le ni bla touk kriti?na) od kar uporabljam ta dodatek motor prede kot muca ?obe ?e nisem sli?u ponovno, se je pa tudi zmanj?ala poraba goriva na avtu in DPF filter se ne zaganja tolk pogosto kot prej, ?e se pa ?e za?ene pa za kra?i ?as.
Nato sem peljal avto ?e na diesel servis jelen v Gomilskem, kjer so ugotovili, da so ?obe ?ist ok..Megasel je svoje delo o?itno opravil dobro in ??istil poti goriva in ?obe, tako da ga lahko samo priporo?am..sam ga bom od zdej naprej dodajal redno h gorivu
Pri diesel servis jelen pa so rekli, da stane fizi?no testiranje ?obe (se pravi da jo odmontirajo in stestirajo) okol 20e, obnova ?obe pa okol 150e..obnovit se dajo use vrste ?ob..baje
Prav tako so mi zatrdili, da se te ?obe ne po?kodujejo kr tko, ampak se bol pacajo zarad slabega goriva, fizi?na po?kodba na ?obi baje lahko nastane samo pri monta?i oz demonta?i, ostale ne?istosti pa se dajo uredit z obnovo..?e dr?i ne vem, so oni rekli!!
je pa tu ?e link od tega servisa, je pa res da ni edini tak servis:
Pri rednem servisu moje M3 (letnik 2004, diesel, 125k km) so odkrili defekt na eni ?obi. Uradni serviser je seveda predlagal zamenjavo in za zadevo nara?unal 600 EUR + delo. Poleg tega je bilo omenjeno, da je ra?unalnik zaznal ?e nekaj napak, ki pa so najbr? povezane s to ?obo. To je seveda potencial za dodatne stro?ke...
V kratkem imam predviden dalj?i roadtrip, pa tudi druga?e delam kar dosti km. Posledi?no mi ne di?i, da bi se vozil naokoli z motorjem v tak?nem stanju. A je tak?na cena normalna? Imam kako alternativo (neuradni servis, neoriginal del) ali se moram sprijazniti s tako ceno? Kaj mi je storiti?
Daj ti najprej notri ?istilo za injektorje - dodatek ki ga dobi? v vsaki avto trgovini (celo petrolu itd) in najprej poizkusi o?istiti ?obo med delovanjem.
Sicer pa govori? o napakah na ra?unalniku - a med vo?njo pa ni ni? cukanja ali podobno???
Servis lahko preveri? tudi tako da gre? po drugo mnenje drugam....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
rada bi vam povedala, da se je moja zadeva iz pred slabega meseca nazaj, uspe?no razpletla.
Dobili smo vso kupnino nazaj in kupili drugi avto-to pot Renaulta Megana Grandtour...Bili smo ?e z njim na dopustu in je hvala bogu "naredil test"....
Hvala vsem za podporo, nasvete in prijaznost, najbolj pa bi se rada zahvalila NEYO-nu26, za zaupano izku?njo in zgodbo o taistem avtomobilu. Ker smo tako poznali vso zgodovino avtomobila, smo imeli ve?jo mo?, in trgovec je moral popustiti.
Lepo se imejte,
katarza
Super - ni pa treba glih nove teme za to...
Vseeno pa mislim da je prav da napi?e? kje in katerega avta se naj pazimo!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
odvisno od velikosti sile vetra na gibajo?e se telo (to?o) na katero ?e deluje sila gravitacije zmanj?ana za silo upora zraka. Od tega je nato odvisen kot padanja to?e in nato sole?ni kot udarca v oviro (avtomobilski pleh). ?e je kot dovolj majhen oziroma manj?i od 45 stopinj se zna zgoditi, da po?kodb kljub temu ne bo neglede a to?o nese pod kotom mimo ovire.
?e pa se kot pove?uje proti 90 stopinj potem pa lahko samo upa? na najbolj?e.
Marele tud ne ustavi.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Struzenje je zasilna resitev, ker ce ti je ze skrivilo diske je lahko prepozno, torej obenem nove plo??ice lahko re?ijo situacijo, po drugi strani je pa za premisliti, ?e ni dodaten nakup ?e vr?en denar stran.
Stvar je taka da ko so diski fu?, je edina re?itev menjava obeh takoj diskov in plo??ic - sedaj vpra?anje ali lahko mehkej?e plo??ice nadaljuejo po postru?enem disku, stru?nica namre? samo poravna drsno povr?ino a ?e je zvilo disk po osi si spet v falusu..
Govorim iz lastnih izku?enj s CX-7 ki je imel tudi totalen drek od diskov. Boj? ima sedaj 3je diske gor pod gfarancijo pri 60.000
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani