Saj pravim, da pri novejsih ni potrebe po tem, ker za to poskrbi funkcija autohold, ki poskrbi, da se avto ne premakne.. seveda pri avtomatskem menjalniku... Ne rabis dajat v P, niti stati na bremzi... Ko pohodis stopalko za plin, se avto spet premakne...
Ne vem pa, kako je pri rocnem... samo ce se prav spomnim, ko sem enkrat imel nadomestni avto z rocnim menjalnikom, da je isto...
In kaj je dobra stran tega , da se dnevne lu?i ugasnejo, ob zategnjeni ro?ni?
Btw; tega nisem vedel,pa tudi ne spomnim se, da bi kdaj videl kako ustavljeno novej?o Mazdo , ki ji spredaj nebi ni? svetilo.
Kdaj pa das v ler (ali v P pri avtomatskem menjalniku) in zategnes rocno, ko se ustavis v prometu? Taki primeri so zelo redki... sploh ker imajo novejsi itak tudi autohold, ki sam drzi avto na mestu... iptako da ni potrebe, da bi recimo ori semaforju zategnil rocno,,,
Se pa strinjam s TiEn-om glede tega, kako lahko neka situacija nekoga ?spravi iz tira? ... Vidi se pa tudi, koliko nekateri poznajo svoja vozila...
Aja... kaj je dobra stran tega? Nevem... tako si je pac nekdo to zamislil... Sicer pa... kaj je pa slaba stran tega?
Jaz rocne skoraj nikoli ne zategujem... samo dam v "P" in ugasnem ... edino ce ga pustim na kaksni strmini ... Enako sem pocel tudi ze prej z navadno rocno in recimo rocnim menjalnikom ...
Menajlnik pri Mazdi nic sam ne prestavlja nikamor... Ko je v "D" ga itak ne mores cisto ugasnit... Samo motor lahko ugasnes... vse ostalo pa se vedno sveti... Ne mores ga niti zaklenit ... Tudi ce je v "N" ga ne mores zaklenit ... Ampak rocno pa vedno lahko aktiviras, ko avto stoji... ne glede na to, v kaksnem polozaju je menjalnik ali v kaksnem stanju je sistem (OFF, ACC,...)
Moras pa dat v "P" ali v "N", ce zelis motor spet zagnati, ko si ga enkrat ugasnil, ko je bila rocica menjalnika v polozaju "D" ...
Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.
Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.
Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.
Naredis isto, kot pri navadni rocni... le da tukaj samo potegnes gumbek ... Se mi je ze parkrat zgodilo... Zategne se tudi, ce ni kljuca zraven... ali ko je popolnoma ugasnjen... Le sprostit je potem ne mores brez kljuca in tega, da pohodis pedal zavore ... Sem tudi ze sam imel tako situacijo ... ko je bil pri avtomatiku v "N" in sem sel nekaj ven... Ce das v "P" se itak aktivira tudi blokada ...
Ponavadi ne more? klju?a vzeti iz klju?avnice, ?e menjalnik ni v "P". Kako je pa to re?eno pri novej?ih avtih s karticami in kljuci v ?epih pa ne vem...
Kljuc imas v zepu pri novejsih ... in rocno lahko vedno zategnes ... Edini pogoj je, da je akumulator OK
Noja... jaz vidim edino prednost pri "navadni" rocni za zimske uzitke na zasnezeni cesti ... ... Ima pa elektricna rocna prednost pri tem, da ni tiste velike rocke med sedezi ... Sem tudi na zacetku bil podobnega mnenja... sedaj po skoraj dveh letih voznje z avtom, ki ima elektricno rocno, prav nic vec ne pogresam navadne... Se pa strinjam, da je lahko kaksna neprijetna situacija vec, ce se recimo sprazni akumulator, ne mores odtegnit rocne in lahko samo se poklices avtovleko ali pa zamenjas akumulator ...
Sicer pa, kot kaze, ce si dovolj vztrajen in dolgo vleces tipko, se rocna zavora lahko aktivira tudi med voznjo
Lahko pa enostavno sam probas ... pocni pa to raje nekje tam, kjer je dovolj prostora, pa da ni ravno veliko prometa ... se najbolje na kaksnem praznem parkiriscu...
Kaj pa pri avtomatiku; gre med vo?njo iz "D" v "R"? Vem da gre iz "R" v "N"...
Vem tudi , da ?e pri MB med vo?njo (v tem primeru pri 5kmh) odpres voznikova vrata, v trenutku prestavi v "P"....
Med voznjo iz D v R pri Mazdi ne gre... samo do N se da saltat, potem pa je neka blokada... no mogoce bi slo, ce bi na silo probal ...
Jaz sem probal, ko sem se ustavljal na semaforju. Kaj vem pri ene 5kmh zabremza konkretno.
Veselica je, ce se v avtopralnici ?igras? s tem... Sva bila s kolegom enkrat ... mislim, da je bila Insignia... in je kolega oritisnil gumb za rocno... seveda jo je zategnilo, ko je trak avto vlekel skozi pralnico... in je kar naenkrat zacelo avto vleci z zategnjeno rocno... potem pa panika, ker se ne da odblokirat rocna... sele, ko pohodis pedal bremze, se da rocna sprostit ...
Naceloma dela, tudi ce je pogon v okvari... Pri moji bivsi sestici je menda crknil ta pogon, samo vse ostalo je delovalo... Zato pa tudi pravim, da je kahko kaj drugega narobe.., In da se kot kaze mogoce da popravit softversko... samo to ni mozno, ce input naprava ne deluje...
Ali poleg avta nisi dobil skatlico s kompletom DVDjev za razlicne regije? Jaz se soomnim, da je bilo ori moji to zraven. Takrat Slovenije sicer se ni bilo... sem pa dobil DVD in je potem delovalo... Zal sem vse takrat dal naprej, ko sem avto prodal... Mogoce se ima kdo tisti kopirani DVD... Ajvar mogoce?
Se dodatno vprasanje... si vprasal na pooblascenem servisu?
Glede kode za BT... Ta je ponavadi neka genericna ... 0000 ali 000000 ali 1234 ... nevem vec tocno... je ze nekaj let tega, ko sem imel ta model...
Zdravo. Cca. 14 dni nazaj (?etrtek pred prazniki) sem bil pri Pelkotu, menjal je olje filter, zavorne itd...super odnos, super fantje je pa sedaj en manj?i problem?i?...
Olje je bilo na 20% na ra?unalniku (flexible). Ponastavil je na 100%, sedaj mi pa zaslon?ek na armaturki javlja oil change due vsaki? ko v?gem avto. Na centralni konzoli je ?e vedno na 100%. Prosim za pomo?. Najlep?a hvala.
pa si resetrial tudi oni stevec, koliko je se do naslednjega servisa?
A ima kdo ra?une original servisa za 2.2d ki je bil pri 80k, 100k, 120k itd?
Fora je, da ima moja trenutno 80k in ker je uvo?ena ni ve? v garanciji in original servisi odpadejo (bo kar pelko ?timal), nek ra?un sem dobil na tej strani kaj je bilo menjano na 80k, bi pa rabil ?e za naprej
Najlep?a hvala za odgovore.
Racuni od moje prejsnje sestice 2.2 D175, avtomatik...
Kasneje se prizgejo, ce je tunel tak, da ima na zacetku bolj osvetljeno... Ampak se vecini prizgejo pozno... Jaz ima tudi nastavljeno na bolj obcutljivo... pa se prizgejo kmalu, ko zapeljem v tunel...
So pa neprizgane zadnje luci problem ob dezju ali slabsi vidljivosti, ko je dovolj svewtlo, da senzorji ne zaznajo pomanjkanje svetlobe ... Pa se nekateri (predvsem Renault) so imeli do nedavnega tako, da pri najbolj prodajanih paketih opreme ni bilo zraven senzorja za svetlobo... in je bilo potrebno posebej doplacati nek minimalni znesek ... ce se prav spomnim okoli 50? ... Vecina itak ni doplacala zato pa je najvec, ki imajo zvecer prizgane samo prednje LED dnevne luci ravno Renaultov
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj pravim, da pri novejsih ni potrebe po tem, ker za to poskrbi funkcija autohold, ki poskrbi, da se avto ne premakne.. seveda pri avtomatskem menjalniku... Ne rabis dajat v P, niti stati na bremzi... Ko pohodis stopalko za plin, se avto spet premakne...
Ne vem pa, kako je pri rocnem... samo ce se prav spomnim, ko sem enkrat imel nadomestni avto z rocnim menjalnikom, da je isto...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani